aha, tak dakujem za vysvetlenie...
uz som sa zlakol ze tonovane predali a kupili dvoje normalnych ?
alebo horsie by bolo keby dali na jeden voz aj take aj take
Ty si asi ďalší taký, čo si nedovidí ďalej od nosa, a nevie myslieť v celkoch a v súvislostiach...
Linka 84 je najprospešnejšia práve v tej trase, v ktorej momentálne premáva. Pri nejakom presmerovaní by sa neúmerne a nadbytočne zvýšila kapacita tam, a začala by chýbať v miestach, kde premávala. Nehovoriac o tom, že aj keď by sme L84 nechápali ako študentskú, faktom zostáva, že tých študentov proste odviezť treba, pretože sú to rovnako platiaci zákazníci, ako ty. A keď budeme voziť "vlastných" (čo je v kontexte prepravných vzťahov neznámy pojem - tu existuje len cestujúci - bez rozdielu), čiže tú hulákajúcu menšinu, ktorej sa nepozdáva, že majú pri dome "len" L83 a L88, a budeme ich rozvážať v poloprázdnych autobusoch na úkor študentov, tak si študenti zvolia inú alternatívu dopravy, ako tu už S499.1023 načrtol.
A už vôbec nehovoriac o tom, že pre L84 je perspektívne pripravené presmerovanie na Einsteinovu, po dostavaní tamojších centier, pretože aj tie budú tvoriť dopyt po doprave, a keď nebude uspokojený, zasa nám len narastú zápchy.
Kedy už konečne ľudia prestanú nosiť klapky na očiach, a začnú brať do úvahy aj dôsledky... ?
Ike : No mna uz neprekvapi asi nic , inac dnes na L 201 vypadli dve spoje....jeden rano v spicke druhy teraz poobede ...oba, zaujimave, v smere na Cilizsku
Na L84 sa treba prestat pozerat ako na studentsku. Je to prilis husto premavajuca linka a nie sme taki bohati, aby sme ju celu prispsosobovali studentom. Prosim tych, ktori budu o nej rozhodovat, aby sa dokazali odputat od tejto dogmy a mysleli aj na obyvatelov mesta, ktori to konieckoncov financuju. Nech sa zvoli vseobecne prospesnejsia trasa na zaklade analyzy obsluznosti uzemia.
jo videl. Bratranec si jednu zobral a svadba bola uchvatna Ti ludia stale citia spojenie z povodnou domovinou a rozdiel nie je par Lei. Ono napr. v tej dedinke, odkial je bratrancova zena, nikto nema robotu v nejakom podniku, robia na svojich statkoch a ani elektrina v dedine nie je.
Mozno jeden-dvaja sa taki najdu, co by mali zaujem aj o pracu za velmi striktnych podmienok napriklad presovskeho DP. Keby sa ich naslo desat, tak mame po problemoch s nedostatkom vodicov Dufajme, ze v Ivanofrankovsku, tj. k nam najblizsej ukrajinskej trolejbusovej prevadzke, nie je az taka prestiz byt vodicom
Na Ukrajine je dokonca práca vodiča trolejbusu pomerne prestížna. Keď sme tma predvlani či kedy boli, tak Krymtrollejbus ponúkal vodičom T-busov asi tak dvojnásobné mzdy, než na nejakom nákladnom aute. Inde boli mzdy trocha nižšie, ae stále vysoko nad priemerom.
Si videl niekedy rumunského Slováka? To je úplne iná societa. A Rumuni nemajú žiadny dôvod ísť robiť na SK za pár lei navyše oproti Rumunsku. Sú v EÚ. Ak už majú opustiť svoj domov, môžu predsa ísť rovno do Írska, Spojeného kráľovstva, Škandinávie...
Máš pocit, že to takto niekam dovedieme? Máš pocit, že vo Viedni to robia takto? Ja zaujímavé, že nám dávajú niektorí Viedeň za príklad a pritom súčasne navrhujú nejaké "trhové" riešenia.
EU BA si žiadnu zmluvnú dopravu nezaplatia lebo nie sú firma ale škola, študenti EU BA si nakúpia bazárové Favority a budú nám ešte viac upchávať mesto.
Ostatne, myslel som, že platíš dane v Rakúsku ? .
Lenže o túto prácu nemajú záujem ani Ukrajinci. Ukrajinec totiž nermá záujem o prácu, kde sa bude robiť presne podľa ZP. Ukrajinec pôjde jazdiť na kamión, kde ho nechajú na tri mená robiť 20 hodín denne, dostane min. mzdu a zvyšok na ruku, za pol mesiaca si odrobí a na pol mesiaca pôjde domov. On nepotrebuje mať po každej smene odpočinok, on potrebuje drieť a potom mať voľno.
1) kolko je rumunskych Slovakov? Kolko je Ukrajincov?
2) preco by obcania Rumunska emigrovali k nam, ked ako obcania EU mozu emigrovat aj do bohatsich krajin?
3) preco by Ukrajinci mali byt len murari? Myslis, ze tam nikto nema papiere na autobus, event. trolejbus?
este k 84 a krizovatke Mamateyova / Susekova
1. napad presmerovat 84ku cez Mamateyovu a potom Furdekovu je o to nezmyselnejsi, ze po zruseni moznosti odbocit z mostu Apollo na Bosakovu su pravidelne na Mamateyovej pred zastavkou Sustekova v case poobednajsej spicky zapchy a 68/88/96/99 musia cakat kym sa dostanu na zastavku
2. okrem toho, bezohladni vodici sa v snahe dostat sa z krizovatky natlacia do bus pruhu a blokuju odchod autobusov, ktore tu stoja na zastavke a maju preferencny signal na opustenie krizovatky, co zase bezohladni vodici DPB riesia vytrubovanim, cim samozrejme strpcuju zivot obyvatelov sustekovej (uz beztak trpiacich hlukom z frekventovanej krizovatky)
Ale ak sa na 84 pozreme naozaj z hladiska ze vacsinu casu je prazdna a iba pred zaciatkom a po skonceni prednasok je plna, pricom v piatok vobec kedze vyucovanie neprebieha, tak skutocne by napory by mala brat nejaka 184. Na ktore vozy budu lebo vyucovanie na EUBA zacina 8.30, takze uz mimo spicky.
Ak to pomoze naplnit 84 aj mimo inych casov...
Skutocne je to len posunutie zastavky do 300 metrov. Buducorocnym prvakom ani nepride, ze budu musiet ist az na Bulikovu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023