No ja si dlho všímam stav na zastávkach Topolčianska, Strečnianska a Šintavská. Tie by som dal určite na znamenie a taktiež konečnú Ovsište alebo ju rovno zrušil lebo je absolútne nepotrebná, akási obdoba zastávky Chlumeckého a vzdialenosti medzi zastávkami Borská - Karlova Ves a Jurigovo nám. - Molecova.
To bolo len upozornenie, keby si to sám našiel Nemá dôvod to tu rozvádzať, ešte tu z toho bude rozsiahla diskusia a ja nerád diskutujem o hovadinách. S Keteleckým kráľovstvom som na teba počkal Ak chceš vedieť viac, dojdi na ICQ.
Nerád sa vám tu miešam do diskusie, ale dnes o cca 11.10 som na Trnavskom mýte videl 12m Renault Agora/Citybus v celobielom nátere s českým ečv., smerujúci na Vajnorskú, pravdepodobne na JD či Trnávku.
S nevhodne umiestnenymi tlacidlami suhlasim. Samozrejme aj ja som to myslel tak ze by cez den boli na znamenie len vybrane zastavky (napr. Krcace). A nadalej plati ze som zastancom vsetkych zastavok na znamenie na vsetkych linkach medzi 21.00 a 6.00.
Dnes som cestoval s Tambusom, ktory presiel GO, cerveny BRATISLAVA, ved to poznate. Hlasenie je nastavene tak ticho oproti elektrickam alebo trolikom ze ked sa rozbieha v zadnej casti ani nieje pocut co hlasi.Druha vec, vsimol som si, uz je tomu skoro 2 mesiace, ze na takejto L93 neustale blikaju transparenty, to s tym nema kto co spravit? Taky ten oranzovy, blika to ako stroboskop a neda sa odtial ani poriadne vycitat co to tam je napisane...
Aj vo Viedni celý deň niekto vystupuje a nastupuje na každej zastávke. Lenže nie je dôvod, aby autobus (električka, trolejbus) na každej zastávke pootváral všetky dvere, aj keď vystupuje (nastupuje) len jeden človek. Preto je to vo Viedni zariadené tak, že si cestujúci ovládajú otváranie dverí sami, od čoho sa ďalej odvíja aj zastavovanie "na znamenie". Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť (čo niekedy nevyjde, ako mne pred dvoma týždňami). Vo Viedni jazdia autobusy a električky podľa grafikonu a preto ak príde na zastávku skôr, aj keď nikto nehlási výstup či nástup na zastávke zastaví a odíde bez otvorenia dverí presne načas. Ak na zastávke nikto nie je, ani nikto nehlásil výstup a ide presne podľa grafikonu, tak na zastávke ani nezastaví.
Okrem odstránenia nejasností, ktorá zastávka je, alebo nie je na znamenie, tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle.
Nevidím dôvod na porovnávanie absolútne odlišných situácií.
Z argumentov si vyberám:
Zamysleli sme sa napríklad nad tým, že v prípade takýchto liniek sa môže jednať o absolútne iné vzdialenosti, nároky a funkcie dopravných prostriedkov, ktoré majú na posudzovanie a rozhodovanie o zastávkach na znamenie značný vplyv ?
Zamyslel sme sa nad stavom techniky, ktorá nám v mestečku jazdí ?
Zrejme nie.
OT: Nepoznám slovo problém ?
Napríklad je otázka, či sa oplatí mať počas pracovného dňa medzi 6:00 - 20:00 všetky zastávky na znamenie. Viem ti len z hlavy napísať aspoň 20-30, na ktroých stále niekto vystpuje/nastupuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Själavrak