Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: citelis #78052:
A ty ako vieš, že to boli rovnaké požiare? Vieš, koľko plynobusov blaflo a nič sa nedialo?
Reply on: eripmav #78046:
Či si môžeš nárokovať náhradné vozidlo, záleží len a len na zmluve, keďže tu ideš podľa obchodného, nie podľa občianskeho zákonníka. A či bola alebo nebola dodržaná pravidelná údržba, takisto v tomto okamihu nevie povedať ani Sibylla.
Reply on: Dunčo #78069:
Pri starom systeme spoje nevypadavali?
Tam z 12 minutoveho na L81 bol razom 24 minutovy ?
Reply on: Dunčo #78069:
Bež si liečiť svoje komplexy inam, a nie anglickými nadávkami na verejnom fóre.
A ako ti už niekoľkokrát bolo zopakované, asi to nestačilo, takže ešte raz: technický stav a poruchovosť vozidiel nemá NIČ spoločné s prestupným systémom, a nijako nesúvisia. Keby sme mali neprestupný, tak si buď istý, že ti vynechá práve tá priama linka, ktorú potrebuješ, a môžeš na ďalší spoj čakať nie 10, ale aspoň 40 minút.

Takže sa ukľudni a láskavo prestaň floodovať takýmito choromyseľnými nárekmi, nikto tu na ne nie je zvedavý.
Reply on: S499.1023 #78044:
Nereagujem na príspevok ktorý si písal len aby si si našiel toto. Dnes o 15:51 vynechala 83, čize z intervalu 10min bol 20min. Takže som "stihol" dojsť načas. Dobrý disorder fistfuckin´ raped prestupný systém.
Reply on: zakaznik #78063:
Čo vôbec vyštudoval Záhradník? Management? Určite pochybujem, že vôbec pozná autobus zvnútra ?
Reply on: Mikimaus #78045:
Tým het myslíš čo? Že je koniec nákupu Solarisov alebo ich chcú vrátiť aj zvyšné?
Re Mikimaus: CHACHACHÁ a čím bude jazdiť, keď pošle len tak 21 vozov preč? 😃 😃 😃 😃
Ale už mám toho vážne dosť. Samé polemiky o tom, že horia len Solarisy, a iným značkám sa to nestáva. Nehorľavý autobus proste NEEXISTUJE, a požiare sa stávajú úplne rovnako autobusom všetkých značiek. A spokojnosť so Solarismi vo Švajčiarsku či Nemecku hovorí sama za seba. Horel u nich nejaký Solaris? Nie. A z druhej strany: horeli aj autobusy iných značiek. Áno, horeli. Len sa to tak nenafukuje ako tu teraz, a keďže sa to stávalo aj mimo ČR a SR, tak o tom asi málokto z nás niečo relevantné vie. Takže už dosť súdov typu "Solaris horí", pretože nehorľavý autobus ešte nevyrobili, a tak skoro ani nevyrobia. A aj iné horia rovnako.

matiseek: Vieš mi vysvetliť, aký je rozdiel medzi motormi Mercedes-Benz, MAN a Iveco? Keď teda tak fundovane tvrdíš, že motory Mercedesov a MANov sú o 100% lepšie než motory Solarisov... A čo myslíš, aké motory sa montujú napr. do Citybusov/Citelisov, alebo SORov? Áno, je na nich presne taký istý nápis Iveco, aký nájdeš v Solarise. Podľa akej chorej logiky teda odsudzuješ práve a len jedného z mnohých výrobcov, používajúcich motory tej istej značky?
A ešte mi povedz, koľko tých "zopár" Solarisov horelo v Čechách. Konkrétne - dopravca, ev.č., dátum. My všetci ostatní vieme o jedinom. Takže si obyčajný klamár.

Čo sa týka príčin požiaru toho ostravského, asi ste nečítali #77933, keď o tom tak básnite. Za takýchto okolností by sa vznietil autobus ľubovoľnej značky, ba dokonca aj Praga V3S, keby ten predhrievač motora mala.

Zvyšné požiare Solarisov boli LEN v BA a v KE, nikde inde na svete. Čo asi tak majú tieto DP spoločné? Všetci tušíme.

Dosť pravdepodobnú príčinu požiaru tu naznačil BMko - turbo je nad rúrou výfuku, a ak autobus "precpali" olejom, a ten začalo z turba vytláčať von, tak kvapkal priamo na tú rozpálenú rúru. A to, že niekto dá toho oleja viac než má, alebo nezatiahne skrutky tak, ako má, podľa mňa nie je konštrukčná chyba.

Ámos a richardhudec: áno, samozrejme že tie vozy mali isté detské choroby, veď sú to prvé sériové vozy s výzbrojou CNG, takže na takéto vychytávky majú právo, rovnako ako majú detské choroby všetky ostatné prvé série iných typov...

A po posledných vyjadreniach, čo vraj Zahradník povedal (ak to naozaj povedal), by som sa technikom zo Solarisu vôbec nečudoval, keby ako príčinu označili nezvládnutú údržbu, a odmietli nám uznať reklamáciu. Aj v záujme ich vlastnej povesti.
A prečo ich asi tak nechcú k tomu vozu pustiť, a ešte sa tým aj verejne chvália? To už je úbohé... Ak by bolo všetko s kostolným poriadkom, tak prítomnosť bolechowských technikov pri obhliadke a vyšetrovaní by nikomu nijako neprekážala, ba práve naopak, ako konštrukcie znalí by boli ešte užitoční a nápomocní pri vyšetrení. Ale tu sa zjavne ide niečo tutlať...a na môj vkus až príliš okato.
Re Valec: Na Kadnára nemajú asi číslo na mobil ešte a Záhradník je celoslovensky známy už dlho. 😉
Re S499.1023 #78002: ešte by ma zaujimalo, či "domáci" a "popredný" sú opozitá. 😃
Reply on: Ámos #78055:
prisli s problemami, ale to su klasicke problemy, ktore ma kazdy voz...ale zas mas pradu, ze u solarisov to bolo vyraznejsie...
Reply on: citelis #78057:
autobus stojaci na konečnej sa rozhodne nevznietil náhle počas jazdy... ? ?
Reply on: S499.1023 #77996:

Veď presne o to ide. Ten prototyp je už dosť starý na to, aby to šlo do série. V čom to teda viazne?
Reply on: citelis #78057:
Alebo v Berline????
Reply on: LUK #78054:
Čakal som,kto prvý zareaguje...Pokiaľ viem,išlo vždy o náhle vznietenie motora počas jazdy bez akýchkoľvek predchádzajúcich problémov,alebo varovaní.A že to nebol iba maličký ohníček,je dosť viditeľné na fotkách... SDX,skús Solaris prirovnať k MANu v Nemecku,alebo Rakúsku,čo ti na to povedia...
Robia sa na buse, ktory je v premavke necely rok nejake zasahy do motora okrem vymeny oleja atd.?
Ale zas treba narovinu povedat s kolkymi zavadami prisli Solarisy do BA. Napriklad taky kneeling naopak, jeden mal problemy s motorom, etc.
Reply on: citelis #78052:
múdry ako rádio... ty vieš, z akého dôvodu začali horieť Soláče v Ostrave, Košiciach, Bratislave?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.