Dám ti číslo svojho účtu, pošli mi naň 70.000,- SKK. Veď aj tak by si si za ne nič poriadneho nemohol kúpiť, tak ich môžeš vyhodiť. Si neuveriteľný tĺk. Čo takto napríklad tie kladivká?
to, že transparenty sú vypnuté neznamená, že na ňom neostane nejaký nápis... On tam nesvieti, ale je zobrazený pomocou "DOT" bodov nezávislých od straty napätia...
Mas 2 druhy transparentov
- starsie tercikove - su to iba otacacie terciky reflexnej farby a pod nimi je neonka... nemusi sa vypnut uplne (tak ze sa vyprazdni), staci vypnut tu neonku
- led diodkove - kazdy tercik je vybaveny diodkov a ked je otoceny, diodka svieti... znamena to ze je vhodne ho vypnut (aby nezobrazoval nic) inak by diodky svietili a zbytocne sa vypalili...
Podľa sprostredkovaných informácií (moji rodičia) včera popoudní Slovak Lines absolútne nezvládol zvýšené prepravné nároky do Stupavy (na "Deň zelá").
Jeden spoj vraj do Lamača ani neprišiel (možno išiel radšej po diaľnici) a ďalší bol taký natrieskaný, že ani neotvoril dvere na zastávke... Keďže nepremávajú nejak často cez víkend, nakoniec prišli domov a išli tam autom...
To Slovak Lines nemôže v prípade očakávaneho zvýšeného záujmu cestujúcich vypraviť mimoriadne spoje na linke Bratislava - Stupava?
Celé logo neviem, ale minimálne by som dal do podmienok, aby malo podkladovú farbu, farbu hrdze. 1. pekne by to ladilo s vozmi, 2. potom by mohol DPB povedať, že vozy sú hrdzavé, lebo je to ich nová corporate identity. ?
Veď o tom sa vie už dosť dlho. Nebudem informovať prokuratúru, pretože by som určite nepochodil, pretože by sa našlo milión päťsto dôvodov, že to tak nie je.
Nerekonstrukcia trati ma hlavne ten dovod ze nie su vozy na NADku. Nemozes zastavit dopravu do Ruzinova bez toho aby si zabezpecil NADku. Preto sa robia len take "smiesne" useky ako to pri Ciferi ci Vazovova. Rovnako aj nabuduci rok sa podla toho konceptu rekonstrukcie trati ci co to bolo (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4600) a preto sa bude robit na buduci rok asi len tunel (podla rovnakeho konceptu) - ten totiz tiez nevyzaduje NAD.
Všade inde v Európe kde Solarisy jazdia, sú spoľahlivé, nehoria a nezanedbávajú im údržbu. Len na Slovensku horia, sú poruchové a vodiči otvárajú strešné vetráky ručne. DPB sa momentálne snaží niečo vysúdiť, lebo je vo finančnej kríze a nie žeby robil niečo osožné pre cestujúcich, ale ešte všetko pokašle (viď nočné spoje, SOR BN9,5, žiadne nové trolejbusy, rekonštrukcia tratí, vrátenie cestujúcich do socky atp).
jandro