sorry, ale toto si zaklincoval... uplne protiargument na stavbu metra... a tunel sitina? radsej ho mali tahat otvoreny do kopca priamo cez kopec Sitina... ?
este som nebol ani na druhom stupni ZS a bolo mi jasne ze estakada je to najnudzovejsie mozne riesenie (napr dialnica D1 v PB)
Nevyrývaj, domy pod Nuselským mostom Klementa Boholesa stáli omnoho skôr ako Nuselský most Klementa Boholesa. Rok som tam býval a bývalo sa mi tam veľmo dobre. Sociálne bývanie je v Prahe úplne inde.
Těžko, Anežko. Ty si nejaká dedinská pipka s trvalým pobytom v okrese Kysak, čo ide teraz študovať na VŠ kockohlavú a máš na začiatku svojho pobytu v hlavnej dedine SR pocit, že sa za to musíš hanbi't a tváriť sa ako rodená Bratislavčanka ? ? ? .
Símtě, 810sdx je tady největší odporník mj. i přes autobusy. Já taky nemám Slintelisy rád ale z naprosto jiných (a myslím si, že racionálních) důvodů, ale 810sdx tady nepřetržitě plácá hovadiny v oblasti praktické aplikace zákona o provozu na pozemních komunikacích, ekonomie a řízení dopravního podniku a teď už i o technice autobusů.
Ad Re #83192 S499.1023: A tam si si zmeral, že ulička v Soplarise je o viac ako 5 cm širšia ako v Slintelise?
Re #83197 m@rtin: Chlapče, Ty si asi V ŽIVOTE okrem predvádzacej jazdy s nejakým porúchaným kusom v BA v Slintelise nesedel a v živote si nešiel Ik280 hore Pražskou. Tvrdiť, že Ik280 (preslávený rýchlosťou 20 km/h a kúdolmi sadzí z výfuku) ťahá do kopca lepšie ako Slintelis, môže len absolútny idiot. Však proste povedz, že sa ti Slintelis nepáči a budeš bojovať za to, aby v BA radšej neboli žiadne nové vozidlá ako Slintelisy.
Navyše výhľadom z električky sa bude pri každej jazde kochať tak 10 minút, zatiaľ čo ten negatívny pohľad budú mať všetci okolo idúci a okolo bývajúci 24 hodín denne.
Valec