Reply on: Tranzistor #86141:
Ja si myslím, že často ani nie sú na vine vodiči tých autobusov, ale množstvo semafórov v meste, keď pri autobusoch (pokiaľ viem) nikde v BA nefunguje preferencia (a spraviť by ju bolo určite zložitejšie a drahšie než pri električkách). Keď má vodič šťastie na "zelenú vlnu", tak príde skôr a nezostane kvôli tomu trčať 2 minúty na zastávke... To by sa zas nepáčilo cestujúcim už cestujúcim v tom autobuse. Na ďalších semafóroch by sa mu to mohlo "vypomstiť", že by nabral meškanie a o toľko kratšiu prestávku na konečnej by mal (to je môj odhad).
Ja sa napr. hnevám, že okolo obeda cez pracovné dni prichádza 83-ka z Petržalky na zastávku "Alexyho" často o 2 minúty skôr...
Re #86129 ba1031: Len aby namiesto Krčov tak na konečnú nezačali chodiť zo zastávky "Tv Markíza" alebo "MiÚ Záhorská Bystrica" alebo rovno pešo, ak sa im náhodou bude chcieť...
A pomenovanie "harant" som ešte nepočul. ? To je niečo hanlivé alebo skôr žartovné?
bwd
A čo sa stalo? Niektorí vodiči (určite nie takí, ako 'pazrocha', ak to je vodič) nechávajú ľudí používať tie tlačidlá na otváranie dverí aj na iných autobusoch, stretol som sa už s tým napríklad na linkách 93, 93. Niektorí cestujúci blbo stáli a nenapadlo im, čo majú urobiť, niektorí sa dovtípili a fungovalo to. Po plošnom zavedení by stačilo len umiestniť vo vozidlách oznam a behom maximálne dvoch dní by sa to naučili všetci. Okrem už spomínaných výhod by to odstránilo aj riziko schizofrénie, ktoré súčasný systém predstavuje, keď to v jedných vozidlách funguje, v iných čiastočne a v ďalších vôbec nie a cestujúci musí neustále byť v strehu a riešiť otázku tlačiť alebo netlačiť, lebo 'pazrocha' bdie a hrozí: ☠