Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #84758:
Ak sa nemýlim podľa zákona o štátnom jazyku, má byť ten nápis v slovenčine.
Reply on: Emo #84757:
až na dve? DP sa môže brániť tým, že to tam bolo. A ty si si sám na vine, že nevieš maďarsky, asi tak...
Reply on: Max #84756:
No tak to mi je tak na dve veci... ☺
Reply on: Emo #84755:
no tam to bolo zasa po maďarsky... ☺
Reply on: AAA #84754:
Tak tam hej, ale napr v ik4xx o tom neviem. ?
Reply on: Emo #84749:
Čo si pamätám kedysi to bolo minimálne v niektorých 14Tr dokonca česky tuším takto: " Zazní-li signál a rozsvíti-li se světelné znamení nevystupovat/nenastupovat, opusťe dvěřný prostor."
Reply on: Ike #84752:
A to ti nenapadlo ísť na 21-ku v opačnom smere, odviezť sa k Volkswagenu a tam do prázdneho busu nastúpiť? To by si v ňom aj sedieť mohol. ? Alebo pre zmenu pri ŽST DNV nastúpiť na vlak. ?
Reply on: Ik #84747:
ako vravi emo....

zazil som na vlastnej kozi 21ku... v roku 2003 rannu...
dosiel jeden spoj... otvorili sa dvere... vyvalili sa chrbaty ludi... zmestil sa tam mozno 1 clovek, co sa nechal dobrovolne zlisovat... odisiel...

dosiel dalsi... to iste... dalsi to iste... dalsi... to iste...

kebyze mam cakat na spoj kde by som nestal v priestore dveri tak cakam do 11:00...

co je najhorsie... do autobusov sa nezmestil uz vobec nikto... ale ludi na zastavke pribudalo...
Reply on: Ik #84750:
"A hlavne netreba zabúdať, že povinnosťou cestujúceho pred nastúpením do vozidla je oboznámiť sa s prepravným"

Veď to mi je jasné, ja som mal na mysli teraz len tie nápisy. ?
Reply on: Emo #84749:
Hej, je to tam..skús si to najbližšie, keď pôjdeš v buse všimnúť. A hlavne netreba zabúdať, že povinnosťou cestujúceho pred nastúpením do vozidla je oboznámiť sa s prepravným poriadkom.

Z, a ani na dlhé diely necestujem a naozaj až tak veľmi netuším aká je tam ráno situácia, ale ľudia by mali mysleť na svoju bezbečnosť. To že DPB tam nedá viac vozidiel, aj keď teraz by sa nejaké vozidlá našli a asi problémom by boli skor vodiči, neznamená, že teraz sa všetci rozutekajme do jedného vozidla...jak sa hovorí trpezlivosť ruže prináša ☺
Reply on: Ik #84747:
"A skoro na všetkých dverách (ak to odtiaľ nejaký dobrák nestrhol) je vycapené, že je ZAKÁZANÉ STÁŤ V PRIESTORE DVERÍ!!!"

Tak takýto nápis som si vo voze ešte nevšimol. Viem, že je to zakázané podľa prepravného poriadku, ale priamo vo vozidlách...

"Aj, keď je jasné, že nie každému sa chce čakať 10min na ďalší spoj."

Nejde o to, že sa nechce čakať, ale kde máš záruku, že ďalší spoj nebude rovnako plný ❓
Reply on: Peon #84746:
Ja som cestoval 86 tiež pomerne často a tiež si myslím, že to bol dobrý spoj a nozaj ho je škoda...

Boli na ne peniaze. Neveim odkiaľ, ale boli. Teraz sa šetrí všade, kde sa len dá, lebo nič iné nám ani neostáva.
Reply on: Nal Sehel #84739:
To čo si napísal je pravda, ale len k tým dverám by som chcel povedať, že nie su konštruované na to, aby sa o ne oprelo stádo dobytka, neviem prečo ľudia tu v Bratislave sa tlačia do autobusu aj, keď je beznádejne plný a potom sa celou svojou váhou oprú chrbátom o dvere, ktoré sa somozrejme pri systéme ako majú karosy 7xx bezproblémov otvoria, alebo ako pri Ikarusoch 2xx a 4xx, TAM BUSoch vyvalia a ľudia sa samozrejme začnú sťažovať, že DPB zanedbáva údržbu (aj keď niekedy to tak je) a bla bla bla.......A skoro na všetkých dverách (ak to odtiaľ nejaký dobrák nestrhol) je vycapené, že je ZAKÁZANÉ STÁŤ V PRIESTORE DVERÍ!!! Somzrejme väčšina cestujúcich to má vysoko niekde. Tak potom sa nemáme čomu čudovať...Aj, keď je jasné, že nie každému sa chce čakať 10min na ďalší spoj.
Reply on: Santer #84745:
Ja si zas myslím, že ešte stará L34 (do júna 1997) bola celkom dobrá (Dúbravka > Prievoz a späť). Viem, to sa už nevráti, dnes je už iný (podľa všetkého úspornejší) systém linkovania.

Ale tak tá 86-ka, tá bola na území Ružinova riadny kolotoč. ?

Moja babka chodí dosť často do Prievozu a každodenný 20-minútový interval aj od septembra na 66-ke ju nemilo prekvapil. ?

Ozaj, prečo vlastne za socíku existovali takmer výlučne linky typu "odvšadiaľ všade"?
Själavrak : L 86 bola veli dobra linka, ktora nam Ruzinovcanom...mne aspon hej, ulahcovala doprava, L 66...vyuzivam ju tak 2-3x do tyzdna, myslim ze ten vikendovy, ale aj tyzdnovy interval je dost o nicom ? tak aleco uz narobime
Reply on: Själavrak #84742:
Nie som si istý, že či je až také dôležité ťahať N91 zo stanice, kvôli 10 ľuďom?!?! Lebo v tom autobuse ich viac nie je, keď sa to tak obyvateľom Jaroviec, Rusoviec a Čunova nepáči, nech požiadajú DPB, aby tam jazdili 3 autobusy za noc, ako to bolo nedávno.
Odkedy sa zrušila L86 na Domkársku tak si myslím,že doprava odtiaľ sa zhoršila a to dosť výrazne. L86 bola pre tú oblasť luxus,ale interval 20min cez školský rok je na zaplakanie, už nehovorím o tom,že cez víkend po Drieňovej je to jediná linka, ktorá jazdí.
Inak nebolo by lepšie keby linka N91 premávala radšej zo Zochovej alebo Hlavnej stanice? Lebo mám obavy,že posledný prípad ako N91 "počkala" N93 s cestujúcimi sa ešte zopakuje. A hoc tadiaľ nechodím,viem si predstaviť aké "príjemné" muselo to čakanie byť.
Reply on: Nal Sehel #84740:
No pekne... Nerád by som skončil ako niekto včera v Hriňovej... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.