Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Själavrak #82988:
Akurát tým znížiš hodinovú kapacitu na Červený kríž a zbytočne zvýšiš kapacitu pre úsek Búdkova - Valašská.
Re #82989 Palo1987: Ak by sa dobre nastavil grafikón teoreticky by sa točiť dali.
Re #83002 810zssk: Valašská a Lovinského má rýchle spojenie s centrom 83kou.
Re #83012 kampo + zvyšok: Iba si potvrdil, že sa v MHD moc nevyznáš. Metro sa totiž oplatí len pre mesto o dosť väčšie od BA.
Re #83027 kampo: 1. Klimatizácia je lacnejšia ako metro. 2. Ja tiež necestujem až tak po svete, ale ty si v prvom rade naštuduj niečo o vozokm, miestokm, vlakokm a ich vzťahoch k jednotlivým trakciám VHD.
Re #83054 810zssk: Alebo čo tak prepustiť administratívu.
Reply on: tr3mp #83003:
Keď už sme na poli sci-fi, tak by sa to dalo elegantne vyriešiť dočasne aj bez výstavby okruhu cez Vlársku, len s pomocou spojky Hroboňova - Pražská:
207 tak ako je
203 z Búdkovej cez Drotársku, Hroboňovu a Pražskú na hlavnú stanicu, čo by malo rovnaký efekt ako Tvoj návrh, a tiež by sa mohla zrušiť 41 🙂

To, či v konečnej verzii poslať 44 (203) k Vojenskej a 47 (207) cez Drotársku na HlSt, alebo naopak, nechávam na väčších odborníkov, neviem čo je z prepravného hľadiska efektívnejšie.
Reply on: S499.1023 #83071:
Opat: najprv si precitaj celu diskusiu...

Re #83073 S499: Ale houby. Niekedy mam dojem ze na kazdom mojom prispevku hladas co mozes skritizovat..
Reply on: 810zssk #83065:
Problém je v tom, že tu neustále presadzuješ dementné teórie o technike jazdy s IGK, o financovaní MHD, o stavbe a údržbe pevných trakčných zariadení a neviem o čom všetkom ešte, hoci žiadnej z týchto tém nerozumieš ani za mak.
Reply on: 810zssk #83068:
Ešte že tak ? .
Reply on: 810zssk #83065:
Ripujem akurát tak CD-čka do MP3-ok do auta 😃.
Reply on: KLF #83029:
Samozrejme, že NIE. Prečo si asi Berlín, Drážďany a x ďalších nemeckých miest kupujú SOLARIS-y miesto MAN-ov?
Reply on: kampo #83012:
Mimochodom, dieťatko, nebudeš ty ten synovec zakladateľa SOR-u ? ? ? ? Sa mi zdá, že len nick si si zmenil.
Reply on: 810zssk #83065:
Oprava: ryp
Reply on: kampo #83012:
Nielenže SI decko, ale si dokonca sprosté a dysgrafické decko.
... nevyzerá na luxus. Pracovné prostredie sa odráža aj na výsledkoch práce. 🙂
Reply on: S499.1023 #83061:
Nikdy som sa nehral na odbornika na stavbu (a cenu) trati. Logicky som vsak predpokladal ze naklady budu vyssie (co aj budu, aj ked zanedbatelne) a ako mozno zistis neskor som uznal ze ked je to zanedbatelne tak je to v pohode. Tak laskavo si najprv precitaj celu diskusiu a potom rip. A davaj to do jedneho prispevku.
Reply on: kampo #83010:
Čo si tu vymýšľaš, decko prisprostasté? Ktorý starý (alebo nový) bus MHD je v Prahe klimatizovaný?
Reply on: zakaznik #83062:
Strucne: Vnutri je to taky obycajny socialisticky podnik 😃
Re 810zssk: no keď predajú v takej atraktívnej lokalite, tak by im mohlo vyjsť na nejakú búdu - trebárs v areáli JD, nech to majú blízko. 😉 Ale nech sa odtiaľ zbalia hneď a zatiaľ si niečo prenajmú. Vnútri som ešte nebol, ale zvonku to ...
Reply on: Beus #82997:
Sa s ním nedohaduj, ekonómom ? ? ? .
Reply on: Palo1987 #82989:
Bez výdrží tam otočím aj 4 linky.
Podla schemy reko Patronky by uz mali vsetky linky obsluhovat zastavky standardnym rezimom, okrem Pri suchom mlyne. Je to tak?
Reply on: S499.1023 #83057:
To som nepovedal.
Reply on: 810zssk #82983:
Pán odobrník dopravíkoekonóm má predstavu, že cenovo je dvojstopá trať = 2 x jednostopá?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.