Reply on: Ike #84479:
A teaz si polome otázku, či náhrada IK 280 a Ka C744 C 954kami a Axermi bez pridania odchodov je adekvátna. Iná vec je, že vlastne si neviem vybaviť žiadneho dostupného výrobcu, ktorý by DNES ponúkal kĺbový medzimestský autobus.
hoppusmark
Ak sa splní aspoň tá veľká obnova vozového parku, tak bude reálne, že sa to pohne ďalej.
Ale ten článok je naozaj dobrý, je tam jasne pomenované, kde sú problémy a čo sa musí zlepšiť.. Som rád, že Záhradník chce ako prvé riešiť financovanie.. Ten problém s VÚC predtým ešte nikto neotvoril... Už len tých 17 miliónov od DPB pre VÚC každý rok je zarážajúcich.. Pritom VÚC neposkytne za to mestu ani DPB žiadnu protislužbu, neopraví ani meter cesty v Bratislave a nekúpi pre DPB ani jeden autobus..