KLF>
Zial nie, inac, co by si tam chcel robit? Vyvijat nove modely z lega (tramvaje??? ). Ak by to boli tramvaje tak by som to aj bral
Inac s tymi C80-tkami by som bol trochu opatrnejsi, je to predsa moralne zastaraly typ. Sice je pekne ze 280-ky sa velmi osvedcili, ale neviem ci by to cestujuci akceptovali ako nove vozidlo (sice ked zobrali Karosu rady 900...).
Zial nie, inac, co by si tam chcel robit? Vyvijat nove modely z lega (tramvaje??? ). Ak by to boli tramvaje tak by som to aj bral
Inac s tymi C80-tkami by som bol trochu opatrnejsi, je to predsa moralne zastaraly typ. Sice je pekne ze 280-ky sa velmi osvedcili, ale neviem ci by to cestujuci akceptovali ako nove vozidlo (sice ked zobrali Karosu rady 900...).
Beus
Ale ten Ikarus C80 je celkom kewl, este by sa zislo trosku viditelnejsie modernizovat aj bocnice (skla posadit nizsie, ujednotit ich rozmery - nie ako u klasickej 280: kazde sklo inej sirky - v Ikaruse sa este stale bohuzial nenaucili, co znamena slovo design), do vleku dat tuhu napravu (cize vlek z 283), a este keby to bolo 4-dverove, s automatikou Voith a nejakym CNG motorom... juj, to by bolo... a este maly detail - hnaciu napracu HN2, alebo nieco rozumnejsie ako Raba (co sa iste panu Hornikovi pacit nebude) :))) Ale to by som uz chcel asi privela