Ad 2) hádam tie percentá si budeš môcť vypčítať sám.....Je to dosť jednoduché... Spočítaj autobusy jedného výrobcu - rovnakého typu, s rovnakým rokom výroby. A potom spočítaj Solaris. Zisti koľko z nich zhorelo z jedného aj z druhého. A je to!!
ad 3) Nemyslel som konkrétne Solaris, aj keď je možné, že oni to robie tiež!
Prečo má potom Mercedes taký úspech? Lebo, uprednostňuje osvedčených dodávateľov. Ale tak isto aj vďaka inému!
Myslim si, ze vsetci o zhoreni 1216 vieme velke prd. Najviac vie otom ten dielensky co ju mal na kanali.
Ako cestujuci som zhrozeny z interieru Citelisu. A to je tak vsetko co ktomu ja mozem povedat (a aj mnohi dlasi co tu vypisuju chobotiny) Takze mozme porovnavat busy ak ich dame do rovnakej premavky, ale to ze sa niekto v Ostrave odvezie Trollinom a sa mu lubi a preto je to dobry voz, tak... Snad niet ani co dodat.
Preto je skoda, ze DPB skusal uz tolko vozov a nevysiel z toho na verejnost ziaden zaver ako spotreba, meskania, verejna mienka... Mozno preto, ze keby z tych zaverov vychadzal najlepsie nejaky vyrobca asi by bol koniec klientelizmu. Respektive by bol tazsie realizovatelny...
"Ja hovorím o tom, aké majú Trollina motory.....!!! Choď na stránku a pozri si motory Trollina"
Aha. Takže ty zjišťuješ kvalitu motorů přes webové stránky? Nezlob se, ale dál to opravdu nemá význam. Jinak Trollina znám samozřejmě velmi dobře a ne z webovek.
Už sa mi naozaj nechce vysvetlovať to isté dokola. Asi to fakt píšem uplne nepochopiteľne, ale miliónkrát som písal, že najdôležitejšie na vozidle je jeho motor!! A nie dizajn! Mne sa dizajn Solarisov moc nepáči. Ja hovorím o tom, aké majú Trollina motory.....!!! Choď na stránku a pozri si motory Trollina.
Ja tu neporovnávam Citelis/Citybus, ale Citelis/Citybus a niečo iné na začiatku to bolo Citaro a Solaris. A z nich má najmenšiu kapacitu!(miesta pre cestujúcich).
O tom schode som písal, že naozaj som ani len netušil, že je nejaký nový Citelis.
S tým t-bus a elinou od Škodovky som myslel cenu a servis....zase nejsom taký tupý, že si myslím, že majú niečo rovnaké, možno tak akurát sedačky!!! ?
A ďalej sa k tomuto už nevyjadrujem, lebo to nemá vôbec význam...........
keby aj nemohli, este vzdy si mohli dat menej zalezat. a poliaci flakanie jednoducho maju v povahe.... s tymi japoncami s tebou nesuhlasim, lebo vtedy slo o priplatkovu vybavu asi za pol miliona, o dost podobnu ako co si mozes kupit do Audi. okrem toho, to ze auta ktore si kupis v tychto vychodnych drzavach su menej kvalitne ako tie co si kupis na zapade, to je proste fakt, aj ked o pricinach sa mozme hadat.
Teraz neviem, Zahradník je predseda predstavenstva, či nový hovorca, keď sa musí ku všetkému vyjadrovať? A načo tam potom sedia nový aj bývalý riaditeľ?
Re #77993 matiseek: "ale nezačne horieť, tak že zhorí pol autobusu"
Videl si vôbec tie fotky? Ako pol autobusu, keď po piatich minútach kým prišli hasiči nezhorela úplne ani tá guma, ktorou je oblepená motorová veža. Sa stavím, že aj keby som sedel na zadnej lavici, tak by som bez vážnejšej ujmy okráčať odtiaľ po svojich.
Igorko:
Nesmysl. V tomto směru mám velmi důvěrné zdroje. Naopak, už letos to měly být Citara. Bohužel, klientelismus opět zapracoval. Karosa loňské VŘ vyhrála pětiletou zárukou. Evobus poskytl dokonce i nižší cenu.
Sor prý v žádném případě.
Tak o tom som fakt nevedel, že sú nejaké nové Citelisy. Ale neviem prečo sa mi zdá, že ten čo bol skúšaný v Blave moc nový nebol, lebo ten schod tam bol! ?.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
matiseek
Ja tu neporovnávam Citelis/Citybus, ale Citelis/Citybus a niečo iné na začiatku to bolo Citaro a Solaris. A z nich má najmenšiu kapacitu!(miesta pre cestujúcich).
O tom schode som písal, že naozaj som ani len netušil, že je nejaký nový Citelis.
S tým t-bus a elinou od Škodovky som myslel cenu a servis....zase nejsom taký tupý, že si myslím, že majú niečo rovnaké, možno tak akurát sedačky!!! ?
A ďalej sa k tomuto už nevyjadrujem, lebo to nemá vôbec význam...........