lenze vzdy je lepsie mat hustejsi interval, ako redsi a dlhy voz...predstav si, ze namiesto takeho mercedesu na linke 151 by dali ik435 a interval by mohli predlzit z 30 na 180 minut?? ? ? ?
Lebo 18 (čí 19-metrový) voz až s 5-mi dverami mi pripadá byť vizuálne nevkusný. Podľa mňa stačia 4 dvere...
Čo vravíte na tú výlukovú víkendovú 38 a 63 cez Dúbravku (bez zastavenia) smer mesto? Dosť to zdržuje... Nejaký idiot začal na vodiča jednej 63-ky pri Tescu vyvreskovať a nedal si povedať, keď ten mu s kľudom vysvetloval, že dispečeri tak prikázali ísť (ja verím, že určite nie bezdôvodne)... Totiž údajne pri ŽST Lamač zostala značka "Okrem MHD" smerom na tú Lamačskú do mesta...
Ale netrúfam si odhadnúť, či by bolo lepšie vrámci tej výluky radšej ísť ako 30, 37, 92 s tým, že by sa teda vynechalo Tesco Lamač a 63-ka by ako čiastočnu náhradu v tom smere zastavila na Mokrohájskej.
Re #84292 AAA: Taká 23-ka má (minimálne cez víkend) vyslovene charakter SOR linky a napriek tomu tam vypravujú niekedy aj krátke Tamy či Vrakosy...
Re #84286 Martin Fundárek: No tak to by aj mňa zaujímalo, či sa to spustenie 1. etapy riadnej BID v marci 2008 naozaj dodrží, napr. či sa zase nepresunie na september ... a či tá 1. etapa nebude reálne na ďalších 7 rokov poslednou...
Ale napr. tie nové nočáky sa, myslím, že prekvapivo rýchlo podarilo "zbúchať", čo ma príjemne prekvapilo - že keď je záujem, všeličo sa dá...
dnes bol v bratislavskej sekcii noveho casu zevraj taktiez clanok o ubohom stave vozoveho parku, len som ho na belskovkach zatial nenasiel...hmm..keby tak ta kritika, ktoru tam vyjadrila aj niekoho trapila zodpovedneho...keby sa za to hambili aspon, ze velke .... robia... ?
12m autobusy sa mali radšej nahradiť novými kĺbákmi... Napríklad taká L80 má ráno 4-minútový interval... Ak by sa tam dali 18m autobusy, mohla by mať interval napr. 8 minút, a tým by sa ešte ušetrili vodiči.. teda bolo by treba o polovicu menej vodičov!
okrem toho ten dizajn manuál uľahčí aj rozhodovanie o náteroch.. Musí byť totiž dosť namáhavé a hlavne zbytočná strata času, pred každou jednou rekonštrukciou alebo nákupom vozidiel, rozhodovať sa, aký náter dotyčné vozidlo bude mať..
Sonička je mi čím ďalej tým sympatickejšia, tuším jej dám námet, nech sa opýta, či DPB má toľko prostriedkov, že výjazdy a dojazdy na Hroboňku musia behať z pre súdneho človeka neznámych príčin obklukou cez celé mesto.
Autorka má úplnú pravdu. Mesto rieši hlúposti a ešte sa tým chváli, ale naozajstné, veľké problémy, sa stále a stále odkladajú.. Ako napríklad dlhodobé riešenie financovania a stavu MHD, ale aj celej dopravy v meste ako takej..
ale ako som napísal, ak tie nové SORy budú červené, nemám nič proti.. Ale pred nákupom ďalších vozidiel už naozaj treba vypracovať dizajn manuál, ktorý presne určí farby vozidiel.. A tam už by som bol proti celočerveným vozidlám..
No neviem, na niektorých autobusoch tá červená moc dobre nevyzerá. A keby mal byť červený celý vozový park, bolo by tej červenej v uliciach asi až príliš.. A keď si k tomu ešte pripočítam busy SL..
Takisto ten nápis BRATISLAVA si neviem predstaviť na každom jednom vozidle.. To sa ľudia budú musieť stále na ten nápis pozerať.. ? bude na cca 1000 vozidlách, z každej strany (čiže 2000 nápisov)...
osobne som za to, aby na autobusoch neboli nápisy žiadne, myslím, že dobrý profesionálny dizajnér by vedel vymyslieť pre Bratislavu slušný náter, ktorý by akceptovala väčšina ľudí, a ktorý by farbou tak "nekričal" ako celočervené vozidlá..
To číslo 1000 je len môj odhad, neviem presne, koľko má DPB spolu vozidiel...
?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo