To čo je zhnité v DPB bude ťažké a dlhodobé naprávať a Ty ak vieš že poznáš pravdu o tom čo so pisal tak nehaj Tých čo tomu prd rozumejú sa hrať doma s angličákmi. Ahoj. ?
Nedá sa iné len s Tebou asi Zuzana súhlasiť. Kompetentní idioti čo o takomto niečom rozhodli by v prípade ak študent amatér vodič električky alebo T - BUSU spôsobí závažnú nehodu s následkami, mali by byť braní ako spoluvinníci nehody. Je to vrchol nezodpovednosti a hazardu s cestujúcou verejnosťou ale čo chceš od záhradkára, ktorý určite ešte nesedel v buse a má dojem že je to ako šoférovať BMW a zrejme si to myslia aj ďalší z vedenia DPB. Nuž čo pokiaľ si konečne všetci neuvedomia, že vodiči v DPB majú za svoju prácu neprimerané malé platy a bude chcieť vzniknutý problém chýbajúcich vodičov riešiť študentami a nie konečne primeraným platom // môj názor za úväzok t.j. 170 hod -25000 SK čisté minimálne // vodiči budú z DPB utekať za lepším platom aj podmienkami . Musím aj konštatovať, že je veľa vodičov, ktorí odídu z DPB aj keď v inom zamestnaní zarobia o 1000 -2000 SK menej, pretože nemusia ráno vstávať o 2.00 hod, robiť 10 - 12 hod a prísť vyšťavení domov alebo ísť na 14.00 hod do práce a prísť domov o 2.00 hod ráno a takto stále v 4. dňových + 2 dni volno cykloch dokola, // veď beusáci rozumejú //ale si pekne odpracujú 8.5 hod v kľude, bez nadávok - ponižovania osočovania od cestujúcich ale predovšetkým s nepomerne modernejšími a lepšími vozmi. 4o Ty na to ????????
Ahoj kolega - viem si predstaviť Tvje pocity mne sa stalo to iste na Vrakose - odrazu mi klesol vzduch na ,,0" a prti všetkým zákonom vzduchového systému busu sa nezablokovali brzdy ale normál som sa po Bajkalskej rútil ďalej 50 km a môžem tvrdiť len 25 r. prax mi nedovolila spanikáriť a bus som zastavil šúchaním pneumatík o obrubníky pritom som vypol motor. Dnes viem že ide o veľmi zvláštnu závadu a to vtedy keď praskne tesnenie pod hlavou kompresora ten nedotláča vzduch ale pretože je dosť vzduchu v vzduchových nádržiach tak brzdové kľúče sú pod tlakom a preto nezačnú brzdiť.Najhoršie je pritom že pedál je úplne mäkký a vôbec nereaguje. Brzdy ik 280 nemám rád pre ich oneskorenú reakciu retardéru a vodič má pocit že bus nebrzdí tak zákonite tlačí do pedálu ako blb. Z mojej skúsenosti si myslím, že Vrakosy majú brzdy v citlivosti lepšie.
Ike má pravdu, ale 38 veľa ľudí ani nevyužíva, dokonca ani nevie kedy má odchody, keby sme 38 predĺžili (trepnem) na ASMN, myslím, že by bola väčšia kapacita
Myslím,že oveľa viac by sa v terajšej stiuácii zišli šoféri na L66, L203, L207 a L209 ako na pohrebnej linke s hodinový intervalom. Výhoda L37 by bola,že sa na ňu v podstate človek ani nenačaká hoc aj keby šiel námatkovo, že by nevedel presný odchod L37. Pri L38 si to nemôže dovoliť.
Počuj. Vypisoval som tu ako pako, o tom, že asi nie všetky spoje budú posilnené na školský rok a nikto sa neozval keď som sa pýtal na to či by boli proti zrušeniu L38,že asi by sa na to pindalo a nikto nemal námietky! Zrazu je to tu. Ja to tu... Tá L37 by tam mohla zachádzať pokiaľ by zas nepindali zo Záhorskej Bystrice,že sa im o 2minúty spomalí bus. Zaujímavé je,že tupá linka s hodinovým intervalom ktorú kopíruje po celej trase ďaľšia linka sa môže v tomto meste živiť ale iné linky už nie, ktoré by sa z minulosti uživili aj dnes. ? ?
zaujimalo by ma keby tvojej babke zomrel tvoj dedko... ci by si ju s cistym svedomim a vklude nechal trepat sa v zavejoch v zime alebo v horcuavach v lete do Krematoria... dost ze su pohrebne miesta vo vysokych kopcoch (obcas sa aj ja zadycham kym vylezem k dedkovi)... ale este by si ich nechal ist pesi riadny kus do kopca na mieste kde nie je ani chodnik.. no fakt dostojne...
Själavrak