Ja som robil scan stanic a nehralo mi nic okrem Slovenska.. len na krajoch tunela. A inak nudzove info sa vysiela tak so specialny kodom ktory vsetky stanice automaticky preladi na to info.
Ja len jednu poznamocku este. Celou cestou cez tunel mi hralo radio Viva. Takze asi nielen SRo tam je. Ale je mozne, ze priamo v tuneli vysielaju len SRo a ta Viva bola zvonku chytana. Ale suhlasim, ze SRo tam urcite vysielaju a vraj v pripade poruchy vyuziju jeho frekvenciu na informovanie vodicov.
Okrem toho je teraz na zatrolejovanie Patrónky najvhodnejší čas vďaka otvoreniu tunela Sitina... Lebo keď sa po nejakom čase opäť zyýši počet áut na Patrónke, zas bude magoriát argumentovať, že sa to nedá ?
Ak sa nemýlim, tak za vznikom linky 211 stál najmä jeden jediný účel - donútiť magoriát k tomu, aby vyčlenili peniaze na zatrolejovanie Patrónky v smere na Kramáre, aby mohol byť smer Patrónka - Kramáre plnohodnotne zabezpečený trolejbusom (212)
To pořád není důvod, aby tam zatahoval trolejbus po patnácti minutách. Tyto odpočinkové místnosti existují ve všech jiných městech a nezažil jsem, aby k nim jezdila pravidelná linka jen z důvodu odpočinku řidiče. A pokud je problém vybudovat tuto místnost na NOÚ, pak bude lacinější koupit řidičům žigulíka.
Nejde len o WC, ide aj o akesi obcerstovacie zariadenie (myslim ze aspon nieco na spravenie kavy tam maju) a vseobecne, miesto na oddych.
Re #80017 Mego: Myslim ze pri tej trati ani tak nejde o Vojensku nemocnicu ako o Patronku - kde inde to tam chces tocit? Ale predlzenie k TESCU Lamac by som uvital
Mimo MHD ale predsa len zaujimavost:
Pred malou chvilkou som si uz vyskusal tunel Sitina. Isiel som smerom z doliny na Lamac a milo ma prekvapili tabule za tunelom na moznost zist z dialnice a vyjst na Lamac, Dubravku. Takze nasledoval som kolonu aut, len ze tam uz boli betonove zaterasy a tak cela kolona sme tiahli cez tu pumpu a zist sa mohlo az za Lamacom, pricom chcem upozornit aby ste davali pozor, lebo auta stoja na tom zjazde uz po odbocovaci pruh.
Neviete nahodou preco ta cesta nie je otvorena, myslim tu odbocku, zjazd a zaroven staru Lamacsku cestu smerom k Tescu? Ved pokial som videl bola kompletna aj s vodorovnym znacenim. Dik
na JOJke bola prave reportaz ako sa samuel migal pokusal "nastartovat" elektricku (3:15 minuty mu to trvalo) a meral si sily s profesionalom PePom ? (ktory to zvladol za necelych 15 sekund ? ) takze usudili, ze to musel byt profesional, fanusik, alebo niekto kto chcel uskodit DPB...(ale ja som to nebol ? )
Mám tomu rozumieť tak, že si išiel 63 z Tesca smer mesto, kde si si všimol 9 nastupujúcich. Vystúpil si na Patrónke spolu s tými 9, prešiel si s nimi na zastávku Záhorácka, resp. Pri Suchom mlyne, a všetci 9 vystúpili na zastávke Nemocnica Kramáre?
a tiež sa mi zda že 212 211 maju konečnu v slepom bode cez tyzden na vojensku nemocnicu kolko ludi ide skoro nikto mozno nejaky opilec co sa stratil alebo nejaky vychadzkar prečo to nema rovno konecnu v Tescu
dneska som šiel nahodne z tesca z 63 vystupilo asi tolko ludi co v 212 zaplnilo 9 miest a ked to vezmez ze z patronky taktiez ludia vystupuju aj z inych liniek tak to je dost
A môžeš mi povedať akí ľudia tým chodia z Tesca? Obyvatelia ulice Pri Suchom mlyne, sestričky z nemocnice a pár ľudí z vrchu Kramárov, teda tak 1 človek/spoj. Alebo vieš ešte o niekom inom, kto tou linkou chodí z Tesca?
Tento dojem na mě linka 211 dělá také. Jsem rád, že vím, že za tím nevězí nic jiného.
Není tohle lacinější? http://toitoi.cz/produkty/mobilni-toalety/mobilni-wc-fresh/
"Cena za servis WC bez umývadla činí 500,- Kč, za WC s umývadlem 650,- Kč na den" Kolik stojí víkendový provoz 211? ?
Je to horšie, lebo
1. v smere na Kramáre, tu nie je prestup na Patrónke, kde nie je ani priechod pre chodcov. Teda ak ideš cez víkend napr. z Dúbravky na Kramáre, musíš ísť buď cez Sokolskú, alebo vystúpiť na Patrónke a ísť pešo k Suchému mlynu, čo je blbosť. Inak povedané v smere na Kramáre tá linka nemá význam.
2. Zároveň je na nej zbytočne hustý interval so zbytočne veľkým vozidlom. (Pred 211 tam chodil raz za 30 minút SOR).
3. Sám dobre vieš, že to vzniklo kvôli tomu, že cez výluku na Miletičke, vodiči nechceli striedača, preto sa zaviedla najhlúpejšia linka (ak nerátam 38) celej siete 211, alebo skôr WClinka, keďže tým zväčša chodí vodič a 1-2 ľudia.
Teda z toho mi vychádza, že tá linka je absolútne nezmyselná a keby sa DPB prebral zo spánku hlbokého socializmu, tak by ju zrušil a radšej posilnil niečo iné.
Pokud vím, tak DPB měl v plánu nákup dalších šesti 25Tr s klimatizací z důvodu, že současné 25Tr mají malá okna a vozy špatně větraj. To je klimatizace lacinější než posuvné větračky? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
1. v smere na Kramáre, tu nie je prestup na Patrónke, kde nie je ani priechod pre chodcov. Teda ak ideš cez víkend napr. z Dúbravky na Kramáre, musíš ísť buď cez Sokolskú, alebo vystúpiť na Patrónke a ísť pešo k Suchému mlynu, čo je blbosť. Inak povedané v smere na Kramáre tá linka nemá význam.
2. Zároveň je na nej zbytočne hustý interval so zbytočne veľkým vozidlom. (Pred 211 tam chodil raz za 30 minút SOR).
3. Sám dobre vieš, že to vzniklo kvôli tomu, že cez výluku na Miletičke, vodiči nechceli striedača, preto sa zaviedla najhlúpejšia linka (ak nerátam 38) celej siete 211, alebo skôr WClinka, keďže tým zväčša chodí vodič a 1-2 ľudia.
Teda z toho mi vychádza, že tá linka je absolútne nezmyselná a keby sa DPB prebral zo spánku hlbokého socializmu, tak by ju zrušil a radšej posilnil niečo iné.