Od Palugyaya po odbočku na kramáre by (zatiaľ tam 90 nie je, len tebe podobní dementi tam tak jazdia) royhodne nebeypečná bola a to v oboch smeroch.
Ale s tebou diskutovať o nejakých elementárnych zásadách správania sa vodiča je úplne zbytočné.
K ankete: Fakt by bodla ta klimatizacia, ono uz sa blizime aj my do takych teplot ze to skvarenie sa moze byt aj nebezpecne.. na stredu hlasi SHMU 38 stupnov, takze preventivne zostanem zakukleny doma (a rozhodne nepojdem Kuklovsku, tam to bude zabijak)
"Úsek Legionárska – Trnavské mýto sa má opravovať v roku 2009 sa 45 miliónov korún." - im drbe? Cakaju kym sa to rozpadne?
"Viktor Haluza z Rezortu technickej infraštruktúry DPB zdôvodňuje zaradenie tejto trate do plánu opráv na rok 2007 "zlým technickým stavom a (rekonštrukcia sa) začala ako prvá z dôvodu, že si nevyžaduje náhradnú autobusovú dopravu." ?
tomu nerozumiem, kde to chceš tie služobaký? Lebo "jurajko" je tunajší prispievateľ, tak len aby som porozumel, to chceš k nemu tie služobáky... ? ? ? ?
A niekde som tu čítal o označovaní služobných spojov... Tam, kde je čislo linky nie je nič a v strede majú drobným napísané "služobný spoj" a pod tým malé číselko "interné"... ?
no tu je RAL vzorkovnik, su tam aj slovenske nazvy, ale zial nejak inak prelozene ako v mojom predch. prispevku (napr. tam neni "karminovocervena" ale "karminova").
kody farieb podla RAL sa mi najst nepodarilo (ale niekde som to cital), tak snad aspon toto (z vlaky.net):
Farebná schéma pre osobné vozne:
strecha – šedostrieborná ,
bočnica karmínovočervená so slonovinovým širokým pásom,
rám – šedý
Farebná schéma pre hnacie vozidlá:
strecha šedá
skriňa karmínovočervená a slonovinová,
hlavný rám – šedostrieborný
pojazd - čadičovošedý.
Linka 50 by tým pádom bola nanič, pretože by vôbec nezachádzala do centra - a najväčšia výmena cestujúcich je na ASMN a Šafku. Ale to som tu asi pred mesiacom písal a len sa opakujem. Na druhej strane 95 by bola okolo ASMN dosť predimenzovaná a chýbala by kapacita v úseku centrum-Farského (zrušená 78), resp. Aupark (50).
Vozidlovo by to vychádzalo, linka 95 by sa v prvom prípade predĺžila o cca 10 minút, čo sú v rannej špičke tri-štyri vozy. Na 50-ke by si ušetril jeden voz (pri zachovaní intervalu) - skrátenie o cca 13 min., na 78-ke 2 - skrátenie o cca 18 min.
Zo Safka na ASMN je to 5 min a neverim ze by to cesta cez Kosicku a Pristavnu predlzila o viac ako 2 minuty. A ked uz tak sa moze fakt jazdit len po ASMN kde by bola standardna konecna (aj ked moze byt problem s kapacitou "obratiska").
V druhom návrhu, ale spojenie ASMN - Petržalka by sa mi zdalo zdĺhavé, najmä ak by šla späť cez Košickú a Prístavnú.
Električková trať do oblasti budúcich "mrakodrapov", kde bude čoskoro potreba kapacitnejšej dopravy, sa nedá, pretože si niekto nevie predstaviť ďalšie koľajové križovanie Šafárikovho námestia a riešenie tohto problému je nemožné, šotoušské, proste fuj! ... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
qwix