Celoročné svietenie je lepšie nielen pre chodca, ktorý môže v diaľke lepšie vidieť prichádzajúce auto, ale aj pre ostatných účastníkov cestnej premávky. Potom by sa to nezneužívalo a nebolo by žiadne "podľa uváženia". A ešte otázka na koniec, to Ti tie svetlá tak žerú z baterky, že to neprežiješ, alebo aký je dôvod?
len to nie. celoročné svietenie nie a dúfam, že sa nepridáme k menšine EU štátov, kde je povinné svietenie celoročne, čiže aj vtedy, ked je dobrá viditelnosť
ziadne daco nedaco nie je... v sucasnosti sa ma svietit povinne od 15.10. - 15.3. a za znizenej viditelnosti podla uvazenia vodica (ak nie je dopr. znacenim urcene inak).... No uvazenie niektorych vodicov DPB ale aj IAD je na zvazenie kedze vcera som pri dazdi a vodnej tresti videl kopec nerozsvietenych aut a autobusov (z toho vacsina DPB a vyskytli sa aj SL)... cize uz by mohli schvalit celorocne svietenie
Viedeň sa ich zbavuje zrejme preto, lebo chcú obmieňať svoj majetok a zvyšovať hodnotu svojich aktív.. Skrátka aby im nevznikal vnútorný dlh (ako u nás ? )
Ďalším dôvodom je nízkopodlažnosť.
No neviem či by sa im taká súprava zmestila do zastávok. Tuším aj prerábali nástupiská kvôli širším vozom typu T. A tie E6/c6 dostali pevné drevené lišty pri dverách. Úchvatne to vyzerá. ?
Myslím, že jazdili aj súpravy E6+c6+T+T+c6+E6. Inak plný súhlas, tie električky sú nesmierne vhodné na záchranu nejakej prevádzky v Rumunsku či na Ukrajine ale nie sem.
miso1234