Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
KASKEDER MEDZI DAVOM - aj ked oficialne by vam to mohlo byt jedno, mozete mi povedat co za "magora" a to som este slusny sedelo vcera vecer v dlhom ikaruse BA 901BR (bohuzial linku nemam) pri dostihovej drahe smer Dolnozemska po desiatej vecer ? pretoze ked dokazu vsetci, ale ozaj vsetci par min pockat pocas akcie bratislava inline kym prejdu korculiari a niekto si to dava rychlostou evidentne vysssou ako 50 km za hodinu a to len 40 cm od davu ludi kde su aj male deti pricom cez okienko pocut ako na nas krici ze sme "k...i" to uz je aj na mna silna kava, keby som mal kontakt nielen na dispecing, ktory bol klasicky hluchy, ale aj na pana Zahradnika tak ho budim este vecer ... bolo len stastie ze sa nikomu nic nestalo... PS chapem co je IMHD a co je DPB len som to potreboval niekede napisat nech vedia ludia co za prasata jazdia medzi nami
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #82186:
Dôvody, prečo v súčasnosti KAPACITNE postačuje 6-minútový interval s kačicami, sú dva:
1. Bežne sa cez prázdniny obsluhuje 5-minútovým intervalom nielen Rača a Krasňany, ale celá radiála, a keďže smerom od centra prepravné nároky postupne klesajú, je logické, že v úseku Vinohrady-Rača je kapacitný prebytok.
2. Počas výluky sa kvôli prestupom časť ľudí radšej v špičkách potlačí v autobusoch 59 a 75 a časť presedlala na autá.
Reply on: C734.00 #82194:
Ja som zazil aj taku vec tam ze od 8 do 12 sa robi a potom je a kuka na telefon lebo dotycna osoba tam musi byt do 17 a cez telefon ju obcas zkontroluju... a samozrejme platia az do 17..
Reply on: 810zssk #82191:
ja som bol par krat v DPB, tak viem ako to tam chodi
Reply on: 810zssk #82191:
asi tak!
tak nema nikto zaujem o Karosa SL11?
Reply on: C734.00 #82190:
Zacnime ze v Presove CHCU...
Reply on: Vladimír #82172:
neviem ako to je, ci Presov dava viac penazi na dopravu? alebo v Ba zle hospodaria? nieco v tom asi bude.
Reply on: 810zssk #82188:
Ok, ale tak pokiaľ nebudú šoféri, tak sa bude musieť meniť. Ja by som bral nejaké zmeny, napr. zlúčenie 206 a 209 ako jeden spoj z Nív na Kramáre do NÚSCH a NOÚ. A spojenie 201+210.
Reply on: Själavrak #82187:
Som presvedceny ze trolejbusy maju velmi dobre linkovanie a ak menit tak len par detailov..
Inak neplánuje sa kvôli nedostatku šoférov robiť ďaľší audit? Napr. pre zmenu vedenia trolejbusovej dopravy ako rovnako efektívne oblúžiť zatrolejované územie s menším počtom liniek, lepším intervalom a hlavne menším počtom šoférov?
Reply on: Martin Fundárek #82171:
Tu zas vidno ako si v DP se*ú do úst. Najprv,že od Vinohradov do Rače sa nedá jazdiť s horším ako 4 min intervalom a cez prázdniny 5minútovým (keď rátam dokopy prevádzku 3+5+11). A teraz zrazu dvojičky T3 a T6A5 sa úplne vytratili a premáva sa len v intervale 6minút s kačicami a to už zrazu stačí. Žeby náhoda, alebo naozaj ten interval od Vinohradov do Rače neni potrebný? Alebo by stačila do Rače jedna linka s týždnovým intervalom 8minút a v špičke by bola posilnená na 4minúty, alebo nejakou inou linkou? To isté platí aj o ostatných radiálach - Dúbravka+Karlovka, Vajnorská, Ružinov.
Reply on: Vladimír #82174:
No a nie? Sa pozri aku dopravu maju v Presove a aku mame tu!

Re #82177 hoppusmar: Ked sa clovek uraci ist cez prechod (vsetky su svetelne) tak problem mat nebude 😛
Reply on: Beus #82183:
A to tam také priecestia majú až 3!
Reply on: KLF #82182:
Nie celkom... keď si všimneš, v temene vlakovej koľajnice je stále drážka pre okolok... ono sa tam prechádza podobne ako na nových srdcovkách - žliabok pre okolok je tak plytký, že koleso jazdí len po okolku, a úplne stratí kontakt s temenom koľajnice, celá hmotnosť sedí v žliabku. Takže celý úsek prejde po okolku. držaný v žliabku. Ten je prerušený až hlbokým vlakovým žliabkom, a len na malej vzdialenosti, na ktorej nie je šanca vybočiť, akurát to trocha hrkne na nábežnej hrane za prerušením. Nikam však skákať nemusí, lebo smer drží žliabok, ktorý je viac-menej súvislý 🙂
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=25103&idt=u&idg=2647&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Koki, tak toto je dost brutus! Igor, abo d3k0 vysvetlite mi, ako tam ta elektricka prechadza cez to? To akoze okolok vybehne uplne hore na temeno vlakovej kolaje a potom hadam, nejak skoci nazad do zlabu svojej kolaje, ci ako to je? 😉
Reply on: KLF #82140:
Tak ale to sú extrémne prípady to čo si spomenul. ?
Reply on: ivanbuto #82176:
Ale stromy naľavo aj napravo to je OK, tie sú aj by boli aj tak. Možno boli tie pruhy 2+3, ide o to, že dnes sa to kapacitne nezvláda a vieš, že ja som zástanca riešenia pokiaľ to ide bezbolestne umožniť igk prejazd, aby sa to zvládalo bez zbytočných zápch, tak prečo nie. Navyše, keď tade premáva aj linka MHD a súvislý BUS pruh zo zastávky do ľavého odbočovacieho pruhu je maximálne na nejaké crazy sci-fi ? Ďalšia vec je, či by tam bus nemohol stáť na hrane zastávky tram, ale zasa ak väčšina z 98 ide do polusu, mali by to ďalej,... ale to už sú iné širšie debaty na tieto témy a nie na túto neskorú nočnú hodinu ? ?
Reply on: risko1 #82135:
Ale v tomto konkrétnom prípade nejde o čakanie na každej zastávke, len na prestupných bodoch.
Reply on: hoppusmark #82177:
Na to sú tam semafory. Ešte naučiť chodcov rozlišovať červenú a zelenú farbu (česť výnimkám). ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.