Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #88578:
čžé ? Snáď si chcel povedať, že "by zaplatila maximálne prvý nájom..." Takéto projekty aspoň v ČR (u nás som sa ešte nedopočul) vcelku úspešne zafungovali.
Reply on: TeBeCe #88587:
4209 je zvláštny voz; Ešte stále má to jedno okno s veľkým vetrákom? ❓
Reply on: bwd #88574:
Tak potom neargumentuj ze niekomu platis dopravu!
Reply on: S499.1023 #88586:
zatial sa myslim este nepomiesali serie medzi sebou. prva seria (x2xx) sa vzdy vracia ako prva, druha seria (x3xx) ako druha (t.j. vozy maju stale tie iste napravy Raba/Detva, svietidla v interieri (velke/male)) aj ked su sucasne v Zlineri dve rozne serie. jedine co sa viditelne miesa su skla.
Reply on: Ike #88585:
prikladom je voz 4209, ktory ma predny diel s tmavymi, zadny s normalnymi. takisto sa najdu vozy ktore maju obcas nejake sklo tmave/normalne pri vacsine inych skiel..
Reply on: Ike #88580:
Tmavé sklá má teraz nejaký iný autobus. Je Ti dúfam jasné, že v Zlineri sa robia generálky výmenným spôsobom, takže poväčšine bus, čo príde zo Zlína má s tým pôvodným spoločné akurát tak papiere ? .
Reply on: TeBeCe #88581:
aha, tak dakujem za vysvetlenie... 🙂
uz som sa zlakol ze tonovane predali a kupili dvoje normalnych ?
alebo horsie by bolo keby dali na jeden voz aj take aj take
Reply on: Ámos #88578:
Aj ja chcem od vlády dom! Stačí, keď sa prehlásim za rumunského Slováka?
Reply on: kri #88579:
Ty si asi ďalší taký, čo si nedovidí ďalej od nosa, a nevie myslieť v celkoch a v súvislostiach...

Linka 84 je najprospešnejšia práve v tej trase, v ktorej momentálne premáva. Pri nejakom presmerovaní by sa neúmerne a nadbytočne zvýšila kapacita tam, a začala by chýbať v miestach, kde premávala. Nehovoriac o tom, že aj keď by sme L84 nechápali ako študentskú, faktom zostáva, že tých študentov proste odviezť treba, pretože sú to rovnako platiaci zákazníci, ako ty. A keď budeme voziť "vlastných" (čo je v kontexte prepravných vzťahov neznámy pojem - tu existuje len cestujúci - bez rozdielu), čiže tú hulákajúcu menšinu, ktorej sa nepozdáva, že majú pri dome "len" L83 a L88, a budeme ich rozvážať v poloprázdnych autobusoch na úkor študentov, tak si študenti zvolia inú alternatívu dopravy, ako tu už S499.1023 načrtol.
A už vôbec nehovoriac o tom, že pre L84 je perspektívne pripravené presmerovanie na Einsteinovu, po dostavaní tamojších centier, pretože aj tie budú tvoriť dopyt po doprave, a keď nebude uspokojený, zasa nám len narastú zápchy.

Kedy už konečne ľudia prestanú nosiť klapky na očiach, a začnú brať do úvahy aj dôsledky... ?
Ike : No mna uz neprekvapi asi nic , inac dnes na L 201 vypadli dve spoje....jeden rano v spicke druhy teraz poobede ...oba, zaujimave, v smere na Cilizsku
Reply on: Ike #88580:
ked su v GO dva a viac autobusov, tak sa okna pomiesaju a tie tmave dostane niektory iny voz...
Mozno som hlupak, ale vie mi dakto vysvetlit tento nelogicky krok?

http://imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=3486

"pocas modernizacie mu boli vymenene tmave skla za normalne"?

tonovane skla = mensia priepustnost slnecnych lucov... je to vyssi luxis...
preco tie okna vymenili?
Na L84 sa treba prestat pozerat ako na studentsku. Je to prilis husto premavajuca linka a nie sme taki bohati, aby sme ju celu prispsosobovali studentom. Prosim tych, ktori budu o nej rozhodovat, aby sa dokazali odputat od tejto dogmy a mysleli aj na obyvatelov mesta, ktori to konieckoncov financuju. Nech sa zvoli vseobecne prospesnejsia trasa na zaklade analyzy obsluznosti uzemia.
Reply on: Ámos #88577:
A este doplnim, ak by slovenska vlada ponukla presidlenie tymto ludom, ze im daju aj domy, vela znich by to prijalo.
Reply on: S499.1023 #88571:
jo videl. Bratranec si jednu zobral a svadba bola uchvatna 🙂 Ti ludia stale citia spojenie z povodnou domovinou a rozdiel nie je par Lei. Ono napr. v tej dedinke, odkial je bratrancova zena, nikto nema robotu v nejakom podniku, robia na svojich statkoch a ani elektrina v dedine nie je.
A vyučovanie začína 7.30, a končí po novom o 20.00.
Chcela by som reagovať na nápad zmeniť trasu linky 84.

Pre mnohých mnohých študentov je to dôležitá linka, ktorou sa dostanú na internát Horský park, alebo do centra mesta.

V minulosti sme mali dve možnosti, 83 a 84, s tým, že z 83 sme sa troška prešli, lebo zastavovala na bulíkovej.

Túto nám potom ukončili pri dostihovej dráhe, a najnovšie chcú zobrať aj 84.

Ak by sa namiesto nej zaviedla náhradná linka s rovnakou trasou aj intervalmi, je mi to jedno, ale ak nie, nie je to dobrý nápad podľa mňa.
Reply on: S499.1023 #88570:


"Máš pocit, že to takto niekam dovedieme?"

To bol len taký 'New Age' pohľad, tak populárny v slovenskej džamahírii. Všetko riešiť "trhovo". Nemyslel som to samozrejme vážne 🙂


S499.1023: "Ostatne, myslel som, že platíš dane v Rakúsku "

Ale v Bratislave si dám sem-tam pivo.
Reply on: S499.1023 #88569:
Mozno jeden-dvaja sa taki najdu, co by mali zaujem aj o pracu za velmi striktnych podmienok napriklad presovskeho DP. Keby sa ich naslo desat, tak mame po problemoch s nedostatkom vodicov 😃 Dufajme, ze v Ivanofrankovsku, tj. k nam najblizsej ukrajinskej trolejbusovej prevadzke, nie je az taka prestiz byt vodicom 😃
Reply on: Papyr #88568:
Na Ukrajine je dokonca práca vodiča trolejbusu pomerne prestížna. Keď sme tma predvlani či kedy boli, tak Krymtrollejbus ponúkal vodičom T-busov asi tak dvojnásobné mzdy, než na nejakom nákladnom aute. Inde boli mzdy trocha nižšie, ae stále vysoko nad priemerom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.