Nepremávala donedávna (neviem do kedy) náhodou len do max. 22:50 h? Takéto podobné linky (s nižším dopytom cestujúcich) končia pokiaľ viem do 23. hodiny (napr. 23, 24, 38, 43, 44, 49, 51, 57, 58, 77, 79, 151).
Totiž z Hlavnej stanice podľa CP ide ešte aj 23:35 h (teda po prvom odchode nočákov ) a späť zo Šafranovej potom 23:46 h. To pre koho sa tak predĺžila doba jej prevádzky?
Z denných liniek som si ešte všimol, že nočákom (hlavne dennou tarifou) tak trochu konkurujú svojimi poslednými odchodmi aj linky č. 1, 12, 28 a určite sa ešte stále nejaké nájdu, nechce sa mi ich hľadať. ?
Re #89194 ba1031: Dožvie ako by reagoval oblastný dispečer, keby si ho požiadal o asistenciu pri tom otáčaní cúvaním kvôli neprítomnosti vrátnika. Že koľko by si na neho čakal a že či aj od neho by si sa dočkal nadávok. ? Ale to by už medzitým ten vrátnik určite prišiel...
OTÁZKA NA VODIČOV BRIGÁDNIKOV: Vy stíhate aj nejakú inú prácu okrem vodiča v DPB? Ak nie, tak aké máte výhody oproti stálym vodičom? Zatiaľ som sa tu dočítal len o nevýhodách...
Alebo spravit dohodu,za stanoveny pocet hodin rocne ktore sa zaviazes odjazdit priznat zamestnanecku preukazku.Napr.300 hodin a viac,vznikne narok.Co myslis?
dá sa to vždy nejak urobiť, brigádnik sa v každom prípade zaväzuje odrobiť určitý počet hodín, takže podnik neprichádza o tie peniaze, pretože či si tie hodiny odjazdíš za mesiac alebo pol roka je na tebe... neznamená to, že sa o teba nemusia zaujímať, či áno?
mne nič vysvetľovať nemusíš, v stredu som počas služby menil štyri (áno 4) vozidlá, v piatok pri striedaní som prevzal voz bez elektriky a nejdem hovoriť nahlas to, čo mi povedal dielenský... poznám to veľmi dobre, človek sa krúti ako kolotoč... len som reagoval na to, že bežný vodič aj keby dostal nejaké tie výhody nemá ani čas si ich kedy užiť... ale mr. záhradník áno, on tak nepracuje...
mimochodom, poslal som mu liebesbrief ohľadom tarify na nočnú dopravu a prečo aj ny brigádnici si musíme platiť za cestu do/z práce a doteraz sa neuráčilo jeho lordstvo odpovedať. Tak to je tá starostlivosť o zamestnancov....
Čo odborové organizácia ? Neber to v zlom, ale toto nie sú stránky DPB, ani odborovej organizácie, ktorá by mala podobné záležitosti riešiť. Plačeš na nesprávnom hrobe.
Aj tak by ma ale zaujímala situácia...
Stale nechapem preco DPB kupil prave 9ky a nie 12ky...
keby to boli 12ky tak nepoviem pol slova, mohli by ako-tak nahradit vrakosy... ale 9?
to je ako keby si 6clenna rodina kupila daewoo tico... ? zostante pri televiznych prijimacoch, degradacia MHD v BA pokracuje ?
No ved preto,ale aj to je nespravodlive.Sice je to aj zneuzivatelne,ved taky brigadnik keby cely mesiac nejazdil,a mal by mat zamestnanecku preukazku,,,hmmm.Neviem,to je len moj nazor.
Je to len moja dedukcia, ale fakt je, že tých 18 vozov bude niekam treba umiestniť, a na 30 a 37 ich ozaj bude priveľa S istotou viem len, že jedno špičkové poradie 80-tky je v SORkovom zadelení, hoci tam SOR byť nemusí, keďže na tom čísle má voz partner oproti... takže sa necháme prekvapiť...
? no pokial si bol na juraku tak si mal potiahnut voz as ku sbskarom a ty by ho us spacifikovali na to su tam ako minule jedneho cigana zo 67 potom pribehli dalsi soferi a bol klud ?
Aj v minulosti som sa uz vyjadril proti zdrazeniu nocakov. Zaujimalo by ma, akymi analyzami prisli na 2ks 22Skk listkov a zneplatnenim elektriceniek na tychto par zvezeni...
Analyza sa asi prisnila vizionarovi v zahradke a vykrikol jej vysledok z postele v Pezinku...
