Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: richardhudec #82750:
To je nezmysel ukončiť L94 na Kollárku. Však Vazovova bola prezentovaná (niekoľkokrát) že je prestupným bodom z Petržalky do Rače. Ale to, že v špičkách bude v opačnom smere chodievať len každý druhý spoj je dobrý nápad.
Reply on: tbus #82745:
Na primestske trate je urcite SL lepsia 🙂

Re #82748 Emo: Vies kolko liniek nebude od septembra kapacitne zvladat?

Re #82750 richardhudec: A nemozu? Lebo ked sa teraz mozu klbaky na L212 tocit pri Vojenskej nemocnici tak mam dojem ze sa mozu vsade 😃 Minule som bol presvedceny ze praskne klb.
hldam program MHDKE. Je to program do mobilu(Java). Alebo mi dajte kontakt na autorov (najlepsie telefonicky, lebo som im mailoval a neodpovedali)
Reply on: hoppusmark #82751:
To je vynikajúci nápad. ?
Reply on: richardhudec #82750:
No keď už skracovať linky, tak 94 sa môže točiť už na Holíčskej dokola okolo obratiska. V takom prípade by bol potrebný len jeden jediný voz, takže ušetrilo by sa toho hodne ? ?
Reply on: Emo #82714:
podla mna ak by bolo mozne otacat klbaky na kollarku, tak by sa mohla L94 skratit tam, lebo chodi vacsinou prazdna a ako sa uz niekedy spominalo, tak kazdy druhy odhcod smer petrzalka by mohol byt sluzobna jazda a usetrili by sa podla mna aj 2 vozy...naspat je naozaj tato linka uplne prazdna...
Reply on: Emo #82748:
Ale faktom je, žeby sa mohlo šetriť, ak to bude nevyhnutné rovnomernejšie v celom meste, a nie v zásade len v SZ časti mesta, tak ako sa to stalo toto leto.
Reply on: Peon #82716:
Kapacitne by to nezvládla... ?
Reply on: Santer #82719:
Aj ja som to videl, dobre som sa zasmial. ? ?
Reply on: Ike #82739:
Oni aj teraz vynechajú zastávky, ale len keď tam nikto nenastupuje/nevystupuje, čo je pochopiteľné. ?
Reply on: Själavrak #82743:
neviem či by si si myslel že SAD je lepšie ako železnice keby si cestoval trebars do Popradu... to by už bol iný interval
Reply on: Själavrak #82742:
tvoj prispevok ma len presvedcil o tom ze vies o MHD v BA velke hovno. L70 je nosny spoj spajajuci podunajske biskupice a ciastocne vlcie hrdlo s centrom. Kratenim tohto spoja dosiahnes akurat dalsiu nespokojnost cestujucich. To co tu tvrdis su len obmedzene kecy, nebyvas nahodou v petrzalke? tvoje recicky sedia na typickeho petrzalcana, ktory sa stazuje ked nema priame spojenie z postele do kazdeho miesta kam sa chce dostat a ostatnym by najradsej zrusil aj vsetky spoje len aby mal pohodlie. ☠
Reply on: 810zssk #82722:
Vždy lepšie SAD ako železnice. Minule mi stačilo keď som chcel ísť do Senca. V tlačenom grafikone vlakov som si vyhliadol vlak 12:dačo do Senca, prirodzene, že osobák. Na moje prekvapenie taký vlak tam nebol vyvesený, na informačkách mi povedali, že nepremáva. Tak ešte,že máme v BA L210, rýchlo na Nivy a kukám smer Senec. Také intervaly, že super. Za 3min mi šiel bus a za 15 ďaľší. Rozhodne sa SAD v BA posunula vpred a niekedy by som radšej obetoval cestu vlakom, ktorú mám zadarmo a šiel SAD.
Reply on: Sommelier #82704:
Čo je tá linka? V tom sedle chodí skoro 3/4 trasy naplnená asi na 20%. Ani to nie. Keď o tom hovorím tak som asi sa ňou viezol a keď zrovna neviezol, videl som 70 ako stojí na jednej z Križovatiek na Mlynských nivách alebo na Prievozskej ako je "plná".
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #82739:
Podľa mojej mienky predčasný odchod je najzávažnejšia chyba akéhokoľvek dopravného podniku. Výpadok spoja z technických príčin, meškanie, rezervy v čistote, to všetko sa dá pochopiť. Ale predčasná jazda, to je jednoducho šlendriánstvo.
Reply on: Ike #82739:
SL je kompletne nova firma z hladiska kvality a vsetkeho okolo toho. So SAD BA maju malo spolocne - aj ked z nej vznikli 🙂
Reply on: 810zssk #82738:
SL som zacal cestovat tak pred rokom a pol a krasne vidiet ako sa ta spolocnost zacala zlepsovat... najprv som nimi isiel na Zochovu chatu, este starou modrou karosou, a sofer niektore zastavky sprosto vynechal... vodic v modrej uniforme, rozopnuta kosela, velke chlpate brucho... potom som nimi isiel do PK a to mi dosla tretokolonna DPB karosa prerobena na sluzby SL (vtedy este SAD BA)... este aj BA nater mala a tusim aj ecv... potom od februara do TT a pravidlene chodim do SC... a to sa uz neda porovnat s tym predtym... otocka o 180° a stale dufam ze aj DPB ju spravi... SL nemam co vycitat, mozno obcas nedodrziavanie intervalu a to ze na zastavku (pokial neni startovna) sa oplati ist aj o 10 minut skor
Reply on: Ike #82735:
Vsak hej.. ja sa s nimi zajtra cestujem a celkom sa tesim v porovnani s takou cestou Dubravka - Raca. Inak, treba podotknut, ze maju aj velmi dobre dialkove spoje aj ked sa tu spomina len primestska doprava. Minule som s nimi siel do Bystrice.. uplne uzasne..

Re #82737 Vladimír: Problem je ze DPB ma ten isty problem co ine firmy + jeho vodici odchadzaju do tych inych firiem.
Reply on: Palo1987 #82727:
No predpokladám, že v septembri poklesne u vodičov čerpanie dovoleniek, takže na posilnenie oproti prázdninovému stavu čosi zrejme bude, otázne je však, či dokážu obnoviť grafikon spred 1.7.

Ja som zvedavý, ako situáciu s nedostatkom vodičov vyrieši nielen DPB, ale všetky DP a SAD, keďže ide o výrazne širší problém ako problém jednej konkrétnej firmy.
Reply on: S499.1023 #82701:
No asi inak ako za peniaze šoférov nezoženieme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.