Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #82849:
Idiot. Pýtal som sa presne tak isto ako on, protiotázkou. To,že je teraz dakde intrák tak musí byť oditaľ priamy spoj tam kam ho chcú? 83 s polovičným intervalom sa im máli,že lebo vedia, že keby prestupovali tak sa im bude cestovať na hovno! To isté vedeli aj tí všetcia čo používali 181 a 193!
Reply on: Själavrak #82847:
A 94 je na čo, do riti???? ☠
Reply on: Själavrak #82847:
akože "nedotknuteľná" ???? Čo tým akože myslíš? ako tak vidím, ty by si najradšej všetkým zrušil linky, ale SEBE by si pridal aj 20 liniek.... ☠ ☠
Reply on: Själavrak #82850:
Existuje nieco take ako prestup, vies?
Reply on: Ike #82843:
Divil by si sa koľko ľudí tam chodí z Petržky. A chceš mi zas na druhej strane povedať, že všetica študenti EUBA sú z Prokopa Veľkého a Hroboňovej?
Reply on: Själavrak #82848:
Och, boze, definitivne si mi potvrdil ze si Dunčo..
Reply on: AAA #82832:
A musí byť nutne intrák? Cestujúci ako cestujúci. Rovnako ako tí z EUBA chcú priame spojenie chcú ho aj tí z STU, a stredných škol na Vazovovej.
Reply on: hoppusmark #82824:
Prečo? Kde je písané,že 84 je nedotknuteľná? Keď premáva 84 nech premáva aj 181, tá mala rovnaký význam - prepravovala ľudí rýchlo cez most SNP do práce a študnetov do STU, gympla, SGeš a učlilišťa.
Reply on: S499.1023 #82791:
Ak sa náhodou budeš v tých končinách motať aj dnes poobede/večer, dojdi prípadne pozrieť, mám 212/2.
Reply on: Ike #82843:
Určite nie všetci, ale podľa mojich skúseností kedže chodim na STU - Stavebnú fakultu je tam skoro 15% Petržalčanov a 15% zo 3000 je 450 a to je dosť veľký počet nemyslíš?
Reply on: Själavrak #82822:
a vsetci su z petrzalky? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #82840:
Samozrejme, na tom trolejbuse som sa dobre zasmial. Alebo na tom, aby bola pre pepku stanovená povinnosť otočných podvozkov. A podobne.
Očakávam, že nabudúce sa k téme električky kvalifikovane vyjadrí združenie sociálnych pracovníčok z Panónskej, združenie slovenských kozmonautov a združenie kvalitných slovenských futbalistov (zoradené zostupne podľa počtu členov ? ).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #82831:
Kto hovorí, že nie som za postavenie električky? Ja len poukazujem na to, že magistrát svojimi nešikovnými formuláciami a nekvalitným spracovaním projektu dávajú dobrú muníciu do rúk oponentom - a títo ju ochotne využili.
Reply on: Palo1987 #82799:
To bolo pisane este ked som bol strasne rozcarovany.. ale inak, keby ju tam fakt nepostavili tak potom by ti ludia za tieto momotiny pekne schytali od obyvatelov.

Re #82806 Technopol: Ano, znizil sa pocet miest na ktore sa da dostat priamo. Ale za pouzitia L99, ktora jazdi casto sa dostanes k inym dolezitym linkam. Naucte sa prosim (plati pre vsetkych Petrzalcanov - cest vynimkam) prestupovat.

Re #82808 Palo1987: Ja som tu L50 aj pisal na DPB, ale dostal som zamietavu odpoved, ktora bola vo forme dost dlheho textu kde bolo vysvetlene preco by to uskodilo (a bola to pravda, suhlasim) o.i. z Vajanskeho nabrezia sa neda odbocit na Safko a tak by sa jednosmerne zrusilo zastavovanie na tej zastavke. Aj ked to sa da vyriesit novou zastavkou..

Re #82815 Martin Fundárek: To je pravda. Ale rozhodne nie je pravda ze trolejbus je lepsi. A uz vobec nepochopili co je nosny dopravny system.

Re #82818 hoppusmark: To je tiez pravda 😃 Viem si tam predstavit tri minuty. A navyse, ked (ak) sa zdvojkolajni Sturova, pravdepodobne tam bude musiet byt uplne vylucena cestna doprava a zostanu dve smery - gumokoly z Vajanskeho na Dostojevskeho a elektricka z mostu na Sturovu.. Pri 3-minutovom intervale bude uplne stacit ked auta raz za cca. 1,5 minuty dostanu cervenu kym prejde elektricka (a chodci). V idealnom pripade by sa CP zladil tak aby na most a z mosta isli eliny naraz a cervena by bola len raz za 3 min., ale to moze byt problem (navyse aj kvoli chodcom). Teda, ja ratam s variantou ze v useku L.Stura - Safko sa nebude jazdit, teda pojde len o manipulacnu trat, ktora by sa vyuzivala len v pripade neprejazdnosti Petrzalky - v tom pripade by taktiez nebol problem, lebo by odbudlo pustanie elektriciek z Petrzalky a prakticky, linky do Petrzalky by sa tocili cez L.Stura, cize v dlhsiom intervale (len jeden smer) by sa pustalo, ale inym smerom.

Re #82829 Igorko: Ja som len napisal ze podla mna (ako laika, v tejto veci) to tym busom musi skodit.

Re #82833 Technopol: Doprava sa naozaj ZLEPSILA. Prestup neznamena zhorsenie.
Reply on: hoppusmark #82818:
Pričom, ak sa zruší IAD na Starom moste, tak v križovatke ubudne jedna vetva so všetkými smermi a potom už tých 90 sekúnd na celý cyklus musí stačiť.

Re #82835 Technopol: A všetky tie odchody ste tam potrebovali a súčasné vám nestačia? Alebo ti ide len o to, aby ich bolo toľko isto, či nebodaj ešte viac.
Reply on: Technopol #82833:
Povedz mi, kde konkrétne sa spojenie zhoršilo. Možno okrem Ovsišťa nikde.
Reply on: AAA #82832:
Keď mi Dunčo zruší 84, tak ja mu zruším celú MHD ☠
Už tu prestaňte s tou Petržalkou ?
Reply on: patrik #82816:
No ved ja nehovorím že je to zle, ved všetko je ok len si skus dať dokopy počet odchodov za hodinu špička pred 68 80 81 85 86 92 95 96 97 a po 68,92,95,96 (99) z romanovej ich neviem a uvidiš či sa ti hod kapacita zväčšila či nie
Reply on: Technopol #82833:
Povedal by som, že od cca roku 1992 sa v podstate každá väčšia zmena rovná škrtanie, lenže DPB riadia politici (mesto) a tí všetko prekrúcajú. Teda tak ako Jahnátek nazýva uplácanie netradičnou formou predaja, tak magistrát nazýva rušenie a škrtanie slovami racionalizácia, optimalizácia, v prípade Petržalky dokonca zlepšenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.