Dobry den: Mna by zaujimalo ake su praktiky nasich revizorov, ked vcera mi dosiel papier z advokatskej kancelarie Ecker-Kan a partner, ze vraj som 22.4 isla na cierno v autobuse c 61 a mam zaplatit pokutu 1439 skk. Po zatelefonovani do danej kancelarie mi ani nevedeli povedat, cislo mojho obcianskeho preukazu a ze vraj im len niekto nadiktoval moje meno a rodne cislo. A este by som chcela podoktnut ze dna 26.3 mi bola odcudzena moja penazenka a mam aj papier od policie, co im je vlastne na nic, lebo pokutu mam zaplatit na zaklade nejakeho dobraka co sa vydaval za mna. Na koho sa mam prosim obratit. Mam 5 dni cas potom vraj musim ist na sud. Piste pls mail na janame@centrum.sk
Rád by som sa pozatavil nad riešením dopr. situácie pri akcii Bažant na Mlynoch. Prečo dva posilňujúce autobusy?! Čo to pomôže, keď odtiaľ pôjde 10 tisíc ľudí? Čo takto spraviť kyvadlovú dopravu každých pár minút na najlbižšiu zastávku električky, tam potom "vložiť" všetkých ľudí a pohodlne obslúžiť 2/3 mesta... len taká téma na zamyslenie
media ale mohli spravit poriadnu investigativnu reportaz a vrtat do toho intenzivne, vytiahnut pripady z minulosti a konfrontovat vedenie! Nie stale len solaris spominat a na ostatne sa totok, no. Mozno by nasli nejake suvislosti alebo nieco.
Aj ja si myslim, to mohla byt takisto aj nahoda, ale ludia a hlavne media sa do toho zacnu okamzite vrtat (asi pre väcsi plat) a nepustia sa DPB az kym nebude jasne preco Solaris, keby horel iny bus, bolo by to jedno!
„Solarisy sú problematické. Systém v nich je riadený počítačom a vodič nemá šancu do ničoho zasiahnuť. Keby sa najprv spýtali nás, určite by ich nekúpili,“ povedal vodič Peter Nižňanský.
KeĎ je niekto schopný verejne vypustiť z huby takúto momotinu, tak nieto divu, že vedenie DP vydalo zákaz vyjadrovať sa do médií.
ano, to mas pravdu, ze to vyzera strasidelnejsie nez tie zhorene naftaky, ale hlavne je zistit preco to horelo a tiez treba ludi upovedomit, ze v BA uz toho dost horelo a nie ukazovat, ze solaris je zly lebo horel
keby stiahli v obehu vsetko co horelo, tak neni co vypravit ?
Tiež sa mi nepáči,že iné požiare sa nespomínajú,ale zase musím uznať,že ostatné požiare neboli až také rozsiahle.V Solarise boli plamene dlho živené práve unikajúcim plynom,keďže prívod plynu z nádrží sa evidentne nezablokoval.Aj obhorený vrak 1216 vyzerá omnoho strašideľnejšie,než zhorené nafťáky....
Súhlasím, že kapacita L39+31 v niektorých časoch neni postačujúca ani s kĺbovými vozmi, ale nedovolí mi nepovedať, že ak by väčšina idiotov ktorí po nástupe ostanú stáť pri prvej tyči a naviac s batohom na chrbte čím podstatne znižujú priepustnosť vozidla a aj jeho kapacitu (naviac porušenie prepravných predpisov, ktoré aj tak nikto z nich nečíta). Možno by to chcelo na tieto linky vozy bez sedadiel ? a potom by tam stačili aj krátke vozy.
Ja keď sa veľmi naštvem, tak pošlem nejaký anonym do najmienkotvornejších médií o tom, že vrakosy môžu byť skutočne nebezpečné, ale pre síendží to určite nebude. Detaily fotiek prasknutého rámu zohnať nie je problém. Jaj a niekto by sa mohol obuť do Kállayovho príkazu pre vodičov o zákaze komunikovať s médiami a taká chrumkavá reportáž o práce vodiča v krátkom plyňáku keď je vonku okolo 30 stupňov by nebola na zahodenie. Treba poveriť fobusta, alebo Ámosa? ? ?
Ak by to bol marketingový ťah p. Záhradníka ktorým chce dokázať že MHD v BA potrebuje 200 nových veľkokapacitných vozov a sa mu podarilo docieliť, že ich mesto kúpi...................och môj bože, práve som sa zobudil ?????? ?
z toho clanku ˙„Solarisy sú možno nebezpečné, ale aj niektoré Karosy jazdia na plyn. Vybuchnúť môžu aj tie,“ povedala študentka Lenka Tekauerová."˙ ach:(
na všetko je jednoduchá odpoveď : keby p. Kadnár + Záhradník mali dosť odvahy a z vedenia DPB by okamžite prepustili 90% 60 ročných bývalých komunistov bola by tu šanca na zlepšenie MHD v BA ale inak mam veľkú obavu, že o 5 rokov sa tu budeme baviť stále o tom istom - o katastrofálne MHD v BA !!
Janame