V našem městě máme velmi dobrou spolupráci se Svazem nevidomých a těm nevyhovoval TEDOM, který jsme zkoušeli zhruba 14 dní. Se Sorem BN 12 ani Citelisem nemají problém.
Neviem, ci to tu uz niekde neodznelo, ked ano, tak prosim o prepacenie. Kdesi som cital, ze pri testovani SORu BN v istom ceskom meste ho Unia nevidiacich a slozrakych oznacila za nebezpecny pre zrakovo postihnutych. Vie to niekto doplnit?
Nie Ike, ale Ik ?, máme trocha podobné prezývky..... A nevie sa, že či náhodou si Bratislava nevyberie dvere podobné ako v Ik 4xx, alebo v Solarisoch? (neviem aký majú odborný názov)
A nevedel by si povedať, že prečo im stále dávajú tie super rýchlo otváracie dvere, resp. nedá sa použiť sýstém otvárania/zatvárania dverí, taký aký chce zákazník? Lebo si myslím, že tieto dvere sa fakt na mestskú dopravu nehodia. SOR-ky vyzerájú byť naozaj kvalitné autobusy, aj keď na pohľad sa mi moc nepáčia, ale po technickej stránke sú fajn. V blave patria asi k najspolahlivejším.
a to uz preco ti SOR pripomina prvu polovicu 90-tych? Co je nom zle? Nehovoriac o tom ze rada NB je uz uplne skvela Inak skoda, ze nie je aj NB9.5, mohli by nam dodat rovno ten.
solaris neoblubeny medzi vodicmi???
tak som si prave precital, ze solarisy neboli oblubene medzi vodicmi. kua vie mi niekto povedat ze preco, alebo to je zase dalsia medialna loz?
(http://www.bleskovky.sk/cl/10/159568/Solarisy-nahradili-vrciace-Karosy)
v kazdom pripade solaris je jediny naznak toho, ze aj mhd v ba je v 21. storoci. to sor pripomina prvu polovicu 90tych.
Asi preto, prečo nekúpili radšej SU18 ako SU15.
Re #78611 tulenique + Re #78619 Technopol: V Prahe si revízori jeden čas aj naozaj neplatičov "vyrábali" tým, že si opísali osobné údaje čierneho pasažiera aj do nejakeho súkromného poznámkového bloku a o pár mesiacov revízori vypísali pokutový bloček, že dotyčný cestoval v nejaky deň na čierno, hoci bol napr. na dovolenke, čo sa dalo aj dokázať, aby dostali odmeny.
nedávno som navrhoval, aby 84 išla po Mlynarovičke vpravo na nadjazd, cez Krasovského, pri Auparku na Einstenovu a tam hore na nadjazd na most snp a cestu naspäť cez Einsteinovu, železnicu na Mlynarovičovu - čo by bolo určite rýchlejšie spojenie s mestom... Bolo to zamietnuté, že vraj kvôli prekladu 83+84... aj keď ako sledujem, aj tak sa všetci namačkajú na Jungmanke/Hálovej na 83, pretože tam prichádzajú linky v poradí 88,99,83,84, 88,99 atď... Podobne je to aj cestou z mesta, takže preklad síce teda (asi) je (aspoň na papieri), ale je nafigu, keď zvyšné dva busy nenadväzujú...
Re #78542 Puki: je úplne zbytočné ťahať 78 do Ovsišťa... Veď kam ide ďalej v meste po Malej scéne? na Wustenrot, kde sa už aj teraz dá dostať aj 88...
prosim Ťa pekne ved sa pozri kto riadi dopravu,Cílek fotograf Kadnar kajakar Zahradnik ktorý zjedol všetku mudrosť sveta,Kallay ktory nevie ani aku funkciu zastava
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Re #78611 tulenique + Re #78619 Technopol: V Prahe si revízori jeden čas aj naozaj neplatičov "vyrábali" tým, že si opísali osobné údaje čierneho pasažiera aj do nejakeho súkromného poznámkového bloku a o pár mesiacov revízori vypísali pokutový bloček, že dotyčný cestoval v nejaky deň na čierno, hoci bol napr. na dovolenke, čo sa dalo aj dokázať, aby dostali odmeny.