Obávam sa že obľúbenosť nemôže byť rozhodujúce kritérium pri prípadnom tendri, nakoľko obľúbenosť je vysoko subjektívna a aby každý niečo obľubu kvôli niečomu, vodič kvôli pohodlnému sedadlu, dobrému výhľadu, posilňovaču, dielenský obľubuje zasa niečo iné kvôli bezúdržbovosti, substrát obľubuje niečo kvôli dobrému vetraniu... A každého obľúbený "voz" je iný.
No niektoré Sory sa ani mne nepáčia, považujem ich za vyslovene škaredé, ale to je môj subjektívny pocit. Vozidlo môže byť napriek subjektívne nepeknému vzhľadu ceľkom pohodlné, tiché. Viď hrbaté Sory, tie sú podľa mňa strašne hnusné...
Áno, je to tu na tomto DF a čakám k tomu diskusiu. Či niekto vie o niečom podobnom v iných mestách, ako to vidí, čo by navrhol a pod. Ešte nič nemienim zavádzať. Na čo to má byť je jasné, je to myslené pre lepšie financovanie VHD.
Prakticka vec. Dodnes niekde tak chodia nejake akozebusy ☺ Naviac to bolo prakticke. Nemuseli platit dalsi bus, sofera ani naftu. Tomu sa vravi dnes AIO (all in one) ?
Som privelmi zatazeny na autobusy klasickej konstrukcie... Sor som nikdy osobne neakceptoval za plnohodnotne vozidlo pre MHD. Musim uznat, ze ludia zo Soru sa snazia najlepsie vyhoviet poziadavkam zakaznika, ale skratka tie vozy sa mi nepacia... Fazule...
Lebo celé je to na to, aby sa zvýšili príjmy na VHD. Ak by sa po zavedení toho "koncesionárskeho poplatku" znížila terajšia úroveň dotácie z mestského rozpočtu, tak by vôbec nemuselo dôjsť k cielenému stavu. Preto by to bol podvod a zbytočné, ak sa nezachová súčasné dotovanie z mestského rozpočtu. Celé je to myslené ako doplnok, nie náhrada.
Majkl