zaujimalo by ma keby tvojej babke zomrel tvoj dedko... ci by si ju s cistym svedomim a vklude nechal trepat sa v zavejoch v zime alebo v horcuavach v lete do Krematoria... dost ze su pohrebne miesta vo vysokych kopcoch (obcas sa aj ja zadycham kym vylezem k dedkovi)... ale este by si ich nechal ist pesi riadny kus do kopca na mieste kde nie je ani chodnik.. no fakt dostojne...
Ja som počul tiež niečo podobné, že peniaze by aj boli, len sa točia nesprávnym smerom...Najhoršie je to, že my s tým nemožme urobiť skoro nič. S magistrátom sa môže dohodnúť iba DPB, ktorý doteraz bol vedený niekym dosť neschopným. Teraz musíme iba čakať, že či niekto začne robiť poriadky na správnom mieste....
Väčšinou vždy medzi 2 a 3 dverami v kĺbovom buse je miesta dosť, len ľudia sú neschopný rozmýšľať a miesto toho, aby sa posunuli budú nadávať....Niekedy mi fakt pripadajú niektorí, ako keby rozmýšlali niečim uplne iným... Jediné čo vedia robiť je telefonovať do DPB a rozhorčene tam nadávať niakemu zamestanancovi, že čo strašné sa zase dnes stalo a myslí si, že všetci padnú na kolená...Miesto toho, aby volali na magistrát.
Máš sčasti pravdu - ak vezmeme odliv na zaujímavejšie platené miesta našich súkromných alebo zahraničných dopravných spoločností. Ale čudoval by si sa, ako sem stále vďačne príde kvôli platu šofér nejakého trambusu zo severného alebo východného Slovenska - a vydrží tu pre zárobok možno dlhšie, ako mladší človek, ktorý tu odkrúti len povinné dva zmluvné roky za Déčko. ?
to mas pravdu - ale osobne si myslim ze za dost vela nehodami nie je ani tak malo praxe ako vymetenost dotycnych soferov - napriklad chodenie z kopca na neutral a podobne - myslim si ?
ahoj kolega, k tomu fungovaniu vzduchovych brzd by som ti vedel povedat svoje , hlavne na ik 280, ked som sa ja rutil(pomaly asi 15-20) bez vzduchu, vdakabohu pocas zatahovania do vozovne, cize prazdny, po Vajnorskej na auta, ktore stali na cervenej pred krizovatkou s Bajkalskou. Zachranila ma vtedy len duchapritomnost a to, ze fakt nahodou v pravom pruhu nikto nesiel(ja som bol v lavom a vedla mna elektricka) a nikto nebol na chodniku, lebo ma zachranil az obrubnik, o ktory som zastavil. Az vtedy som zistil, ze vzduchovy system funguje inak na ik 280 a inak na B 7xx. Ked som ostal stat asi by ste sa krvi vo mne nedorezali.
Ad: Brigádnici vysokoškolskí. Ani ja som celkom nepochopila, keď som uvidela takýto letáčik. Ja osobne som si poctivo odjazdila dva roky na TIRke a som vďačná za každý "kilometer praxe", ono totiž práve prax je to, čo vyrieši najviac krízových situácií. ? A na trati ich je požehnane, vieme, o čom hovoríme. ?
Pocuj, ja ten usek poznam, chodievam tade obcas autom, par kilometrov odtial mam rodinu. Ked nejdes na brzdy ale sa snazis brzdit motorom/motorovkou, ubrzdis to. Dole mas totiz chodit na rovnaky rychlostny stupen ako by si nan isiel hore a aj rovnakou rychlostou. Isiel som s Liazkou zo strmsieho kopca na trojke a musel som pridavat plyn aby mi nebrzdila - beriem ze bola prazdna, ale aj keby to bolo nalozene tak to zidem mozno na dvojke....
Trpezlivý??? A koľko ešte? Jedno, dve, tri, .... volebné obdobia? Koľko? Mesto má peňazí dosť, ale nie na veci potrebné pre občanov.
Mňa ako cestujúceho zaujíma či mi daný spoj príde a či sa doňho zmestím. Problém je, že mesto si objedná málo km. Avšak v špičke mám skôr skúsenosť, že vo voze je dosť miesta len ak nechcem stáť vo dverách a tlačiť sa, tak si musím preraziť cestu, pretože väčšina cestujúcich zostane stáť vo dverách ako teľa.
Ondro