tomu nerozumiem, kde to chceš tie služobaký? Lebo "jurajko" je tunajší prispievateľ, tak len aby som porozumel, to chceš k nemu tie služobáky... ? ? ? ?
A niekde som tu čítal o označovaní služobných spojov... Tam, kde je čislo linky nie je nič a v strede majú drobným napísané "služobný spoj" a pod tým malé číselko "interné"... ?
no tu je RAL vzorkovnik, su tam aj slovenske nazvy, ale zial nejak inak prelozene ako v mojom predch. prispevku (napr. tam neni "karminovocervena" ale "karminova").
kody farieb podla RAL sa mi najst nepodarilo (ale niekde som to cital), tak snad aspon toto (z vlaky.net):
Farebná schéma pre osobné vozne:
strecha – šedostrieborná ,
bočnica karmínovočervená so slonovinovým širokým pásom,
rám – šedý
Farebná schéma pre hnacie vozidlá:
strecha šedá
skriňa karmínovočervená a slonovinová,
hlavný rám – šedostrieborný
pojazd - čadičovošedý.
Linka 50 by tým pádom bola nanič, pretože by vôbec nezachádzala do centra - a najväčšia výmena cestujúcich je na ASMN a Šafku. Ale to som tu asi pred mesiacom písal a len sa opakujem. Na druhej strane 95 by bola okolo ASMN dosť predimenzovaná a chýbala by kapacita v úseku centrum-Farského (zrušená 78), resp. Aupark (50).
Vozidlovo by to vychádzalo, linka 95 by sa v prvom prípade predĺžila o cca 10 minút, čo sú v rannej špičke tri-štyri vozy. Na 50-ke by si ušetril jeden voz (pri zachovaní intervalu) - skrátenie o cca 13 min., na 78-ke 2 - skrátenie o cca 18 min.
Zo Safka na ASMN je to 5 min a neverim ze by to cesta cez Kosicku a Pristavnu predlzila o viac ako 2 minuty. A ked uz tak sa moze fakt jazdit len po ASMN kde by bola standardna konecna (aj ked moze byt problem s kapacitou "obratiska").
V druhom návrhu, ale spojenie ASMN - Petržalka by sa mi zdalo zdĺhavé, najmä ak by šla späť cez Košickú a Prístavnú.
Električková trať do oblasti budúcich "mrakodrapov", kde bude čoskoro potreba kapacitnejšej dopravy, sa nedá, pretože si niekto nevie predstaviť ďalšie koľajové križovanie Šafárikovho námestia a riešenie tohto problému je nemožné, šotoušské, proste fuj! ... ?
V tvojom návrhu by si zdvojnásobil spojenie Petržalky s AS Mlynské nivy, ale spojenie Petržalka - Šafárikovo námestie (prestup na električky) by absentovalo, pričom práve 95 plní funkciu akejsi X (7xx ? ) linky náhradnej dopravy k neexistujúcej električke ? , ktorej trať má viesť práve na vyššie spomínané námestie.
No neviem, mne to nepride moc komplikovane... bezne tak prestupujem a je to v pohode.. pripadne sa zastavka posunie kusok dozadu (vodorovne znacenie je dost dlhe)..
Ako sa dostanem z Miletičovej alebo Košickej na Šafárikovo námestie v prvom návrhu? V druhom by šlo o páradny prestup á la Molecova. Mal by si to prehodnotiť.
A tak ma napadlo, keď si spomínal ako nerád píšeš pri linkách písmenká (viď 703, 711, atď...), potom písaním písmena L pred čísla denných liniek porušuješ svoju zásadu. ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Električková trať do oblasti budúcich "mrakodrapov", kde bude čoskoro potreba kapacitnejšej dopravy, sa nedá, pretože si niekto nevie predstaviť ďalšie koľajové križovanie Šafárikovho námestia a riešenie tohto problému je nemožné, šotoušské, proste fuj! ... ?