Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #83686:
ináč ja som myslel dlhé vrakosy...
Tie krátke by som vyradil všetky bez ohľadu na rok rekonštrukcie... ?
Reply on: Mike #83686:
"No 3612, ex 3184, dnes 1716"

Tuším chce DPB tým sústavným prečíslovaním a-busov zakryť ich skutočný pôvod a hlavne vek ?
Reply on: hoppusmark #83685:
Takže asi aj bolo treba vyradiť, teda vždy si na to spomeniem, keď idem s tými vozmi na L53, 65, či 67 a to v budúcnosti možno aj L20 ? ...
Napr. 2714, ex. 3601, dnes priedelená na služobom spoji č.2 a večer vykonáva pravidelne L31 od 19.30... 6 rokov po GO ?
Reply on: hoppusmark #83685:
No 3612, ex 3184, dnes 1716 v marci - apríli 2001. Teda má 6 rokov po GO ? . Ale ináč je cez šk. rok (bola do odstavenia solarisov) pridelená na školsom spoji 371. ?
Do konca roka 2001 prešlo GO a prestavbou na CNG aj ďalších 12 vrakos B732, ktoré v decembri do konca r. 2001 spolu s 3184 dostali novú číselnú radu 3601 - 3613. (Dnes 2714 - 2724, 1716, 1711)
Reply on: Ike #83684:
Blbé je ale, že DPB s tými dlhými Karosami počíta ako s novými vozmi.. Aspoň mne sa tak zdá. A pritom rekonštrukcie by mali byť len polovicou obnovy vozového parku: teda prevažovať by mal nákup nových vozov... A to sa akosi nedeje..
A tie dlhé CNG karosy tiež nevydržia večnosť.
Veď kedy bola rekonštruovaná prvá karosa?
Nebolo by treba už tie skôr rekonštruované vyradiť? ?
Reply on: Själavrak #83683:
hej hej CNG karosy su relativne pekne a vyzeraju aj novo (keby mali iny nater + dajme tomu vymenene cela, tak nepoviem pol slova 😉 )... no kratase mi pripadaju tak ze ich akurat natreli a vratili spat... 🙂 staci si vsimnut tesnenia... zatial co na klbaku ti dvere tesnia 100%... na kratasoch lietaju za jazdy
Reply on: Ike #83678:
Keď porovnáš klbáky a kraťase, tak keď vojdem do prerobenej Karosy mám pocit,že som v novučičkom buse ale krátke tie nemajú ten glanc čo klbáky. U klbákov je obloženie pod oknami, kĺb, sedačky krásne čisté, nové. U kraťasov je to také, že aby sa nepovedalo, inak mám dojem, že neprežijú toho veľa.
Reply on: 810zssk #83680:
Zopár robilo DPB, ale od istého času už iba starko. Vlaňajšie všetky starko (1710, 2711 - 2713) a z r. 2005 1705 v DPB a 1706 - 1709 v Starku.
Z 2004 1701- 1704 všetky v starku.
Z 2003 2708 DPB, 2701 - 2707, 2709, 2710 Starko; 3633, 3635 - 3637 DPB, 3634, 3638 - 3641 Starko.
Z 2001 a 2002 ex. 3601 - 3632 veômi priblizne DPB : starko 50 na 50.
Reply on: 810zssk #83677:
A plynové motory im namiesto dieslových vymieňali, aspoň svojho času, v Trnave.
Reply on: Ike #83678:
Podla tunajsieho katalogu ich robi DPB.. namatkovo som vybral par Karos a tam bola plynofikacia v DPB.. ci som len nahodou trafil par ktore si robili "doma"?
Reply on: luky133 #83661:
Ale j som tam bol včera asi hodinu a ništ tam nebolo....ale bola tam jedna taka zvlaštnosť že každa druha L12 sa začala točiť v Karlovke ? ael inka myslim chodili eliny normalne..... ?
Reply on: 810zssk #83677:
Ale mylis... klbaky modernizuje Zliner a kratase Starko... ?

Zliner tu robotu robi o cosi lepsie
Reply on: 810zssk #83676:
Ak sa nemylim plynofikuje DPB sam..
Reply on: hoppusmark #83665:
Cena krasnanskej karosy sa vypocita vzorcom:

cena srotu - 90% (to je podiel hrdzaveho zeleza) + cena palubneho pocitaca + cena oznacovacov CL + (pri niektorych) cena BUSE transparentov 😛

Re #83670 havo: To nie je o firme, ale o tom ze mnohe B732 CNG su v Krasnanoch 😃
Reply on: Ike #83674:
A to dokonca na elektriku, ktorú vynašli pred viac ako 100 rokmi. ?
Reply on: Puki #83673:
kludne aj 30 ? naozaj ma pobavilo ked som sa kdesi docital ze vsetky nase elektricky jazdia na podvozkoch vynajdenych pred II. svetovou vojnou... ?
Reply on: Själavrak #83670:
Životnosť im predĺžiš o 7 rokov. To však neznamena, že nemôžu jazdiť kľudne aj 10 ?
Reply on: fobust #83671:
Tak dík za vysvetlenie.. ?
Reply on: hoppusmark #83669:

V šrote berú plechy po 3,60 za kilo. Taká vrakosa ich má určite aspoň päť ton (za plechy rátam aj ten "rám" - tenkostenné trubky, jokloviny, etc.). Takže 5000x3,60=18000 Sk. Liatina je podstatne drahšia, povedme cca. 6 Sk a koľko má taký motor? Teda pokiaľ je liatinový. Ale aj hliník je dosť drahý. Takže šrotová hodnota plesnivej Vrakosy môže byť kľudne aj 20 tisíc Sk... Kovy sú drahé... Však čo si myslíš, prečo ich cigáni kradnú?
Reply on: hoppusmark #83667:
Na koľko sa vôbec predĺžila životnosť Karosy B741 prerobením na CNG pohon? Inak je vidno,že rekonštrukciu B741 a B732 robia iné firmy. Myslím,že B732 skončia skôr.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.