Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #86541:
"závlek" L70 na Šafko by nebol odveci. Pomohlo by to aj odľahčiť L50 v úseku Šafko - ASMN, kde sa mi zdá táto najviac narvaná.
Reply on: fobust #86686:
tak toto je MEGALOL ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

"hlavná stanica by sa mala začať stavať v roku 2005."

wtf ❓ ?
Buhehehe:

http://www.bratislavskenoviny.sk/54849/nas-rozhovor/pripravy-nosneho-systemu-mhd-pokrocili

Nechcem rýpať, ale trošku si pripomeňme históriu:

SME

Metro pôjde až do Trnavy

Metro sa do 50 kilometrov rozšíri aj do regiónu, pôjde do Malaciek, Trnavy, Galanty a Dunajskej Stredy. Poslanci mesta to včera schválili v novej koncepcii metra, ktorá definitívne zavrhla ľahké pneumatikové metro a potvrdila spojenie metra a železnice. Rozšírenie do regiónov je jednou z podmienok, aby novú koncepciu prijala vláda a poskytla na ňu garanciu.

Za rozšírenie rýchlodráhy do regiónu loboval predseda Bratislavského samosprávneho kraja Ľubo Roman, ktorý verí, že obohratý evergeen opakovaného projektovania bez realizácie sa skončil. Metro bude podľa neho využité o dve tretiny viac a o tretinu lacnejšie, lebo naň prispejú aj iné mestá. „Donesie to nový spôsob života do regiónu. Uvažuje sa tiež o prepojení s rakúskymi železnicami, ktoré sú tomuto riešeniu naklonené. Okrem toho máme na tento projekte šancu získať finančnú pomoc z predvstupových fondov Európskej únie.“ Podstatná časť výstavby by sa mala financovať z ruských deblokácií, dohoda zatiaľ neexistuje, iba prísľub. Zmeniť by sa mal aj podiel v akciovej spoločnosti mesta Metro, ktorej nápňou je výstavba metra. Z 34 percent, ktoré vlastní štát, bude 20 percent v Bratislavskom samosprávnom kraji.

Štyristo miliónov, ktoré sa doteraz vložili do projektov ľahkého metra, sa sčasti vyhodilo von oknom, i keď predstavitelia mesta tvrdia, že časť projektov sa využije v novej koncepcii. Ďalšie projektovanie by vraj nemalo presiahnuť 50 miliónov korún. Koncepcia navrhuje iný typ metra, zmení typ koľajníc, spôsob razenia tunela v podzemnej časti. Pozemky, na ktorých doteraz platila stavebná uzávera, tiež prešli zmenami. Cez mnohé sa natiahli inžinierske siete a niektoré sa zastavali. Prispôsobenie projektov novým podmienkam bude stáť peniaze, ktoré môžu posunúť hranicu 50 miliónov. Ako povedal primátor Jozef Moravčík, s projektovaním sa nezačne, kým nebude zdroj financovania metra dohodnutý. Prvá etapa Janíkov dvor, Petržalka – hlavná stanica by sa mala začať stavať v roku 2005. (dro)

[19. 4. 2002]
Reply on: 810zssk #86683:
Myslím, že po strane ako je výstupná zastávka hneď za križovatkou sú voľné fleky. Neviem síce, koho sú tie pozemky, ale nejak to mohlu ujednať, hodiť tam nejaké panely a oplotiť to a hodiť tam unimobunku v ktorej bude nejaký svalnatý dedko v čiernom 🙂
Reply on: 810zssk #86683:
Pardon, nie celi, ale cely "D
Reply on: Ik #86682:
Cez spicku by tam 14Tr nestali, celi den by jazdili 15Tr, len na 133 by boli vypravovane 25Tr. Aj ked aj to by bolo najlepsie zrusit. Hlavnym dovodom zatrolejovania obratiska je to aby tam mohli chodit normalne trolejbusy a toto je jedno z moznych rieseni. Parkovanie by bolo na Molecke, ako to neviem...
Reply on: 810zssk #86668:
Kde by tam tá vozovňa mohla byť? Lebo si nejako neviem predstaviť 8 - 10 vozidiel stojacich niekde na Molecke. A hlavne z finančnej stránky by to bolo straaašne náročneee...A potom by tam museli cez špičku stáť 14 Tr....Myslím, že to je dosť nezrealizovateľný nápad.
Mimochodom, DPMBB (Banska Bystrica) dostal povolenie na trolejbusy! Viac v bystrickom fore.
Reply on: Själavrak #86673:
Lebo Citelis
Reply on: Solider #86678:
treba jej odporucit plastove okna , v devine je par zastavok rovno pod oknami,nahodili plastove okna maju to tam omnoho tichsie a este usetrili na teple 🙂
Vyberám z Bratislavských novín:

"Trvalým problémom pre obyvateľov Račianskej ulice je otvorený koľajový zvršok, ktorý spôsobuje nadmerný hluk, na čo sa sťažujú najmä obyvatelia z okolitých domov..."

To ako tam majú dávať novodobé BKV panely, alebo budú trať zalievať asfaltom? Alebo žeby vrážali veľké peniaze do rekonštrukcie tohto dlhého úseku na trávnatý zvršok? Podľa mňa sa na hlučnosť sťažovala asi nejaká kverulantská dôchodkyňa, čo má staré okná a asi býva pri trati polku života, tak jej to už lezie na nervy.
Reply on: Solider #86674:
hmm to bude nieco dlhe solaris a elektricka hehe no ked bude rychlodraha tak taky jazveckyk by nezaskodil
Reply on: Solider #86674:
S tou elinou u SOR som to myslel ako iróniu.
Reply on: 810zssk #86671:
Krátky trolejbus v najbližšej dobe bude musieť byť Škodovka.
Reply on: Själavrak #86669:
SOR určite v dohľadnej dobe s električkami nepočíta, keď bude onedlho rozbiehať biznis s trolejbusmi (poviem vám dopredu, čo som počul od jedného pána zo SOR-u, akože nič moc). Naopak SOLARIS bude vyrábať električky, prototyp by mal uzrieť svetlo sveta tak asi o rok - dva.
Reply on: 810zssk #86671:
Prečo?
Reply on: AAA #86670:
No hej, ale potom...
Reply on: Själavrak #86669:
Co sa tyka 24Tr - ja som len a len rad ze ich neposlali 😃
Reply on: 810zssk #86668:
Ešte pred tým, ale musia prísť nejake Škodovky, lebo je na ne zmluva.
Reply on: 810zssk #86668:
Lenže existujú 24Tr a tie sa vyrábajú stále ? dúfam,že DPB nečaká až SOR bude vyrábať aj električky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.