Dnes v noci na hlavnej železničnej stanici: vo vitrínke leták s nápismi "nová nočná doprava", "nové autobusy",... opodiaľ stojí 16-ročný Ik283 pripravujúci sa na linku N21. Ja som sa pobral na svoj spoj N33 (1001 - 10-ročný voz), v ktorom nás bolo max. 17 "čiernych" pasažierov. Nie, nemajte žiadne ilúzie, nik si neoznačil lístok. Dokonca jeden iniciatívny človek si skúšal kúpiť 1 lístok u vodiča (samozrejme neúspešne, veď nikdysatotaknerobilo a určite chcel zneužiť systém tým, že mal záujem zaplatiť cestovné).
Ozaj, je to právne v poriadku (myslím hlavne zákon na ochranu spotrebiteľa, príp. iné zákony), že DPB zmenil podmienky služby, ktorú som si predplatil? Mám totiž ročný predplatný lístok na MHD a kupoval som si ho s tým, že mi platí aj na nočné spoje. A teraz vymysleli akúsi "novú" nočnú dopravu a snažia sa zo mňa spraviť "čierneho" pasažiera, napriek tomu, že som si už predplatil istú službu, ktorú síce obmenili, ale neponechali mi ani len možnosť využívať to, čo som si predplatil. Nepozná náhodou niekto nejakého šikovného právnika, ktorý sa vyzná v obchodnom práve? Rád by som zistil na to odborný a nezaujatý pohľad...
Inak v DPB nič nového, stále to upadá. Len škoda, že čím ďalej, tým rýchlejšie...
Ozaj, je to právne v poriadku (myslím hlavne zákon na ochranu spotrebiteľa, príp. iné zákony), že DPB zmenil podmienky služby, ktorú som si predplatil? Mám totiž ročný predplatný lístok na MHD a kupoval som si ho s tým, že mi platí aj na nočné spoje. A teraz vymysleli akúsi "novú" nočnú dopravu a snažia sa zo mňa spraviť "čierneho" pasažiera, napriek tomu, že som si už predplatil istú službu, ktorú síce obmenili, ale neponechali mi ani len možnosť využívať to, čo som si predplatil. Nepozná náhodou niekto nejakého šikovného právnika, ktorý sa vyzná v obchodnom práve? Rád by som zistil na to odborný a nezaujatý pohľad...
Inak v DPB nič nového, stále to upadá. Len škoda, že čím ďalej, tým rýchlejšie...
kri