Dlhé sú rok potom, z 2002. Prvých bolo 18: 2601 - 2618, v 2002om boli prichystané aj 2619 a 2620, ale tie začali jazdiť až v 2003. Ako prvá išla do riadnej premávky s vlkmi 2602 v auguste 02, niekedy potom do konca leta aj 2601. Na jeseň 2002 potom sprevádzkovavali aj ďalšie, v poradí: 2601, 2602, 2603, 2604, 2606, 2612...
Takže asi aj bolo treba vyradiť, teda vždy si na to spomeniem, keď idem s tými vozmi na L53, 65, či 67 a to v budúcnosti možno aj L20 ? ...
Napr. 2714, ex. 3601, dnes priedelená na služobom spoji č.2 a večer vykonáva pravidelne L31 od 19.30... 6 rokov po GO ?
No 3612, ex 3184, dnes 1716 v marci - apríli 2001. Teda má 6 rokov po GO ? . Ale ináč je cez šk. rok (bola do odstavenia solarisov) pridelená na školsom spoji 371. ?
Do konca roka 2001 prešlo GO a prestavbou na CNG aj ďalších 12 vrakos B732, ktoré v decembri do konca r. 2001 spolu s 3184 dostali novú číselnú radu 3601 - 3613. (Dnes 2714 - 2724, 1716, 1711)
Blbé je ale, že DPB s tými dlhými Karosami počíta ako s novými vozmi.. Aspoň mne sa tak zdá. A pritom rekonštrukcie by mali byť len polovicou obnovy vozového parku: teda prevažovať by mal nákup nových vozov... A to sa akosi nedeje..
A tie dlhé CNG karosy tiež nevydržia večnosť.
Veď kedy bola rekonštruovaná prvá karosa?
Nebolo by treba už tie skôr rekonštruované vyradiť? ?
hej hej CNG karosy su relativne pekne a vyzeraju aj novo (keby mali iny nater + dajme tomu vymenene cela, tak nepoviem pol slova )... no kratase mi pripadaju tak ze ich akurat natreli a vratili spat... staci si vsimnut tesnenia... zatial co na klbaku ti dvere tesnia 100%... na kratasoch lietaju za jazdy
Keď porovnáš klbáky a kraťase, tak keď vojdem do prerobenej Karosy mám pocit,že som v novučičkom buse ale krátke tie nemajú ten glanc čo klbáky. U klbákov je obloženie pod oknami, kĺb, sedačky krásne čisté, nové. U kraťasov je to také, že aby sa nepovedalo, inak mám dojem, že neprežijú toho veľa.
Zopár robilo DPB, ale od istého času už iba starko. Vlaňajšie všetky starko (1710, 2711 - 2713) a z r. 2005 1705 v DPB a 1706 - 1709 v Starku.
Z 2004 1701- 1704 všetky v starku.
Z 2003 2708 DPB, 2701 - 2707, 2709, 2710 Starko; 3633, 3635 - 3637 DPB, 3634, 3638 - 3641 Starko.
Z 2001 a 2002 ex. 3601 - 3632 veômi priblizne DPB : starko 50 na 50.
Podla tunajsieho katalogu ich robi DPB.. namatkovo som vybral par Karos a tam bola plynofikacia v DPB.. ci som len nahodou trafil par ktore si robili "doma"?
Ale j som tam bol včera asi hodinu a ništ tam nebolo....ale bola tam jedna taka zvlaštnosť že každa druha L12 sa začala točiť v Karlovke ? ael inka myslim chodili eliny normalne..... ?
hoppusmark