Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
vie mi tu niekto povedat aspon pribliznu cenu stacionarneho radaru??? podla mna by sa na niektorych komunikaciach v bratislave naozaj oplatili...a za nejaky ten mesiac by si zarobili pokutami aj sami na seba...v prahe su, podla toho co som v telke videl a ze mobilny radar zachyti len 1 percento prekroceni rychlosti, pricom stacionarny az 99..zevraj..podla mna 100, ale moze to mat aj svoje muchy:)
Reply on: Ámos #89350:
Tak to mas pravdu,lebo tu nie je CSS,ktory taktiez nic nevyriesi.Napriklad pri Mladej garde aj v Karlovke (Molecka,Segnerka) Novy most,kde mas CSS, kto uz pocka kym dostane zelenu NIKTO!!!!!!!! Zastavka trolikov TORYSKA,kde je prechod hned za trolikom,NIKTO NEJDE CEZ PRECHOD ale vsetci krasne PRED trolika a MIMO PRECHODU. Zastavka DROBNEHO kto Ti ide cez prechod,NIKTO vsetci krizom cez cestu a dokonca aj preskakuju zabradlie.
Reply on: Cingacik #89348:
Ja len dufam, ze tomu kto navrhol a presadil zrusenie lievikov na Racianskej sa bude teraz dobre spvat. Lebo aj on je zodpovedny za smrt tej mladej zeny.
http://www.bratislavskenoviny.sk/4633/napisali-ste-nam/semafory-na-nobelovej-stav-nezlepsili

http://www.bratislavskenoviny.sk/6337/napisali-ste-nam/nove-semafory-su-nastavene-nelogicky-

http://www.bratislavskenoviny.sk/4865/napisali-ste-nam/pri-riviere-je-semafor-opat-zle-nastaveny

Uz sa tesim ked dokoncia krizovatku pri Technopole na tie zapchy. Neviem o ziadnej krizovatke kde zriadenie CSS pomohlo priepustnosti. (ak vy ano povedzte) Zato vsak poznam strasne mnozstvo krizovatiek kde kruhovy objazd pomohol vyriesit ako priepustnost tak aj nehodovost. Ale to by potom siemens nedostal prachy za vybudovanie a udrzbu CSS a tam je hlavny problem. Osobne ocakavam semafory aj na kruohovom objazde, ktory sa chysta na Raztocnej - Hradskej.
A ak by mi niekto chcel tvrdit ze kruhovy obajzd zabera vyrazne vacsiu plochu, tak nech sa ide pozriet na koniec Pezinka ako je odbocenie na Senkvice. A ako sa na nom dokazu otocit aj tahace s dlhym navesom.
Reply on: Ámos #89346:
Nuz co k tomu dodat,ano brzdili auta,dali sa tam semafory aj s dopytom tlacidlom,ale nikto to nerespektuje ak je elina v zastavke,vsetci idu hlava nehlava,ruky a nohy dolamat,len aby chytili elinu,lebo ide nedajboze posledna v tomto tisicroci....

...a raz uz ani tu poslednu nechytia.... ? ☠
Reply on: eripmav #89345:
dovolim si nesuhlasit.Pozname slovensky narod a vobec ludi. K*k*t sa najde vsade. Tie lieviky tam mali ostat.
Vodici boli nane zvyknuty...Ja by som ich urobil aj v Karlovke, kde tiez casto auta zabijaju chodcov.
Reply on: Ámos #89344:
Smutne je to, ze ono ide aj obe veci sucasne - aj nemat lieviky a mat priepustnu cestu aj nezabijat chodcov. Je tam rychlost 40kmh, chodci maju na priechode prednost... jasne ze sa da zabit chodec aj v rychlosti 40kmh, ale kto si mysli ze ten vodic isiel 40kmh nech sa prihlasi... pri tejto rychlosti je brzdna draha velmi mala, a prejdena vzdialenost pocas reakcneho casu tiez... Staci tam merat rychlost a kazdeho kto sposobi nehodu pri prekroceni rychlosti alebo preto ze porusi zakladny princip - ze ked v dvoch pruhoch zastane jedno vozidlo bezpodmienecne musi zastavit aj druhy pruh zavriet do vazenia na desat rokov a hotovo - zarucujem ze tam nebude viac nehod ako pri lieviku, a mozno aj menej...
Reply on: Andrej1 #89342:
si pamatam clanok v BN kde pisal nejaky pan, co tie lieviky navrhol, aby ich nerusili, kedze vznikli kvoli castym smrtelnym DN. Ale ved co jeden mrtvy clovek. Hlavne, ze mozme rychlo a pohodlne jazdit, ludi je nasvete ako sraciek. ?
Reply on: 01287 #89341:
no pekne..neber to ako provokaciu, ale kolko mas rokov, pripadne co si mal zo slovenciny??
ty nemislis ja nemyslim, jazdis v niskopodlaznych ja v nizkopodlaznych, ty si sade a ja vsade ?
Reply on: Ámos #89339:
Jo Jo presne tam pri farbách - lakoch na Bielom kríži oproti Palme.
Reply on: S499.1023 #89292:
ako som prisiel na to ze je to lacny smeid ? lebo sade kde jazdia conecto tak su velmi poruchove napriklad v nitre a aj o tom pise http://www.imhd.sk/nr/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=101 a nemislim ze tie nove niskopodlazne conecto nebudu poruchove ?
Reply on: richardhudec #89337:
ludia toho nakecaju... ak bol vodic elektricky svedkom DN tak sa ho urcite pytali nieco a potom to ludia dokreslia...
Reply on: Mikimaus #89333:
To sa stalo na mieste, kde rozsirili vozovku?
Reply on: richardhudec #89337:
? ? ? ?
Reply on: Mikimaus #89333:
spoluziak hovoril, ze tam policajti vypocuvali aj vodica elektricky a skusali ho z vyhlasky...nieco na styl, aka je jeho povinnost ked vidi dopravnu nehodu a podobne...keby sa tak radsej starali o vodica toho auta a nie elektricky ?
Reply on: stevo #89327:
mas pravdu, nema nic podlozene...a keby aj mal, tak nechapem, preco to neukaze...nech urobi nejake vyhlasenie a ukaze oficialne materialy...
Reply on: hefec #89325:
zatial som nedostal ziadne pokyny, ale tie modre A3 s tarifou sa zatial nemenia...do vitrin pribudli len tie A3 s novou nocnou dopravou...a teda samozrejme uz by to malo byt na vsetkych nocnych CP, ze tarifa 44sk, ale este stale to nie je vsade...
Reply on: Darro #89161:
? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.