Takže ešte raz, to sa nedá len tak jednoducho povedať, že "vyhral tender na 9,5m vozy, takže 12m vozy už nemôže"... Totiž vždy je možná nejaká dohoda, takisto je dôležité, čo presne je v tej zmluve na dodávku autobusov, aké možnosti zmeny tej zmluvy existujú..
A ty si právnik, že si si taký istý, že sa to nedá???
Totiž odpoveď na moju otázku môže dať LEN právnik, alebo niekto, kto tú zmluvu uzatváral, prípadne ju má k dispozícii, a radil sa v tejto veci s právnikom, prípadne má vypracovanú právnu analýzu..
Lebo SOR vyhral tender na 9,5 metrove vozy. Ak by sa mali kupovat 12 metrove musel by sa vypisat novy tender. Mohli kupit takych 10 BN9.5 a 5 standardnych busov.. To by sa myslim dalo financne zvladnut.. na zaciatok.
Aj tak stále nechápem, prečo nebolo možné zmeniť tú objednávku z 9,5m na 12m SORy.. Nech mi nikto nehovorí, že sa to nedalo.. Tie 12m SORy by sa zišli omnoho viac, ako toto..
Náhodou som sa z www.cp.sk dozvedel, že Slovak Lines (neviem odkedy) prevádzkuje nejaké spoje v pracových dňoch poobede po trase 53-ky z ASMN cez Vajnory, Čiernu vodu a potom nie priamo do Chorvátskeho Grobu ako 53-ka, ale 1 pokračuje cez Slovenský Grob do Viničného a 2 do Pezinka... Podobne aj v opačnom smere idú niekedy...
Vedeli ste o tom? Nevie z vás náhodou niekto, prečo to zaviedli? Čo si ja pamätám, Slovak Lines cez Vajnory a Čiernu vodu nejazdil v minulosti...
8 je myslim moc vela...ale 6 by som prijal...(cestujem tym kazdy den) ale tam treba dobry intervat hlavne preto, lebo tato linka vedia ku 4 skolam (SOU vranovska 4, ev lyceum vranovska 4 , gym. kremnicka a gym einsteinova)...
tak jasné, že to predlžovanie intervalu musí mať nejaké hranice ?
Tých 8 (alebo 6) minút na L80 nie je také dramatické zhoršenie intervalu.. Ak by to malo pomôcť pri nedostatku vodičov, nemám nič proti. A táto myšlienka ma napadla raz ráno pri ŽST Petržalka, keď som čakal na 99, a stále okolo mňa behali Vrakosy linky 80.. ?
lenze vzdy je lepsie mat hustejsi interval, ako redsi a dlhy voz...predstav si, ze namiesto takeho mercedesu na linke 151 by dali ik435 a interval by mohli predlzit z 30 na 180 minut?? ? ? ?
Lebo 18 (čí 19-metrový) voz až s 5-mi dverami mi pripadá byť vizuálne nevkusný. Podľa mňa stačia 4 dvere...
Čo vravíte na tú výlukovú víkendovú 38 a 63 cez Dúbravku (bez zastavenia) smer mesto? Dosť to zdržuje... Nejaký idiot začal na vodiča jednej 63-ky pri Tescu vyvreskovať a nedal si povedať, keď ten mu s kľudom vysvetloval, že dispečeri tak prikázali ísť (ja verím, že určite nie bezdôvodne)... Totiž údajne pri ŽST Lamač zostala značka "Okrem MHD" smerom na tú Lamačskú do mesta...
Ale netrúfam si odhadnúť, či by bolo lepšie vrámci tej výluky radšej ísť ako 30, 37, 92 s tým, že by sa teda vynechalo Tesco Lamač a 63-ka by ako čiastočnu náhradu v tom smere zastavila na Mokrohájskej.
Re #84292 AAA: Taká 23-ka má (minimálne cez víkend) vyslovene charakter SOR linky a napriek tomu tam vypravujú niekedy aj krátke Tamy či Vrakosy...
Re #84286 Martin Fundárek: No tak to by aj mňa zaujímalo, či sa to spustenie 1. etapy riadnej BID v marci 2008 naozaj dodrží, napr. či sa zase nepresunie na september ... a či tá 1. etapa nebude reálne na ďalších 7 rokov poslednou...
Ale napr. tie nové nočáky sa, myslím, že prekvapivo rýchlo podarilo "zbúchať", čo ma príjemne prekvapilo - že keď je záujem, všeličo sa dá...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos