Ak by si ohlásil podozrenie z trestného činu, rozhodne by Ti stíhanie za šírenie poplašnej správy nehrozilo. (Na rozdiel od publikovania takejto informácie na imhd...)
Tak ja som na to nielen, že zabudol, ale ešte mi to aj maximálne nevyhovovalo. ? Snáď bude nejaký report a snáď Petržalka konečne prestane presadzovať estakádny variant električky a bude sa ju snažiť vybudovať tak, aby bola aj s okolitými stavbami čo najmenšou bariérou prostrediu...
No teória je taká, že jednou cestou autom z Trávnikov do Mlynskej doliny (škola) ušetrím oproti MHD asi 25 min. času (MHD vrátane pešej dochádzky je to 40-45 min., IAD 15-20 min.), to je teda po vynásobení dvoma takmer hodina denne, popri škole pracujem ako brigádnik platený podľa odpracovaných hodín, čiže vďaka ušetrenej hodine môžem o hodinu viac denne pracovať a teda aj viac zarobiť. Keď od tej hodinovej mzdy odrátam cenu benzínu a poistky mínus cenu lístka, resp. zodpovedajúcej časti električenky, tak mi výjde približne taká úspora. A k tomu mám vyšší komfort.
A aby som nezlenivel, niekedy tam chodím aj bicyklom (cez Červený kríž to je asi 30 min.), to je oproti MHD úspora asi 10 minút jednosmerne.
Keď chcú skutočne v najbližších štyroch rokoch investovať do vozového parku len tých 500 miliónov, tak od 2.7.2007 si už nekúpim električenku. Radšej nech za to rozšíria zopár ciest. ? Aj pri terajšej situácií s "hroznými zápchami" použitím auta ušetrím asi 100 korún denne, čo by v podstate za obdobie niekoľkých rokov vrátilo aj nákupnú nejakého dva roky jazdeného auta.
Ja by som hodnotil Solaris a Citelis z pohľadu vodiča a cestujúceho. Kým v Solarise sa môžem v kabíne doslova korčulovať, v Citelise si musia väčší vodiči dávať pozor, aby niečo nerozbili, potom neskôr po dvoch kolečkách si necítia vlastné nohy. Interiér v Solarisy je priestorný, no v Citelise asi tiež. Čiže je to 2:1.
Ostatne, sú to autobusy, ktoré môžeme porovnávať na rovnakej úrovni. Ja Ti neberiem tvoj názor, ale mňa Citelisy presvedčili o tom, že dobré NIE sú a lepšie sú Solarisy.
Ja nad tým stále rozmýšľam a pripadá mi to ako vtip. Mne sa nechce veriť, že to myslia vážne. 500mil....na roky 2007 - 2010??? ?. Šak to za chviľu už budeme na tom horšie ako na Ukrajine! Keď som si prečítal pozorne ten článok, tak sa tam ďalej píše, že to budú penize magistrátu ( tých 500mil. ). Teda ak tomu rozumie tak magistrát vyčlení svojich 500mil., ale to neznamená, že si k tomu ešte nemôže zobrať nejaký úver! Rozumiem tomu správne?? ?. Lebo, pokiaľ je to naozaj všetko, tak si myslím, že MHD ako taká v Bratislave pre obyvateľov prestáva existovať. 20 autobusov to je jak keby nedošlo nič...
A do obnovy vozov investujú v priebehu štyroch rokov len 500 miliónov.Veď,to by malo byť 500 miliónov ročne a ešte aj tak je to málo.Kde je tá predvolebná masová obnova vozového parku?Výsmech a pľutie ľuďom do ksichtu.Dúfam,že táto krajina a toto mesto čoskoro skolabujú. Treba odtiaľto fakt utiecť....-alebo vystrielať magistrát-
Nemýliš sa. To je spôsob myslenia zakoernený hlboko v človeku a to sa po 35 rkou života už zmeniť NEDÁ. Ten dotyčný si to môže iba uvedomiť, alebo sa o to snažiť, ale už sa mu to nepodarí. A aj keby sme súčasné vedenie DP označili pri trocha eufemizme za mladých, neviem. neviem...
Na druhej strane aj životné skúsenosti sú potrebné, ale zasae nie také z plánovaného hospodárstva a zo spol. zriadenia, kde iniciatívne rozmýšľať bolo trestné.
Do p**e ked už to tak musim povedat. Oni su fakt ***nuty? Tak ked vedeli ze im unika plyn na co cakali? Kym sa to prevali? Ved keby mal ten dotycny aspon stipky rozumu, tak v tichosti kontaktuje vyrobcu, poviemu o probleme a ten v tichosti pride, mediam sa povie ze ide o zvlastnu kontrolu, lebo sa jedna o CNG busy (oni su blbci ti by to zozrali) a Solaris by to v tichosti vymenil za barter ze to ostane ututlane...
Len ne, nejaky idiot v DPB rozmysla prdelou a tak to aj potom vyzera. Iba vyrobil este vacsi pruser a nahodinu by ho mali vyrazit. A este ho aj obvinit s verejneho ohrozovania. Tak unika tomu plyn do uzavreteho priestoru a nic stym nerobi? Jo to blbbec.
no, a o tom presne ja hovorim. MHD v BA nie je MHD ? , podla mna keby aspon cast z ludi, co sa v tom vyznaju a pisu na tuto stranku, pracovalo v strukture DPB, by to vyzeralo uplne inak, aj ked su isto problemy, ktore sa nedaju odstranit len jednoduchou vymenou ludi. Ja osobne inak, ked som mal este auto min.rok, som ho vuyzival len mimo BA, ale v ramci BA MHD alebo pesibus ?
...a etse sa niekto tu divte, ze ludia skor preferuju IAD...ja sa im ani necudujem...hoci som zastancom MHD, ale to by sa tu toho muselo velmi vela zmenit, co asi nie je realne uz pre tuto generaciu, zial, kiez by som sa mylil...
Solider