Ako malé decko. Prosím Ťa, koľko máš rokov? Ty si Dunčov spolužiak? Keď raz vyhral súťaž na 9,5 m vozy, tak sa to NEDÁ, NEDÁ, NEDÁ zmeniť na 12 m vozy. Už len preto, že by sa okamžite ohlásili Iveco, Tedom aj Soplaris, že prečo SOR a nie oni?
Ak potrebuješ právnu analýzu, tak si zaplať právnu analýzu. DP pozná zákon o verejnom zaobstarávaní a to mu stačí.
Nemusim byt pravnik na to aby som vedel ze ked raz niekto vyhra tender na dodavku 9,5m busov ze nemoze dodat 12m busy. Ano, SOR a DPB by sa mohli dohodnut, LENZE! SOR nikdy nevyhral tender na dodavku 12m vozov preto ich NEMOZE dodat. Ak sa nemylim v pripade mestskych, statnych a pod. institucii sa VZDY na taketo zakazky MUSI vopred vyhlasit tender.
Takže ešte raz, to sa nedá len tak jednoducho povedať, že "vyhral tender na 9,5m vozy, takže 12m vozy už nemôže"... Totiž vždy je možná nejaká dohoda, takisto je dôležité, čo presne je v tej zmluve na dodávku autobusov, aké možnosti zmeny tej zmluvy existujú..
A ty si právnik, že si si taký istý, že sa to nedá???
Totiž odpoveď na moju otázku môže dať LEN právnik, alebo niekto, kto tú zmluvu uzatváral, prípadne ju má k dispozícii, a radil sa v tejto veci s právnikom, prípadne má vypracovanú právnu analýzu..
Lebo SOR vyhral tender na 9,5 metrove vozy. Ak by sa mali kupovat 12 metrove musel by sa vypisat novy tender. Mohli kupit takych 10 BN9.5 a 5 standardnych busov.. To by sa myslim dalo financne zvladnut.. na zaciatok.
Aj tak stále nechápem, prečo nebolo možné zmeniť tú objednávku z 9,5m na 12m SORy.. Nech mi nikto nehovorí, že sa to nedalo.. Tie 12m SORy by sa zišli omnoho viac, ako toto..
Náhodou som sa z www.cp.sk dozvedel, že Slovak Lines (neviem odkedy) prevádzkuje nejaké spoje v pracových dňoch poobede po trase 53-ky z ASMN cez Vajnory, Čiernu vodu a potom nie priamo do Chorvátskeho Grobu ako 53-ka, ale 1 pokračuje cez Slovenský Grob do Viničného a 2 do Pezinka... Podobne aj v opačnom smere idú niekedy...
Vedeli ste o tom? Nevie z vás náhodou niekto, prečo to zaviedli? Čo si ja pamätám, Slovak Lines cez Vajnory a Čiernu vodu nejazdil v minulosti...
8 je myslim moc vela...ale 6 by som prijal...(cestujem tym kazdy den) ale tam treba dobry intervat hlavne preto, lebo tato linka vedia ku 4 skolam (SOU vranovska 4, ev lyceum vranovska 4 , gym. kremnicka a gym einsteinova)...
tak jasné, že to predlžovanie intervalu musí mať nejaké hranice ?
Tých 8 (alebo 6) minút na L80 nie je také dramatické zhoršenie intervalu.. Ak by to malo pomôcť pri nedostatku vodičov, nemám nič proti. A táto myšlienka ma napadla raz ráno pri ŽST Petržalka, keď som čakal na 99, a stále okolo mňa behali Vrakosy linky 80.. ?
Peon
Náhodou som sa z www.cp.sk dozvedel, že Slovak Lines (neviem odkedy) prevádzkuje nejaké spoje v pracových dňoch poobede po trase 53-ky z ASMN cez Vajnory, Čiernu vodu a potom nie priamo do Chorvátskeho Grobu ako 53-ka, ale 1 pokračuje cez Slovenský Grob do Viničného a 2 do Pezinka... Podobne aj v opačnom smere idú niekedy...
Vedeli ste o tom? Nevie z vás náhodou niekto, prečo to zaviedli? Čo si ja pamätám, Slovak Lines cez Vajnory a Čiernu vodu nejazdil v minulosti...