Je neuveritelne, ze taky trapko moze byt v takej funkcii tak dlho...
Ved toto je ten problem,ze skoro vsetci ostatni soferi na to z vysoka s*eru,az pokym sa nieco nestane a potom si budu hlavu buchat o stenu.Presne kvoli tomu som mal problem s vratnikom a s cestujucimi.Isiel som sa otocit,vratnik nebol pritomny,slusne som jeden krat zatrubil,podotykam ze slusne a iba jediny krat.A cakal som.Preslo cca 8!!!!minut,v tom vybehol vratnik a s krikom a so slovami citujem: "ty k*k*t,nanaucili ta cuvat,co tu vytrubujes,myslis ze ja nemam inu robotu ako ti otvarat rampu?",,,koniec citatu.Tak som mu slusne povedal nech mi nanadava a isiel som sa otocit dovnutra.To uz cakali na zastavke inteligentni cestujuci dochodcovia a pri nastupovani jeden z nich sa mi snazil buchanim a kopanim do kabinky a dvier na kabinke dostat dovnutra,neviem za akym ucelom,,asi ma chcel zbit.Celu cestu reval a dobijal sa do kabinky,az na konecnu na Jurajak,tam ani nechcel vystupit a stale reval otvor tie dvere/kabinky/ty hajzel,ako si dovolis meskat 8 minut,ja ti rozbijem papulu,preco si sa neotocil hned a vonku a pod.Tak som zavrel dvere na buse a zobral telefon do ruky ze idem zavolat policiu a dispecerov,v tom sa asi zlakol,stichol a slusne poprosil aby som mu otvoril dvere ze on chce vystupit.Tak som ho pustil von a on odisiel.Teraz nech si spravia prispievatelia a navstevnici tohto fora svoj usudok.Nedajboze by to bol nejaky sfetovany magor s pistolou,tak ten by mi asi hned odstrelil hlavu ?
? vidno že robime na trnavke obidvaja len jeden na juhu a druhy na severe ale dielne tie iste keby tam robili pracu na plno tak to inač vyzerajú tie vozi ?
Tam netreba cuvat,v pohode sa otocim na jeden krat dokonca aj s mojim 1031,ktory ma omnoho mensi polomer zatacania.ALe na stavivach je to neunosne,tam sa tocit bez sposobilej a nalezite poucenej osoby ? je dost riskantne.Lietaju tam kamiony a auta,cez den je tam dost premavka.Takze preto ja sa tocim iba v areali colnice.Ovsem ak nieje volne parkovisko,vtedy to stocim na prvy krat,ale zase niesom schopny dodrzat miesto nastupistia a nabrat ludi tam kde mam.Je to tam cele na hlavu,pritom by stacilo dat na prve tri-styri miesta v tom parkovisku zakaz parkovania a problem s otacanim je vyrieseny.Nie vsak problem s nastupistom.Keby chceli vyriesit oboje,staci spravit otacanie hned vlavo za odbockou do colnice,tam je take male parkovisko ktore nikto nevyuziva lebo je neviem z akeho dovodu uzavrete dokola retazou.Lenze to by musel niekto v DPB asi velmi vela namahy zo seba vydat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Nepremávala donedávna (neviem do kedy) náhodou len do max. 22:50 h? Takéto podobné linky (s nižším dopytom cestujúcich) končia pokiaľ viem do 23. hodiny (napr. 23, 24, 38, 43, 44, 49, 51, 57, 58, 77, 79, 151).
Totiž z Hlavnej stanice podľa CP ide ešte aj 23:35 h (teda po prvom odchode nočákov ) a späť zo Šafranovej potom 23:46 h. To pre koho sa tak predĺžila doba jej prevádzky?
Z denných liniek som si ešte všimol, že nočákom (hlavne dennou tarifou) tak trochu konkurujú svojimi poslednými odchodmi aj linky č. 1, 12, 28 a určite sa ešte stále nejaké nájdu, nechce sa mi ich hľadať. ?
Re #89194 ba1031: Dožvie ako by reagoval oblastný dispečer, keby si ho požiadal o asistenciu pri tom otáčaní cúvaním kvôli neprítomnosti vrátnika. Že koľko by si na neho čakal a že či aj od neho by si sa dočkal nadávok. ? Ale to by už medzitým ten vrátnik určite prišiel...
OTÁZKA NA VODIČOV BRIGÁDNIKOV: Vy stíhate aj nejakú inú prácu okrem vodiča v DPB? Ak nie, tak aké máte výhody oproti stálym vodičom? Zatiaľ som sa tu dočítal len o nevýhodách...