Obavam sa, ze cely ten UP je pekna vec, ktorej sa my postarsi uz nedozijeme (beruc ohlad na to, ze nie su prachy na NIC a na to akym tempom sa u nas opravuje to co mame).
Dik za info o ÚP a trolikoch ? Na tu prezentáciu "radikálnych zmien" v DPB z dielne námestníka Cíleka si obávam ešte počkáme minimálne do októbra, novembra, či decembra až to nakoniec bude v roku pána 2008 ak vôbec...
si tam zaznamenal nejak0 prevratn0 zmeny ? Že tam svieti metro, dnes už len na hanbu 30 rokov ? Načo ?
A tie 4 tunely v Karpatoch sú dobrý vtip.
Ale je pravda, objavili formát pdf, je to lepšie zoomovateľné. ?
Primátor Ďurkovský vo svojej volebnej kampani tvrdil, že chce zabezpečiť okrem iného aj zvyšovanie výkonov MHD, t.j. posilňovanie intervalov. Ako to ide dokopy s tým, čo hrozí 1.9. (teda neviem, čo hrozí, ale nič dobré asi nie), neviem, ale to, že sa naši mestskí poslanci akoby iba nečinne prizerajú, ma už dobre hnevá. Ak tu reálne hrozí zhrošenie obslužnosti od 1.9., tým by sa okamžite mala začať zaoberať dopravná komisia, aj primátor. A taktiež čakám na prezentáciu "radikálnych zmien" v DPB z dielne námestníka Cíleka.
Takto na papieri to vyzerá krásne, ale kde chcú na to vziať financie keď už len MHD v tom stave ako je teraz sa nedarí udržať v prevádzke? Myslím, že MHD si môžu na dobrých 5 či 10 rokov škrtnúť zo všetkých vizionárskych plánov a skôr zverejniť plány na to ako obnoviť to čo máme, kým to ešte máme. Ja už nechcem žiadnu električku, nosný systém, a trolejbusy do Petržky a Lamača a na Letisko, ale nech sa najpr dá dokopy čo existuje.
Mňa pri pohľade trolejbusu po Lazaretskej napadlo že chcú ulicu 29. Augusta čiastočne zjednosmerniť, Lazaretskú detto. Inak v tom nevidím zmysel. Zárveň by sa mohlo úplne uzavrieť SNPčko pre IAD, proste neprejazdné (v smere od Štúrovej a Dunajskej nechať možnosť ísť na Špitálsku, z Dunajskej spraviť ľavé odbočenie, aby sa dalo dostať na Gorkého a pod. kvôli obsluhe).
Čo sa napojenia DD cez Slávičie týka, tak to beriem, trolejbus by aj tak plnil iba doplnkovú dopravu a zvážal ľudí k metru, teda niečomu čo tam bude, ak vôbec... Samozrejme podporím ten variant, ktorý lepšie obslúži súčasné aj novobudované domy...
S trolejbusom po Lazaretskej vidím trochu problém v tom, že by si to vyžadovalo prepojiť Kollárovo nám. a Doborovského ul. Ono územný plán s tým počíta, ale či je to práve najcitlievjší a najrozumnejší zásah do tohto územia... pochybujem.
Inak celkom fajn ten tbus Stará vinárska - Havlíčkova - Prokopa Veľkého, aj keď tiež by som to nevidel ako prioritu, urèite by to bola menej vyťažená trasa.
Čo sa týka tbusu cez Sláv. údolie, to by sa už malo začať riešiť v rámci plánovaného rozšírenia a rekonštrukcie Tichej ulice. Treba však zvážiť variant trasy cez Svetlú ul., s vyústením na Červenom kríži vs. uvažovaná trasa v ÚP, t.j. Tichá - Jančova. Niekto dával v tomto zmysle aj pripomienku k ÚP na zmenu trasy, bola zamietnutá. Ide o to, že MHD by mala čo najlepšie obslúžiť územie, a práve v prvom variane trasy by boli obslúžené nové bytové domy na Svetlej ul./Slávičiom údolí, ktoré by inak ostali mimo trasy. Teda alternatívna trasa by bola viac vyťažená a viac by pomohla dopravnej situácii v Sláv. údolí (t.j. útlm IAD).
