Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #83997:
a nielen dobru naladu,ale aj stastie aby nebola vo voze dopravna kontrola zamerana na kontrolnu cinnost vodica pocas sluzby
Reply on: 810zssk #83996:
Bohuzial,pokuta je,mal som pripad v ex 502 na Ml.Nivach smer Devin,nastupili 2 holky s byciklami,revizori uz vo voze boli a cvakali pokutu standardnu 1400 kazda jedna
Reply on: qiu #83988:
Na prepravu byciklov je urcena linka a to 128 a iba cez vikend a ziadne zlavy neplatia v ostatnych vozoch je preprava zakazana vid prispevok 810zssk #83989
Reply on: AAA #84017:
Hádam si nemyslíš, že osadenstvo z Olejkárskej chodí tak skoro do práce resp. tak dlho v nej presčasuje.
Reply on: Mike #84016:
Inak nechápem prečo už dávo nechodí služobák Koliba - Olejkárska, možno by sa aj uživil a pre nás by mohlo byť zaujímavé sledovať jeho osadenstvo. ?
Reply on: Valec #84013:
No spom počul vraj Cng. Zachar si postavil viacgeneračnú vilu na Kolibe a pri nej už začal realizovať aj tie sociálne programy pre vodičov, teda že postavil aj im vily na Kolibe. a súčasný generál p. Kadnár v tom bude pokračovať, teda dopyt po spojení Koliba - Voy. Krasňanz sa ešte zvýši. Takisto ďalšie sociálne ubztovne - domz na Palisádoch a následne v Beverly Hills. Aj v tejto trase bude treba zaviesť služobáky ?
Reply on: Beus #84001:
Takisto súhlasím ohľadne MPR, skôr ide asi o také veci, že prudké brzednie/rozjazd, neplynulá jazda, prípadne prílišná rýchlosť v zákrutách u autobusov
Reply on: 810zssk #84009:
boli casy ked som cestou na hlavnu stanicu na nocak presiel celu trasu L13 pesi... 😉 clovek sa aspon prevetral, pokecal a vytriezvel
Reply on: Martin Fundárek #84012:
No čo, zamestnanci vozovne Krasňany sú na tom tak dobre, že si poskupovali vily na Kolibe. Akurát že cestou z/do práce používajú MHD. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #83978:
Dve otázky:
1. Čo je to za prepravný ťah Koliba-Vozovňa Krasňany (str. 22 dole)?
2. Obsluhovanie Mierovej na úkor Gagarinovej - prepojenie Mierovej na Popradskú už nie je? Kedy sa zrušilo? Kedysi chýbalo len prepojenie v opačnom smere.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Beus #84001:
Nočné električky: veru tak, ak električky, tak celý týždeň. Ak by boli v ne/po-št/pi busy a pi/so+so/ne električky, to by bol pekný chaos.
A k traťovákom iná alternatíva - požičať si šéfa traťovky z Prahy a drotárov z Brna na nejaký čas, aby to naučili tunajších ľudí priamo na mieste - urobil by sa kus dobrej roboty:-).
Reply on: 810zssk #84009:
A pre koho, ctený zločinecký šukafón?
Ja by som bol aspon za N13 na spojenie do centra. Chodila by kazdy den len v pripade udrzby by ju hradil bus (co sa pri tejto linke da).
Ano cital, ale toto je dalsie mozne a jednoduhsie (= pravdepodobnejsie) riesenie.
Reply on: Beus #84005:
To je tiež pravda, lenže zas, pri následnom zrušení a-busových nočákov by si musel cestovať z mesta napr. do Rače cez stanicu, čo tiež neviem, či je najlepšie. Možno by sa to dalo riešiť prehadzovaním linky na tej Obchodnej.
Teoreticky by možno, pravda ak by sa to kapacitne dalo, bolo najlepšie prehodiť konečné všetkých nočákov na Hodžovo, resp. Kollárovo nám., alebo aspoň zabezpečiť tade prejazd všetkých liniek.
Reply on: philips #84004:
Možno by stálo za zváženie bicykle (na rozdiel od kočíkov) umožniť prepravovať aj v 2. vozni električiek.

A teraz neviem, či sa nemýlim, ale zdá sa mi, že na bicykel by sa okrem miesta na kočík našla aj "stojanka" úplne vzadu vagóna pri posledných dverách.
Reply on: AAA #84002:
Teoreticky by to do úvahy prichádzalo, ale znova máš rozbitý prestup, takže by som fakt uprednostnil stanicu, hoci aj s prelistovávaním vozov medzi linkami, napr. kvôli prestávkam (N8 by mala najväčšiu) 🙂

Re #84003 Peon: Navrhujem pre začiatok všetky električkové linky, a najlepšie celodenne celotýždenne, ale ak by to nešlo, tak okrem víkendov napr. aspoň v sedle a večer 🙂 Podmienky by sa mohli stanoviť nejak tak, ako píšeš 🙂
Reply on: Peon #84003:
na dalšej nastupia dva kočiky čo potom?
Reply on: 810zssk #83989:
Hlavne, že v prípade cestovania 128-kou na krátku vzdialenosť alebo ak v prívese nie je žiaden bicykel, závozník "núti" cestujúceho nastúpiť s bicyklom priamo do vozu (na miesto pre kočíky)...

NÁVRH POKUSU
Myslím, že za zváženie by stálo, keby sa pokusne cez víkendy umožnilo cestovať bicyklom na vybraných linkách za dovozné 22,-Sk/jazda.

Vodič by bicykel mohol odmietnuť prepraviť, len keby napr. už bol vo vozidle kočík. Ako adepta na takýto pokus vidím napr. linku č. 5 (hlavne kvôli Krasňanom a Rači), skúste navrhnúť ďalšie linky.
Reply on: Beus #84001:
Neboli by lepšie tie električkové nočáky riešiť priebežne (niečo ako doteraz 516) a viesť ich cez Obchodnú, kde je pešia dostupnosť na Hodžovo nám.?
Mohli by byť N1: Dúbravka - nábrežie - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Vajnorská - Zlaté Piesky
a N 3: Rača - Račianska - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Ružinov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.