Jasné. Všetci sa nadšene pohrnú na vlaky míňajúce centrum mesta a pre tie dva vlaky, čo idú z ČR cez Gyor, sa ten tunel vykope vysoko racionálne zadarmo...
A prečo by ten S-Bahn mal prevádzkovať práve DPB? Moderné elektrické jednotky a železničnú dopravnú cestu nejakých 200,- SKK/vlkm zaplatí kto a z čoho? Kto povie "zdroje sú" a "peniaze SA musia nájsť" je boľševik a ficofil a seriózne s ním nediskutujem.
Do Šamorína akosi už nevedie železnica - trAť bola po rokoch neprevádzkovania min. pred dvoma-troma rokmi zrušená.
Ešte nejaké fasa nápady?
Nooo, tak to si si vybral príklad. Práve TEŽ-ka to je vzor preferencie a dynamiky. V ktorých oblúkoch sa jazdí 5 km/h? A ak sa jazdí niekde pomaly, chceš pobúrať domy a narobiť v meste oblúky s 300 m polomerom? Prosímťa, prestaň zase blúzniť a príď, až budeš mať po manickej fáze a začneš zase myslieť normálnou rýchlosťou...
Ty si 80-ročný muž s astmou a reumou a EŠTE neplatíš dane??? Povedzme si to otvorene, 80-ročný muž s astmou a reumou nemá čo päťkrát týždenne jazdiť z DNV na BANM. A chceš povedať, že najbližší reumatológ k DNV sídli až v Mierovej kolónii?
1) Konkrétne autobusové linky sú roztrhnuté preto, aby si neprenášali meškanie cez celé mesto.
2) Kde jazdí električka, nemá čo hľadať autobus.
3) V ktorej konkrétne relácii cestuješ na TRI prestupy?
A do Mierovej kolónie chodíš ako často? Tiež aspoň osemkrát do týždňa? A inak čo robíš, keď vlastne celý život tráviš cestovaním MHD hore-dolu? Ja osobne chodím do Mierovej kolónie tak, že vystúpim z 2/4 na Magnetovej a potom použijem vlastné zadné pazúre.
Dobre, pokračujeme. 3 x týždenne + sobota a nedeľa, to je celkove 5 x týždenne. Môžeš nám napísať, načo 5 x týždenne cestuješ z DNV práve na žst BANM a či veľa ľudí cestuje s tebou pravidelne z DNV až na žst. BANM? Toľko, aby zaplnilo aspoň do polovice ten najmenší autobus, t. j. SOR B7,5?
"Alebo ako sa dostanem na Mierovú kolóniu, keď ta cez víkend nechodí nič."
Tak isto ako v čase keď tam nechodilo nič celý týždeň, čiže pešo. Od zastávky Magnetová je to ani nie 5 minút chôdze. ?
1. moznost dostat sa do miest, kde sa momentalne nedostanes,
2. vacsia moznost prestupu, pretoze by chodilo na spolocnych zastavkach viac liniek nez v sucasnosti, hoci s mensimi intervalmi, ale kedze by ich bolo viac, tie intervaly by boli porovnatelne s terajsimi a urcite by niektore z tych liniek mali spolocne casti trasy,
3. vyber rychlejsej alebo pomalsej linky,
4. moznost pohodlneho cestovania od konecnej po konecnu (napr. z DNV do Vrakune) - ved nemusime byt rekorderi a stihat to za 20 minut.. radsej cestovat hodinu a pol, ale posadeny, bez dochytavania dalsich liniek, ktore aj tak nejdu nacas a trepania sa do busu, zbusu, do busu, z busu a kombinovat co pojde skor a ci to vobec chodi..
Rozdiel je v tom, ze kym 4. bratislavsky obvod si na prestupovanie zvykol, Petrzalka bude furt reptat.
Mne osobne nevadi, ze musim prestupovat, taku linku, ako je 21 nema ziadna mestska cast a za to som vdacny, aj ked ma chybicky krasy (najma interval)
Ohladom 92 asi len tolko> Treba tlacit na starostu Mraza, ktory sa pred par rokmi nechal pocut, ze jedina prekazka, preco 92 nejazdi cez sidlisko je Mlynska ulica a jej vtedy nejestvujuca prelozka. Prelozka Mlynskej bude hotova tohto roku do decembra snad, takze pisat maily, pisat, pisat a odvolavat sa na jeho vlastne slova. ?
Aké 3 prestupy? Napr. to spojenie Lamač - Prokofievova urobíš ako 30+88+68/96. (zo 68 sa dá vystúpiť na zastávke Švabinského, čo je asi 50 metrov od Prokofievovej)
S499.1023