201 - 71
202 - 72
203 - 44
204 - 64
205 - 60
206 - 40
207 - 47
208 - 73 (na Prievozskej v rade spolu s 70, 71, 72)
209 - 46
210 - 48 (v buducnosti predlzenie do Ovista)
211 - 149 (pretoze trat na Patronke stale nevybudovana a 211 ma odlisnu trasu ako 49)
212 - 36
Nic v zlom. Koho uz bude zaujimat DPB? To je tiez jedna z foriem liberalizacie. Ked mi tu budu behat novsie autobusy za rovnaku cenu, tak je to len dobre. Druha vec je, ze na toto sa asi nebudu vypisovat sutaze. Aj ked mozno na busy ano, ale s elektrickami a trolejbusmi asi by bol problem a mozno by to bolo aj kontraproduktivne. A je mozne, ze bude Bratislava ako jeden obvod, kde tazko niekto tromfne DPB.
Ale SAD CCC je mocna a rozhladena. Kto vie? ?
Presne tak. A ten kto ponúkne v požadovanej kapacite najlacnejšie, dostane licenciu. Čiže je možné, že napr. linku BA - Borinka bude vykonávať DPB, a nejakú linku MHD zasa SL, prípadne nejaký úplne nový dopravca (Blaguss, ..). Ale toto bude fungovať až v ďalších fázach, nie hneď od začiatku.
Ako som pochopil, tak ostane samostatne SL aj DPB. A nad tym vsetkym bude BID, ktora vypise trasy, cestovne poriadky a podobne a bude hladat prevadzkovatela na tieto linky.
ako to vlastne bude? SL a DPB sa zlucia? ci iba budu kooperovat? no to si v Slovak Lines dali..... ale verim ze to bude ok a vramci BA kraja bude konecne poriadna a jednotna doprava...
No ale kto vie, čo bude za 5 rokov. Navyše dosť by ma zaujímalo, ako to má SL vyriešené finančne, keď na jednej linke jazdia aj Regio spoje aj spoje v rámci MHD.
Valec