S trolejbusom po Lazaretskej vidím trochu problém v tom, že by si to vyžadovalo prepojiť Kollárovo nám. a Doborovského ul. Ono územný plán s tým poèíta, ale èi je to práve najcitlievjší a najrozumnejší zásah do tohto územia... pochybujem.
Inak celkom fajn ten tbus Stará vinárska - Havlíèkova - Prokopa Ve¾kého, aj keï tiež by som to nevidel ako prioritu, urèite by to bola menej vyťažená trasa.
Èo sa týka tbusu cez Sláv. údolie, to by sa už malo zaèať riešiť v rámci plánovaného rozšírenia a rekonštrukcie Tichej ulice. Treba však zvážiť variant trasy cez Svetlú ul., s vyústením na Èervenom kríži vs. uvažovaná trasa v ÚP, t.j. Tichá - Janèova. Niekto dával v tomto zmysle aj pripomienku k ÚP na zmenu trasy, bola zamietnutá. Ide o to, že MHD by mala èo najlepšie obslúžiť územie, a práve v prvom variane trasy by boli obslúžené nové bytové domy na Svetlej ul./Slávièiom údolí, ktoré by inak ostali mimo trasy. Teda alternatívna trasa by bola viac vyťažená a viac by pomohla dopravnej situácii na Sláv. údolí (t.j. útlm IAD).
Na tvoje tupé poznámky niesom zvedavý. Ak máš dačo proti Petržalčanom tak mi to môžeš prísť povedať osobne do očí. A okrem toho pozri sa na Dúbravčanov, Karlovešťanov, Račanov a Ružinovčanov. Oni sú posratí z toho aby pustili jednu električkovú linku a mali dve s lepším intervalom. Okrem toho tu dakto raz prezentoval, že linky točené v centre sú blbosť a nikto nenamietal, tak vidíš. 70 chodí zbytočne v sedle s 12min intervalom, kľudne by jej postačil aj 15 alebo 20. Som zvedavý koľkokrát si ňóu šiel ty!
A ten nosný systém je v tej mapke teda čo presne? Lebo kopíruje to trasu metra presne. Len tam vo Vinohradoch je to akosi divne ukončené. Ale aj tak to zas vyvracia všetky doteraz plánované spôsoby riešenia dopravy, najmä MHD v Bratislave. O tie obchvaty, cesty a pod. nemám strach, ale o MHD áno. Ako tam dobre vidím tak v Petržke má premávať vo veľko trolejbus,že?
Schválený územný plán, dopravné riešenie: http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4051270%5F3%5Fverejne%5Fdopr.pdf
Odporúčam nazoomovať aspoň na 600%.
Trolejbusy zavítajú do Lamača, takisto je rozsiahla sieť v Petržalke. Napojenie ostrovnej prevádzky na DD cez Slávičie údolie, rozšírenie v okolí Slavína. Takisto je zaujímavo zakreslený trolejbus na Lazaretskej ulici. Chýba mi tam predĺženie z Ružovej doliny aspoň po nový Lidl a keď už bude tam, tak rovno napojenie po Bajkalskej okolo Polusu až k Slimáku - ideálna doplnková doprava.
Tramvaje pôjdu tesne vedľa DNV, obratisko pri ŽST DNV. Takisto sa predĺžia o kúsok do Vajnor, teda lepšie povedné, ako v prípade DNV, vedľa Vajnor.
Nosný systém kopíruje už roky známe trasy popri električke, osobne ma veľmi zaujíma ako chcú do jedného tunela popod Dunaj natlačiť NDS s intervalom dve minúty a vlaky. Viem si to predstaviť keby bol ten tunel štvorkoľajný. Akože ono sú to pekné kresby, ale vieme aká je realita a mám vážne obavy že metro bude v BA niekedy tak vyzerať, ako je zakreslené. Obzvlášť keď mesto investuje do MHD čo investuje, kedy sa nám rozpadáva vozový park, odchádzajú vodiči a MHD upadá. Ale snívanie o metre našich radných ešte akosi neprešlo. Schyzofrénia?
To je nezmysel ukončiť L94 na Kollárku. Však Vazovova bola prezentovaná (niekoľkokrát) že je prestupným bodom z Petržalky do Rače. Ale to, že v špičkách bude v opačnom smere chodievať len každý druhý spoj je dobrý nápad.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike