Dovolim si povedat ze do marketingu rozumiem kedze sa veciam s tym suvisiacimi dost venujem, zaujimam sa one a poznam sa s dost ludmi co s nimi priamo robia. To co si napisal mi je jasne, napriek tomu si myslim ze nove logo je len a len dobre pre DPB. DPB totiz potrebuje v sucasnosti u ludi navodit dojem ze sa o nich zaujima a na to potrebuje mat nejake logo. A nie take ako ma teraz.
Takému marketingovému nástroju, ako je uplatňovanie novej CI na staré vraky (predviedla pred pár rokmi bez úspechu Zločinecká Spoločnosť) sa hovorí už nejakých sto rokov Potemkinova dedina. Z marketingového hľadiska je to absolútny nezmysel, keďže zákazníci to budú vnímať ako podvod a dopadne to tak, že až niekedy dôjde k ozajstnej zmene kvality poskytovaných služieb, bývalí zákazníci tomu neuveria. Aplikácia nového loga má zmysel JEDINE súčasne s novou kvalitou, inak je to trestuhodne premrhaný potenciál. Preukázal si, že marketing je ďalšia oblasť, ktorej rozumieš tak, ako šoférovaniu (čiže vôbec) a chceš do nej kafrať.
M3go