Reply on: Tranzistor #86141:
Ja si myslím, že často ani nie sú na vine vodiči tých autobusov, ale množstvo semafórov v meste, keď pri autobusoch (pokiaľ viem) nikde v BA nefunguje preferencia (a spraviť by ju bolo určite zložitejšie a drahšie než pri električkách). Keď má vodič šťastie na "zelenú vlnu", tak príde skôr a nezostane kvôli tomu trčať 2 minúty na zastávke... To by sa zas nepáčilo cestujúcim už cestujúcim v tom autobuse. Na ďalších semafóroch by sa mu to mohlo "vypomstiť", že by nabral meškanie a o toľko kratšiu prestávku na konečnej by mal (to je môj odhad).
Ja sa napr. hnevám, že okolo obeda cez pracovné dni prichádza 83-ka z Petržalky na zastávku "Alexyho" často o 2 minúty skôr...
Re #86129 ba1031: Len aby namiesto Krčov tak na konečnú nezačali chodiť zo zastávky "Tv Markíza" alebo "MiÚ Záhorská Bystrica" alebo rovno pešo, ak sa im náhodou bude chcieť...
A pomenovanie "harant" som ešte nepočul. ? To je niečo hanlivé alebo skôr žartovné?
bwd
1. Neviem, o akom Igorovi je reč, odpovedal som na výrok o hlúpostiach, ktorý bol smerovaný mne.
2. Toho, že bude obnovený vozový park v Bratislave sa nedožije asi nikto z tu diskutujúcich, a ako to tak vyzerá, tak dokonca ani budúcich, len dnes narodených. Tlačidlá pri každých dverách by som nenazýval "výdobytkom techniky", vo svete je to prirodzená súčasť vozidiel už desiatky rokov. Malá investícia do tejto akcie by priblížila bratislavské vraky aspoň trocha civilizácii.
3. Nikto netvrdí, že treba nutne do vrakov inštalovať aj fotobunky. Hovorili sme len, ako to funguje inde. Je preto nemiestne uvažovať nad tým, čo by bolo, keby boli fotobunky aj v Bratislave.