ovela lepsia by bola na stefanikovej elektricka a nie parkovacie miesta
paolos: nemali by nazvy zastavok sluzit cestujucim na orientaciu? povedal by nazov zastavky "gettingova" nieco cestujucim (par tisic studentov EU) o tom, ze je tam skola?
Ale prečo som to chcel vedieť ja.. tie BUS-pruhy sú v tak zlom stave, že by bolo prinajmenšom vhodné ich zrekonštruovať. A bol by som rád, keby ich dovtedy autobusy obchádzali. Nevidím dôvod, ak sú 2 pruhy vedľa voľné, aby sa autobus musel nasilu trepať cez rozbitý BUS-pruh ?
No hej, o tom si už písal ? .. Budovanie BUS-pruhov je v niektorých uliciach kontraproduktívne, pretože tým sa ruší parkovanie áut.. Čiže ľudia, ktorí v budove pracujú, bývajú, alebo zásobovanie. Potom tam tie autá ale aj tak musia zastať, a preto ich autobusy aj tak musia obchádzať. Napríklad taká Štefánikova.. Nie je tam síce BUS-pruh, ale normálne pruhy 2+2, pričom nezostalo miesto na parkovanie áut pred budovami. A tak sa parkuje na chodníkoch. Kým tie autá však na ten chodník v snahe zaparkovať "vylezú", tak autobusy musia prudko brzdiť, pretože tie autá im jednoducho stoja v ceste. Alebo ich autobusy obchádzajú..
Preto by bolo oveľa rozumnejšie na Štefánikovej 1+1, prípadne 2+1, aby zostalo miesto aj na parkovanie..
vsetky tie miestne urady su kdesi inde, niektore sa prestahovali davnejsie, ine teraz.
k dalsim zastavkam:
dolnozemska - na tej ulici ma adresu akurat tak predajna aut a EU, takze sa dost casto stavalo, ze ludia vystupili na zastavke dolnozemska a hladali spominanu EU. preto je lepsi nazov voz. pe
kolma -> vs manazmentu: konecne budu odlisene tie 2 kolme, ktore su od seba pol kilometra. vs manazmentu je podobny nazov ako ekonomicka univerzita alebo technicka univerzita.
roznavska -> cesta na senec: nakolko je ta zastavka uplne mimo roznavskej, novy nazov je logicky
netreba vsetko zovseobecnovat, niekde sa komercny nazov hodi, niekde nie - napriklad taky Polus, Aupark, VW... je podla mna vporiadku nazov a bolo by nezmysel tie zastavky volat inak, ale take ako Kooperativa, Slovanet a podobne, za to by mali niekoho prefackat ?
No vidíš. Ešte že sa vieme dohodnúť.
To riešenie sa volá neplatená zóna a používalo sa vo vozidlách s pevným stanovišťom sprievodcu, čiže počínajúc "ponorkami".
Ja netvrdím, že sa to nedá, trebárs predaj u vodiča, proti tomu nemám absolútne nič.
A za automaty som tiež za predpokladu, že najprv niekto urobí poriadok s revízormi. Teda, že im vysvetlí že z toho, že ak pri automate stoja 3 ľudia s mincami a 1 si nestihne kúpiť lístok do začatia kontroly nevyplýva, že má úmysel DPB okradnúť o 14 Sk. A revízori to aj pochopia, a tí čo nepochopia budú prepustení. Ak to tak bude, potom áno.
A za 1. republiky boli sprievodcovia, ak nemyslíš niečo iné.
Fero s Mišom sa vezú v preplnenom autobuse.
K Ferovi sa pretlačí staručká babička a ešte dychčiac námahou hovorí: "Mladý človek, myslím, že by ste mohli vstať."
"Fero, nevstávaj!", radí kamarátovi Mišo. "Ja tu fintu poznám.
Ty vstaneš a ona si rýchlo sadne."
S499.1023
To riešenie sa volá neplatená zóna a používalo sa vo vozidlách s pevným stanovišťom sprievodcu, čiže počínajúc "ponorkami".