Na tabuliach v ŽST Petržalka sú aj oranžové terčíky na zvýraznenie rýchlikov.....
Re #83545 Ike: Viacfarebné LED displeje BUSE už nejaký ten rok vyrába. Už ich stačí len zakúpiť.
Re #83560 S499.1023: Akurát, že na medzinárodné linky licencie BID, a. s. ani potom vydávať nebude. Na to je oprávnený niekto iný.
Re #83561 810zssk: V prípade, že sa SL nezapojí, tak nebude v prímestskej doprave prevádzkovať skoro (alebo úplne) nič, keďže BID, a. s. bude vydávať licencie na tie linky, ktoré momentálne vydával BA-kraj.
Spociatku sa rata s tromi dopravcami s PERSPEKTIVOU pripojenia dalsich (to znamena ze od zaciatku nebudu) a to - DPB, SL a ZSSK. ZSSK busy asi prevadzkovat nezacne, DPB sa predpokladam nezucastni takze zostava SL ci sa zapoji. Laskavo si precitaj dany koncept a potom tu pis bludy.
Tak otázka na SL to cvelkom určite nie je. Je to otázka na organizátora - čiže najkú tú BID, a. s., či čo to je.
Snáď si nemyslíš, že integrácia prebieha tak, že sa potenciálne zúčastnené firmy obošlú dotazníkom "Radi by sme integrovali dopravu, čo by ste radi integrovali ?"
Integrácia prebieha tak, že organizátor stvorí linky a CP a vypíše na ne výberové konanie. Kto si linku v zadanej trase neintegruje, je bez nároku na dotáciu.
Poviem to takto, je to otazka na SL (rada 800). Ci budu ochotny integrovat medzinarodnu linku tak aby na nej platila aj tarifa BID a to dokonca aj v Madarsku. V pripade ZSSK asi bude platit, ale obavam sa ze len po hranice. Nepredpokladam ze MAV by sa podielali na IDS.
zblbeš z toho akurát tak ty... teda ty už z toho zblbnutý si... prestaň tu rozvíjať nejaké teórie o tom čo by keby, keď si už nevieš poriadne prečítať, čo písali v projekte BID... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK