Áno, terajšie 7602-10 sú druhé obsadenie, a pripravované reko (VarCB3+Progress) pod číslom 7602 a 7610 budú tretie obsadenie, to som mal na mysli
Re #77875 S499.1023: Nie len VanHoolov, ale principiálne - nepáči sa mi na nej vynášanie vleku do vonkajšej strany oblúku, ktoré je rozhodne väčšie, než pri pevnej náprave...a z toho som vychádzal aj pri úsudku o AGG300...ak sa v niečom mýlim, oprav ma, rád si to nechám vysvetliť.
Aj hlucnost BKV panelov sa da riesit - pravidelnym brusenim. Skoda, ze v Ruzinove sa brusilo zatial len raz. (Ak neratam prejazdy Schorlingu v davnych casoch). Po tom predminulorocnom bruseni som mal pocit, ze je vyluka elektriciek v Ruzinove. ?
Fajn, tak už viem, vďaka. S príšernými BKV panelmi sa počká, až to bude nezjazdné ? ? Mimochodom, Ružinov je dôkazom, že sa dá na BKV postaviť aj kvalitná trať (z hľadiska GPK, nie z hľadiska hlučnosti).
Vzhľadom na to, že si momentálne neviem spomenúť, kde je Damborského, tak Ti presne nepoviem, ale Vignolove koľajnice tam určite nie sú, keďže na obe strany je zakrytý zvršok. V úseku Karlova Ves - Dolné Krčace je otvorený zvršok s koľajnicami NP3 na pražcoch pražského typu (neviem, kto koho zase podplatil na "skúšobné použitie" tohto pre BA úplne netypického zvršku), od Dolných Krčacov po križovatku s Harmincovou je S49 na SB8, cez križovatku je NP3 na paneloch VÚIS a ďalej mám už len neistý pocit, že aj po bývalý triangel je to isté (bol tam klasický zvršok NP3 na drevených pražcoch a zádlažbové panely), od Hanulovej až na konečnú boli určite ponechané BKV panely, taktiež v príšernom stave (nekvalitné panely položené na nekvalitne pripravenej pláni nevhodnej pre panely BKV.
Na Slovensku sú tri dopravné podniky, kde je prevádzka autobusov Solaris. Je nimi Bratislava, Prešov a Košice. Ešte som nepočul, aby mali v Prešove nejaké problémy so Solarisom.
VanHool: Toto vozidlo sa vôbec nehodí do Bratislavy, toto by sa hodilo asi ako linkový autobus medzi Bratislavou a Nitrou tak maximálne...
Inak k Vazovovej ul.: Včera pri posedení pri kofole som bol pozrieť situáciu ktorá vyzerá asi nasledovne; trať je podkopaná, nové podložie a samozrejme po križovatku s Blumentálskou ulicou už sú položené betónové panely a pri trati som videl položené výhybky (dosť ma zarazilo, že na drevených podvaloch) a samozrejme trať by mala byť odhlučnená (asi tak, ako na Obchodnej). Celkom im tá práca ide, vyzerá to tak, že to budú mať hotové skôr, než 17. júna. Mimochodom, v nedeľu sa nerobí, pretože nedostali povolenie. ?
S499.1023: Ty si taký odborník na zvršky, bola trať medzi Damborského a bývalým trainglom na Hanulovej rekonštruovaná na bezžliabkové koľajnice S49 na betónových podvaloch SB-8B?
Tak to mi teda povedz, ako to robia, keď každý autobus má určeného svojho koncového odberateľa skôr, než sa ocitne na linke. Ty si odpracoval nejaké smeny Bolechówe? Mám o tom vážne pochybnosti. Autobus nie je vrták z Baumaxu.
je to tak aj tak. udrzba na zapade je urcite lepsia a poliaci velmi dobre vedia ktora seria je kvalitnejsia (to lahko zistis po odpracovani 2 smien vo fabrike, mal som tu cest) a tu daju na zapad...
Beus
Re #77875 S499.1023: Nie len VanHoolov, ale principiálne - nepáči sa mi na nej vynášanie vleku do vonkajšej strany oblúku, ktoré je rozhodne väčšie, než pri pevnej náprave...a z toho som vychádzal aj pri úsudku o AGG300...ak sa v niečom mýlim, oprav ma, rád si to nechám vysvetliť.