Prosím Ťa, čo to trepeš? Že dochádza ku globálnemu otepľovaniu, uznávajú VŠETCI. Dohady sú len o tom, či je to z ľudskej činnosti alebo či je to nevyhnutné.
Však sa topia arktické, antarktické aj vysokohorské ľadovce a to tak, že voľným okom viditeľne!
Hm, skoro sa spamätali. Tisíce "poučených laikov" im to hovorili od začiatku. Ja nejako nemusím ČD, ale oproti Zločineckej je to marketingovo dokonalá firma.
Trať v Dúbravke je nielen neudržiavaná ale aj zle položená. BKV panely majú byť ukladané do horúceho asfaltu, len DPB (aj iné DP) si vymyslel úsporu, že sa budú klásť do štrku a tak to potom vyzerá.
Teplotné pomalé jazdy sú aj na VRT vo svete. V subtrópoch sa trať kladie a bezstyková koľaj zvára za inej "referenčnej" teploty.
Ostuda je Dúbravka, inak to chápem.
Asi si si nevybral najvhodnejšie prirovnanie ? . V Prahe paltí, že čím novšia trať, tým viac obmedzení. Na Barrandove je trvalé obmedzenie rýchlosti dolu kopcom na 35, v noci obojsmerne 30 kvôli hlučnosti a v otočke 10 km/h celodenne kvôli tomu istému... ?
Však v špičke máš aj teraz kolo 31, kolo 39 - spolu každý 10 min niečo ide. Ak by to všetko mali byť celdenky ako cez šk. rok, bolo by treba 8 vozov celodenne a teraz je toľko iba v špičke. (/6 sa neráta, lebo nastupuje až večer a predtým robí delenú). TEda v sedel by sa žiadalo pridať 3 vozy a takisto aj večer. V globále ale keby tie delené jazdili celý deň, tak nie je terba pridať vozy, ale bol by nárast o troch vodičov, lebo by to boli 3 celodenky a nie ako dnes delené. A v lete zohnať 3 vodičov naviac... Takto sa to rieši bez pridania jediného vodiča naviac. ?
Preco to potom neostalo tak ako to bolo pred prazdninamy?Kolo31 kolo39 a cely den a trebars vecer do 20h tie 31 a nie ako teraz 31 delena a len do 19.10
S ľudmi by to 2 vozy nestihli za 40 min kolo sa otočiť:-) CSU - TRmy - CSu, keďže iba CSU -Trmy je 19 min. a Naspäť 20 min - ted spolu by to bolo 39, ale nutne sa k tomu musí pripočítať vyrovnávací čas, čas na obrat a technologický čas( na obzreite vozidla).
K tomu prvemu,nerobia to zalozne vozy,ale delenkari na 31 rano ide zo Sl.ud LEN PO Trn.myto,odtial prazdny na Sl.udolie a zase urobi 1 jazdu LEN PO Trn.myto a pobede je to opacne prazdny na Trnko a spat s ludmi ? ?
"Vzhľadom na vysoké prepravné nároky aj počas letných prázdnin je od 23.7.2007 linka 39 posilnená v najkritickejšom období, t.j. 8:20-9:00 z Cintorína Slávičie údolie a 19:00-20:40 z Trnavského mýta vloženými spojmi linky 31, ktorých premávku zabezpečia prevažne záložné vozidlá." http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4890
"Nedostatok vodičov MHD si začína vynucovať obmedzenia v doprave, čo pociťujú cestujúci na výpadkoch spojov. "V súčasnosti z dôvodu nedostatku vodičov MHD (autobusy a trolejbusy) sa žiaľ prakticky zrušili všetky záložné vozidlá. K dispozícii dopravného dispečingu je iba jedno záložné vozidlo, čo pri dennom výpadku (poruchy a nehody) cca 30 až 40 autobusov a 5 až 10 trolejbusov je žalostne málo," uvádza sa v stanovisku DPB." http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4851
Mozno teraz je to tak,ale mam kamarata (byvaly sused) a ten si spolu somnou robil "D"cko ja na naklady podniku (ako zamestnanec) a on si ho platil,ale cely kurz (vycvik) si robil u nas a pritom je to taxikar,ktory si u nas spravil vodicak,nasledne brigad,zmluvu a teraz jazdi na 1.DpA asi to maju podla nalady konkretneho dna,alebo tej ktoru oslovis
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
"Vzhľadom na vysoké prepravné nároky aj počas letných prázdnin je od 23.7.2007 linka 39 posilnená v najkritickejšom období, t.j. 8:20-9:00 z Cintorína Slávičie údolie a 19:00-20:40 z Trnavského mýta vloženými spojmi linky 31, ktorých premávku zabezpečia prevažne záložné vozidlá."
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4890
"Nedostatok vodičov MHD si začína vynucovať obmedzenia v doprave, čo pociťujú cestujúci na výpadkoch spojov. "V súčasnosti z dôvodu nedostatku vodičov MHD (autobusy a trolejbusy) sa žiaľ prakticky zrušili všetky záložné vozidlá. K dispozícii dopravného dispečingu je iba jedno záložné vozidlo, čo pri dennom výpadku (poruchy a nehody) cca 30 až 40 autobusov a 5 až 10 trolejbusov je žalostne málo," uvádza sa v stanovisku DPB."
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4851
? ? ?