Asi si to dobre nepochopil alebo som to ja nezrozumiteľne napísal.. Myslel som to tak ,že sa budete tak dlho dohadovať o tom správnom odtieni a jemných ornamentoch pre ten JSMN (Jedine Správny Mestský Náter), až podnik stihne namaľovať každý voz na inú farbu ? .
A v Petržalke netreba reprezentovať? Tam ešte viac...
LBC sa proste podľa pre zmenu môjho názoru veľmi hodí ako jednotný mestský náter.
Ty kokso, hádam nechcú zdražovať cestovné pri tomto stave vozového parku a celej MHD.. V takom prípade končím s využívaním ich "služieb", a určite nebudem sám... ?
Výhovorka, že nafta išla hore, je ináč pekne blbá, keĎže majú cca 100 autobusov na zemná plyn, a trolejbusy a električky jazdia na elektrinu ?
a) Tvoj šéf je kto, Mireček ? Bo sa obávam, že ing. Magnéziovej by sa asociáli asi nezľakli ? .
b) Prečo by m,ali prísť o prácu? Však ťažko by asi tie dva kurzy na 13H jazdili radoví vodiči, ktorí nemajú na dvojosáky. A že by napr. PePa jazdil LEN na historičákoch?
ten argument nevymyslel Ike, ale niekto z DPB, alebo z magistrátu, pretože práve hlavná myšlienka celého LBC bola dať tento náter na vozy, ktorými jazdí najviac turistov...a teda hlavne na Hlavnú stanicu, do centra a na letisko..
Ja pokladám túto myšlienku tiež za blbú, keďže podľa mňa by mali jazdiť všade rovnaké (a rovnako kvalitné) vozidlá, a nie len tam, kde chodia turisti.. ?
a) Ten tvoj šéf je nejaká "ťažká váha" že jeho príchod presvedčil tých asociálov vystúpiť? ?
b) Avšak máme 5,5 historickej električky (tá polovica je #31), tak by sa tam mohli aj striedať. A to ešte nehovorím, koľko historických vozidiel je normálnej premávke. ?
a) Aby vystupili dva asociali z elektricky, tak nepomohli ani dispeceri, musel prist moj sef.
b) Vies, moj, tych nemeckych, slovenskych a kadejakych inych turistov vozia zamestnanci DPB, ktori jazdia LEN na historicakoch. Keby nemali historicke vozy, ti nemecki, slovenski a kadejaki ini tursti by sa nemali na nijakom historicaku vozit, lebo obidva, by boli na linke trinast, a tym padom by vodici nemali robotu. A do toho posledneho historicaku sa asi kopa nemeckych, slovenskych a kadejakych inych turistov nezmesti.
1) Re #83606 xpucmo: O tom som nevedel.. o co sa jednalo konkretnejsie?
2) Re #83607 xpucmo: Mozem sa opytat preco? Na akej konkretne pozicii? Nehovoriac o tom ze ak by DPB malo menej zamestnancov (aj ked pochybujem ak by chceli aj sprievodcov) tak by to bolo v sucasnom stave len a jedine dobre.
Ja by som to bral pocas vikendov.. dva poradia ktore by boli vyznacene v CP poznamkou "Historicke vozidlo / historic vehicle"
K tym dvom historicakom potom zozen este zopar SBS-karov a potom ich posli do premavky. Naposledy, ked ich pustili na dnoch bratislavy do premavky, museli volat ludi z vedenia, aby niekoho z tej elektricky vyhodili.
Ja by som tiez bral historicaky na L13. Aspon na dve poradia, ktore by boli vyznacene v CP. Len ako zabezpecit oznacovace aby zrovna tymi dvoma poradiami nechodila polovica BA
"Vy si bude vymýšľať toľko vylepšení odtieňa a jemných motívov, až bude každý voz iný."
je fakt za vsetky drobne...
hadam ked by sa dohadoval nater tak sa dohodne
a) jednotny pre cely vozovy park
b) jednotny pre trakcie
to ze bude kriklavohnedy s hviezdickami alebo oranzovo-sedy so srdieckami este neznamena ze bude kazdy iny,hoci pozname dpb...
a ŠOTO si ty, mesto je reprezentativna oblast, kde vozidla (u nas eliny) vytvaraju okrem transportnej funkcie aj funkciu koloritu mesta... keby bolo na mne, vklude by som bol za aby linku 13 jazdili historicaky...
a little - big city - cely ten nater je kvazi reklama na bratislavu... a myslim ze taky petrzalcan, vajnorcan, karlovestan ju nepotrebuje tak, ako cudzinec co sa nou skor zvezie v cenre... mimo mesta by mal byt nejaky pekny, schopny nater... LBC sa na to (podla mojho nazoru) nehodi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
http://www.plus1den.sk/2007/08/13/o-kom-sa-hovori/cestovne-pojde-hore.html