Vynikajuce! DPB sa opat vyznamenal - robia jedinu letnu vyluku elektriciek a ani pri nej nie su schopny normalne informovat. L 705 alias X5 bola oznacovana nasledovne:
- predna a zadna linkova orientacia: X (bez cisla)
- predny ciel: smer Raca, standardna zlta tabulka s ciernym pismom, smer Krasnany, rukou napisane Vozovna Krasnany
- bocna tabula: niekto vyhrabal staru vylukovu tabulu na ktorej bola trasa VOZ. KRASNANY - (volake ulice) - RACA - KOMISARKY - (zas tie ulice) - VOZ. KRASNANY. To by bolo v pohode, keby tam nebolo X3!!!!
Vynimkou bol asi jeden voz - aj to len preto ze mal BUSE. To znamena ze jedna linka chodila s tromi oznaceniami - X, X3, X5!!!!
Zastavky opat uzasne: terciky vobec nic, CP na vacsine zastavok vylepene 3, X5 a 11 BEZ OZNAMU O VYLUKE, ale su aj vynimky, na asi dvoch (!) zastavkach to bolo tak ako ma: X5 a oznam o vyluke. Na niektorych som zostal zarazeny, lebo sice CP 3 a 11 boli prelepene, dokonca oznamom o vyluke ALE naopak - to znamena ze ten oznam tam vycapili ale tou cistou stranou.
Autobusy aj ich zastavky boli znacene v pohode.
Dalej nerozumiem naco chodila 705 kazdych 5 minut, ked 703-ka chodila kazdych 10, to znamena ze pripoj bol aj tak len ku kazdemu druhemu vozu.. zbytocne bol dvojnasobok vozidiel a vodicov.
Pre zaujimavost dodam ze podla mojich zisteni bolo na linky nahradnej dopravy vypravenych 9 elektriciek a 2 autobusy.. ale nie je to iste, lebo tie eliny nejak cudne jazdili...
Ja osobne existenciu objektu "Dialnica v obci" odovodnujem hlukom. Auto iduce 80 km/h robi imho citelne mensi hluk ako auto valiace si to 130 km/h.
Ale netusim ci prave toto je skutocnym dovodom...
"Diaľnica v obci" je vraj vymyslená kvôli tomu, že pri takto zníženej rýchlosti je pri vyššej hustote premávky vyššia priepustnosť. Ale osobne sa mi to zdá byť blbosť, lebo tam, kde je vyššia hustota sa predsa tá rýchlosť upraví aj prirodzene na nižšiu. Ako príklad je diaľnica D1 medzi BA-TT v piatok poobede...
Chudák vodič. Relatívne dlho mal pridelenú 1917. Vlani posledný júnový týždeň pošla. Vtedy dostal pridelenú 1509. Ale ani tej si moc dlho neužil do vyradenia, tak dostal 1515. Teraz aj tá končí na druhom svete. Bohvie, čo dostane teraz, ale pochybujem, že je nejaký voz voľný... Jedine ak 13xx
Re #80986 Vladimir: No a co? Tak sotousovia si budu zvykat, ale beznemu cestujucemu je to habafuk. Pripadne moze mat novovzniknuta jednotna prevadzka dve ciselne rady - 1xxx aj 2xxx.
Tarifa je standardna.
Re #80918 bwd: 191 tam nestoji, lebo je ciastocne expres. A preco ma trolejbus stat na kazdom rohu krizovatky ? To treba riesit komplexne.
Re #80925 bwd: A kade maju pri sucasnej organizacii dopravy tie linky cez to centrum chodit? ?
Re #80926 bwd: Lebo na Michalskej by sa napr. rozpadla dlazba a je to pesia zona s letnymi terasami. ?
Áno, ale v úprvom kroku by to išlo bez toho. Jednoducho v jednej vozovni by garážovali busy začínajúce na 1xxx aj 2xxx. Len tak mimochodom, 1DP má 124 prevádzkových busov a 2DP 129.
Novinka iMHD:
"Vytvorenie jednotnej prevádzky v rámci vozovne Trnávka - Jurajov dvor môže byť jedným z mnohých spôsobov, ako šetriť prostriedky na prevádzku DPB."
...a následne spáchať ďalšiu šialenú vlnu prečíslovania stoviek evidenčných čísel autobusov
d3k0: Musím povedať, že otázka tejto ankety je dosť nešťastne položená, lebo petržalský cintorín navštevuje len určitá skupina ľudí a predpokladám že značná časť z nich nevyužíva internet. Zatiaľ to podľa hlasovania vyzerá, že toto spojenie bude úplne zbytočné.
ÁNO na Petržalský cintorín, nejaké SOR-ky. Tým sa zlepší aj dostupnosť MHD pre obyvateľov tamojších rodinných domov a možno aj nejakej firmy, čo tam je pri ex-zastávke linky č. X82 "Hrobárska".
Anketa: Spoj na petrzalsky cintorin... Ano-Nie : Myslim ze par spojov by sa tam dalo ako zachadzka urobit, otazka znie ci sa tam tie Krasnanske serble s expertami dokazu vytocit z Dargovskej smerom k cintorinu a hlavne sa tam vzadu otocit... mozno s "vajcom" ale B732 hmm to som tam este nevidel...
Andy