Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Esso je 4401.4400-odstaveny,4408 v cisle/cervenobiely,takze viac ich asi ani nie je.Cize 4ks.Mozno som zabudol na nejaky a je ich 5.Ale viac sotva.
Andrej(Anndy008): Nebude to vyzerat blbo.To sa neboj.K tej 81 na Technopole vecer:to musel byt moj partner,lebo o cca 14,00 ma striedal

Ak sa chces povozit so mnou,tak dnes mam95/7 13,47-19,20;v nedelu 29/2 14,28-23,54;v pondelok 81/2 14,28-23,45;v utorok 94/1 13,40-22,41
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

13sk: hmm - neviem, kolko je zelenych tambusov v petrzalke, ale mysilm, ze predvcerom som siel podvecer na zelenom tambuse (reklama ESSO) na 88. Cislo bohuzial neviem.
P:S delenkarmi je to rozne.Ale vacsinou je to tak ako doteraz.Uvediem priklad:4310-vzdy 84-aj po novele zak.prace. 4208-na 99% 59 /aj dnes/ ,ale nebola na nej 10.7.,lebo som ju mal ja na 81/5.To je ale max. vynimka.Dalej zeleny TAM/4406???/iba a len 95,cize delenkar Stano.Druhy zeleny zeleny TAM/4404???/-vzdy len 94,takze delenkar.4951-Jano K.,len 96/1.U posledne menovaneho dodavam,ze som ho mal6.7. na 88,avsak to je vikend a vtedy sa vypravi hocico,hlavne ked prideleny voz je na poruche.
TBC:Dik to mi v tej chvili nedoslo.:)
TURBO - no veru...to trvalo...
Dnes som si všimol, že DPB kupilo nový Multicar. No už sa to tak nevolá teraz je to Grand Car. Mimochodom nemohol by sa spraviť čisto update len o vozidlách, ktoré DPB využíva inak ako na prepravu osôb? Čo ty na D3K0
CeCo: už som otom písal ale nejak nereagujú.
p> a co tak skusit www.slovbus.sk ?? hmm?
Hosi, debata je nanic, DPB sa na buduci rok chysta tendrovat CNG busy (precitajte si Propeler...)
Nemate niekto nejaky link na obrazky alebo stranku slovbusu?
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Hroch: no ale tam ide o to, aby bola co najrychlejsia - v tom je ten hlavny vtip 😃.
Z: to je genialny napad, urcite by sa tesili aj ekologicki aktivisti a viacucelove vyuzite pohonneho agregatu by mohlo obmakcit aj ekonomov... a dodalo by to mestu... ako to povedat... atmosferu 😃 som zastancom tohoto riesenia!

COLOR: ty sa smejes, ale ja si to fakt viem predstavit bez estakad, podzemnych trati a zastavok. danou za to by bolo spomalenie trate, ale v celom meste funguju urovnove krizovania s cestnou dopravou, preco by teda nemohli v petrzalke? jedina estakada, ktora by tam bola naozaj nevyhnutna, je premostenie chorvatskeho ramena.

a len tak mimochodom ad stary most: je super, ze sa po nom uz da ist, ale na bicykli sa tam asi budem bat 🙂 a nechcem vidiet tu klzacku po dazdi, natoz v zime...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KONECNE!!!!
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Turbo: no asi to bol iba moj napad. Neviem, ci by to slo, ale mozno by to bolo dobre, zistit presne.
Jednoducho ked citam a snazim sa pritom si to predstavoavt, tak je to tazsie. Asi citam moc rychlo a nestiham si t predstavovat. Ale inac je to v pohode. Jedine co si neviem tak 100%ne predstavit je ten podzemny usek Hviezdoslavovo nam - Nabrezie, lebo tam je Hotel Danube a kto vie co je v podzemi. Ale netvrdim ze by to neslo. 😃
Turbo: #8691 A ktore riesenia elektriciek si nedokazes predstavit a co sa ti na nich nezda?
Riko #8682:
To som bol ja a Spectre. Fotili sme serble. 🙂 Kupil som si "nove" telo Zenit EM, rok vyroby 1975 (preto "nove") a potreboval som ho otestovat. Vyzera zatial funknce, aj ked sa mi dnes uz raz zasekla uzavierka, ale asi viem preco. Asi to bolo tym, ze som ju natiahol a necvakol som ihned. Cakal asi 10 minut na dalsiu prilezitost. 🙂 Ale bez nasilia som to rozhybal (uvolnil som uzavieku a previnul film o kusik spat, potom som natiahol, cvakol s krytkou, znovu natiahol a uz to slape). Teda zatial, ale ide to lahko natiahnut, nezasekava sa to pri tom ako stare telo. Vsak dnes ten film dofotim a po vyvolani sa uvidi.

Inac, paci sa mi tu diskusia okolo rozvoja elin, lebo sa tu objavuju aj ine riesenia ako som si ja predstavoval. A to je dobre, viac hlav, viac rozumu. 🙂 Aj ked si niektore riesenia neviem celkom predstavit.
Ad:hroch
Hmm...sci-fi.. 🙂 a co tak v ramci sci-fi pokusit sa o znovuozivenie Konskej zeleznice s konecnymi Janikov Dvor-Stara Trznica? Bolo by to vysoko ekologicke, nesposobovalo by to vazne dopravne nehody, hnacie agregaty (rozumej kone) by sa v case prestavky vodicov vyuzivali namiesto kosaciek a exhalaty by vykupovalo miestne polnohospodarske druzstvo 🙂
Si: Ja som uviedol, ze to co pisem, je len cast riesenia ...
Trat po Pribinovej by pokracovala az po Kosicku (s tym, ze na Pribinovej by bola otocka (napr. Olejkarska - Landererova - Culenova). Trat z mostu Kosicka by viedla po Kosickej na centralne trhovisku, kde by sa dalo odbocit do Ruzinova, alebo na Mileticovu. Asi idealne by bolo spravit podjazd popod Mlynske Nivy a asi aj popod centralne trhovisko.
Dalsia trat by bola po Pristavnej a cez Slovnaft na Dolne Hony. A na lepsie priecne prepojenie aj trat Slovnaft - Prievoz - Tomasikova - Racianska.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.