Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #79762:
Zabudol som tam hodiť nejaké pomlčky, aby to vyzeralo nejak 🙂

Žiaľ, odtajňovať sa nechcem, niekedy v budúcnosti na to snáď príde čas ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: david1 #79756:
Ibaže linka 31 jazdí na časti trasy linky 39, takže tam sa to dá bez problémov. Podobne bezproblémový by bol preklad liniek 1 a 12, keď ešte linka 1 jazdila cez Šafko. Ale na linkách, ktoré zo spoločného úseku idú každá inam, takýto model použiteľný nie je (resp. jeho použitie je, mierne povedané, nerozumné).
Neviete niekto, ako je to s pracovnou dobou revízorov? Majú určený normálny osemhodinový pracovný čas odvtedy - dovtedy? Pretože ešte nikdy som nevidel revízora po šiestej hodine (raz, ale to bolo v Brne). A ako sa človek može stať revízorom? Nechcem to nijako zneužiť, ja mám električenku, len ma to zaujíma. ?
Reply on: Solider #79761:
A prečo si sa pýtal práve mňa a v súvislosti s diskusiou o doplnkovom predaji CL ? ? Mimochodom, moja žiadosť o odtajnenie bola zamietnutá ? ?
Reply on: S499.1023 #79760:
Neviem, ja som bol v tom, že telefonovanie za jazdy je zakázané. Nuž čo, aspoň viem, čo je pravda ?
Reply on: Solider #79755:
Nerozumiem otázke s telefonovaním.
Mimochodom, TELEFONOVAŤ počas jazdy nie je zakázané. Zakázené je: "počas vedenia vozidla obsluhovať telefónny prístroj alebo vykonávať inú obdobnú činnosť, ktorá nesúvisí s vedením vozidla".
Reply on: 810zssk #79758:
nemôžeš mať ani žuvačku
Reply on: Solider #79755:
Podla zakona je s handsfree povolene, ale neviem ako v DPB.
Nechce niekto fotky SANOSOV? ?
Reply on: Martin Fundárek #79415:
Tak ako 39/31.
Reply on: S499.1023 #79748:
Keď som nad tým tak rozmýšľal, tak som prišiel na to, že doplnkový predaj by sa zaviesť mal všade (samozrejme, že lístok u vodiča by bol o niečo drahší a vodič by nemal povinnosť vydávať). Za týchto okolností nemám s čím nesúhlasiť.

Mimochodom, telefonovanie za jazdy je zakázané... a čo handsfree?
Konecne som si precital tie clanky o problemoch na letisku a novych nocnych linkach. No neskutocne som sa bavil.

Ing. Horcikova (dalej len MgVI) keca take dristy, ze sa clovek ani nastvat nemoze. Pod Plzenskou dopravnou spolocnostou ma na müsli co, Plzenske mestske dopravne podniky, alebo CSAD-Autobusy, a.s. Plzen?

Dalej, 20-30 tisic eur nie je suma, nad ktorej vyskou nalezi hlasno lamentovat. Ked ludia v Presove su schopni za jeden kazdy mesiac nahadzat do automatu na zastavke na Sidlisku III-centrum MILION slovenskych korun v drobnych, tak to zvladnu aj v BA. A to je cena automatu 30 kEUR az smiesne rychlo navratna.

MgVI sa nadalej strachuje, ze ci bude moct automat akceptovat aj papierove "kilo", blakota cosi o software a nominaloch a ani vo sne jej nedojde, ze predsa nezacnu nahle vsetci naraz nakupovat listky za bankovky a teda ze v automate spravidla bude dost minci na vydavky. Konecne, vedla stojaci kavomat, ktory sa vobec nezdraha prijat kilo za kavicku a pekne vydat 90 Sk, je toho dokazom. Nanajvys, ak automat nema drobne na vydaj, co brani nainstalovat LED diodu s napisom "platte presnym obnosom/exact change only", kt. by sa v takych pripadoch rozsvietila?

MgVI, ktora takto krasne priznala, ze jej podnik na svojich chlebodarcov-zakaznikov zvysoka (nedba), este na zaver vyplodila par chlacholivych fraz typu Verime...v co najkratsom case...k maximalnej spokojnosti... a odplavala naspat do celozavodneho a celorocneho zimneho spanku. A nadalej sa bude konat velke nikoliv.

V druhom clanku ma potesilo, ze medzi velke a slavne metropoly Europy, oznacujuce nocaky pismenom N, ako je napriklad Presov a Plzen, konecne pribudne aj Bratislava. Vitajte v klube ?
Reply on: Solider #79728:
To vobec nie je pravda. Veď keby sa predávali len polhodinové celé a polovičné povedzme s dvojkorunovým navýšením, tak by to využívali fakt len tí, ktorí si nemohli kúpiť lístok v automate lebo buď nestihli alebo tam nebol. Tu v Brne to normálne funguje a lístok u vodiča si kúpi možno jeden cestujúci za 5 jázd na jednej linke. Tak nerobme z komára somára, pretože je to blbosť. ?
Ja by som to videl skor tak, že začať tým letiskom (tam by sa predávali povedzme aj hodinové) a postupne to zaviesť do celého mesta formou tých polhodinových. ?
Reply on: Majo #79751:
Automat v električke je ekvivalent doplnkového predaja, pokiaľ bude papať Banknoten. S metrom prosím neporovnávať, v metre je NEdoplnkový predaj u dozorcu stanice. A nerobiť z električky akúsi modlu "suplujúcu metro". Električka je električka.
Reply on: S499.1023 #79748:
No ja by som s doplnkovym predajom CL suhlasil len u autobusov a trolejbusov. U elektriciek v ziadnom pripade nie, pretoze u nas ma elektricka suplovat metro a v metre sa tiez nepredavaju listky u vodica... Ale na vsetkych zastavkach elektriciek by boli automaty, pripadne by mohli byt automaty priamo v elektrickach.
Reply on: kri #79749:
Odpoveď bola jasná. CL je cenina. Liberalizácia trhu s ceninami je momotina non plus ultra svojou samotnou podstatou.
Reply on: S499.1023 #79741:
Je nikomu neprikazujem predavat CL s prirazkou 10 Sk. Ja to len chcem umoznit, t.j. liberalizovat trh. Len sa bojim, ze DPB ma nejake dovody, preco to nechce. Lenze potom je jeho povinnnostou a zaroben bremenom uspokojit dopyt napr. aj vecer na letisku. Viem že aj napr. poštove znamky sa musia predavat bez vysokohorskej prirazky, lenze pošta je štátny monopol. Ale napriklad letenky sa predavaju za inu cenu cez internet ako cez cestovku. Mozno je problem, ze na CL je vyrazena cena.
Reply on: Solider #79744:
Ano, ja by som ho zaviedol všade.
Reply on: S499.1023 #79746:

Presne tak.
Reply on: Solider #79742:
Áno, ja by som ho zaviedol v celej Bratislave.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.