Na prepravu byciklov je urcena linka a to 128 a iba cez vikend a ziadne zlavy neplatia v ostatnych vozoch je preprava zakazana vid prispevok 810zssk #83989
No spom počul vraj Cng. Zachar si postavil viacgeneračnú vilu na Kolibe a pri nej už začal realizovať aj tie sociálne programy pre vodičov, teda že postavil aj im vily na Kolibe. a súčasný generál p. Kadnár v tom bude pokračovať, teda dopyt po spojení Koliba - Voy. Krasňanz sa ešte zvýši. Takisto ďalšie sociálne ubztovne - domz na Palisádoch a následne v Beverly Hills. Aj v tejto trase bude treba zaviesť služobáky ?
Takisto súhlasím ohľadne MPR, skôr ide asi o také veci, že prudké brzednie/rozjazd, neplynulá jazda, prípadne prílišná rýchlosť v zákrutách u autobusov
Dve otázky:
1. Čo je to za prepravný ťah Koliba-Vozovňa Krasňany (str. 22 dole)?
2. Obsluhovanie Mierovej na úkor Gagarinovej - prepojenie Mierovej na Popradskú už nie je? Kedy sa zrušilo? Kedysi chýbalo len prepojenie v opačnom smere.
Nočné električky: veru tak, ak električky, tak celý týždeň. Ak by boli v ne/po-št/pi busy a pi/so+so/ne električky, to by bol pekný chaos.
A k traťovákom iná alternatíva - požičať si šéfa traťovky z Prahy a drotárov z Brna na nejaký čas, aby to naučili tunajších ľudí priamo na mieste - urobil by sa kus dobrej roboty:-).
To je tiež pravda, lenže zas, pri následnom zrušení a-busových nočákov by si musel cestovať z mesta napr. do Rače cez stanicu, čo tiež neviem, či je najlepšie. Možno by sa to dalo riešiť prehadzovaním linky na tej Obchodnej.
Teoreticky by možno, pravda ak by sa to kapacitne dalo, bolo najlepšie prehodiť konečné všetkých nočákov na Hodžovo, resp. Kollárovo nám., alebo aspoň zabezpečiť tade prejazd všetkých liniek.
Teoreticky by to do úvahy prichádzalo, ale znova máš rozbitý prestup, takže by som fakt uprednostnil stanicu, hoci aj s prelistovávaním vozov medzi linkami, napr. kvôli prestávkam (N8 by mala najväčšiu)
Re #84003 Peon: Navrhujem pre začiatok všetky električkové linky, a najlepšie celodenne celotýždenne, ale ak by to nešlo, tak okrem víkendov napr. aspoň v sedle a večer Podmienky by sa mohli stanoviť nejak tak, ako píšeš
Hlavne, že v prípade cestovania 128-kou na krátku vzdialenosť alebo ak v prívese nie je žiaden bicykel, závozník "núti" cestujúceho nastúpiť s bicyklom priamo do vozu (na miesto pre kočíky)...
NÁVRH POKUSU
Myslím, že za zváženie by stálo, keby sa pokusne cez víkendy umožnilo cestovať bicyklom na vybraných linkách za dovozné 22,-Sk/jazda.
Vodič by bicykel mohol odmietnuť prepraviť, len keby napr. už bol vo vozidle kočík. Ako adepta na takýto pokus vidím napr. linku č. 5 (hlavne kvôli Krasňanom a Rači), skúste navrhnúť ďalšie linky.
Neboli by lepšie tie električkové nočáky riešiť priebežne (niečo ako doteraz 516) a viesť ich cez Obchodnú, kde je pešia dostupnosť na Hodžovo nám.?
Mohli by byť N1: Dúbravka - nábrežie - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Vajnorská - Zlaté Piesky
a N 3: Rača - Račianska - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Ružinov.
- Pod pojmom "riskantná jazda", vnímaná cestujúcim, sa zvyčajne rozumie nie prekračovanie MPR, ale skôr ostré manévre, prudké rozjazdy a brzdenia, neplynulá jazda, pričom sa dá jazdiť aj rýchlo, a pritom udržať v cestujúcom pocit bezpečia. Tú riskantnú jazdu by som skôr riešil výchovou vodičov k tomu, aký manéver je ako vnímaný cestujúcim, a tiež dopravnou kontrolou zameranou na techniku jazdy a nie na blbosti, lenže to by sme si museli tých dopravných kontrolórov najprv vychovať...;-)
- Nočné električky: Prečo len v dňoch pred pracovným voľnom? Udivuje ma, že v takej Prahe to ide, aby jazdili električky po celú noc každých 20 minút, a u nás nie... ak, tak plnohodnotné nočáky, a poslať traťovákov a energo na školenie do Prahy, že ako sa dá robiť údržba bez väčšieho obmedzovania premávky
- Trasy nočných električiek: Skôr by som uprednostnil trasy vychádzajúce z hlavnej stanice, aby nadväzovali na všetku ostatnú nočnú dopravu, a nerozbíjal sa zasa prestup. Teda (asi) N1, N3 a N8, a aj na Vajnorskej by som radšej videl elektrickú trakciu, a N53 by mohla byť len prípoj k N2 na Zlatých pieskoch, podobne ako N56
Poznámka: N1 by nijako nebola vyjazditeľná do 50 minút, preto by si pýtala 2 vozy, a aj vďaka tomu by som ju radšej viedol z Obchodnej cez SNP a nábrežie, obslúži toho viac
Čítal si to pozorne, mudrlant? A čo tak to vyriešiť trasou N95 cez Nám. SNP a Štúrovu, ako to bolo úplne pôvodne navrhované? Len na to treba vôľu magoriátu a dopravného inšpektorátu, ak sa nemýlim...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
A teraz neviem, či sa nemýlim, ale zdá sa mi, že na bicykel by sa okrem miesta na kočík našla aj "stojanka" úplne vzadu vagóna pri posledných dverách.