Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #77286:
Obojsmerný autoblok je aj na trati 130 v úseku Bratislava - Ersékújvár ako aj na preložených úsekoch trate 180 a na trati 120 v úseku Púchov - Žilina, na trati z Horní Lidče do Púchova a zo Žiliny cez Čadcu do Mostů u Jablunkova.
Reply on: Solider #77283:
Celkom určite nie, keďže trať z Hlavnej stanice k Technickej univerzite nie je na BKV paneloch ? . Pamäť mi až tak neslúži, ale prvá aplikácia BKV panelov v BA bude asi Obchodná + Tunel. Novomestské nádražie sa nachádzalo približne v mieste dnešnej budovy VÚB.
nazdar, len pripominam, ze dnes o 21:55 su na markize najvacsie katastrofy slovenska v hlavnych ulohas s kosickou elektrickou ?
Reply on: richardhudec #77281:
Iste, ale dotaz bol na naše BUSE. A ja sa prikláňam k uvedeným náhradným rozlišovacím označeniam, bo viacfarebné BUSE pokladám v podmienkach Slovenska a Bratislavy za nehorázne plytvanie.
Reply on: S499.1023 #77285:
2016 sa s CZE na CityShuttle nebije, v Rakusku nie su problemy, len v DNV a vraj aj na BA Hbf. Len neviem teraz, ci slo len o komunikaciu s riadiacim, alebo aj nieco viac.

Mašiny a Siemens? Veď na mašiny dáva Siemens len meranie spotreby, to myslíš? So zabzar bordel je, horšie je, že keď už aj ECTS bude, mašiny ho nemajú a tak skoro mať nebudú...
Reply on: ufo #77279:
Pendolino ČD je vybavené kompenzátorom rušivých prúdov, ktorý Siemens striktne odmieta. Nie je to také jednoduché.
Reply on: _ERIC #77264:
To vážne každý deň na 75 ide ráno na Krasňany malá Karosa??? No lenže na to aby som si to skúsil by som musel vstávať o 5:00 ráno aby som tam dorazil na ten zázrak. Alebo aspoň ho na Tomášikovej vzhliadol.
Reply on: Solider #77266:
Odkedy? Jediná trať takého charakteru je v úseku Kúty - Bratislava. Inde nieje.
Reply on: ufo #77276:
Ako kde. Kde boli nové elektronické autobloky, tam sa nechávali. Lenže na SK sa na pseudokoridor žiadne traťové zabezpečovacie zariadenie nedáva - jazdí sa medzistanične. Siemens neprejavuje ani minimálnu vôľu prispôsobiť svoje SZZ a TZZ našim podmienkam. ČD sa vydali ešte horšou cestou ako ŽSR - proste nič neupravili a moderným mašinám sa bránia zubami-nechtami. S tým pchaním sa Siemensu do análu som myslel nielen na SZZ a TZZ, ale hlavne na mašiny. A nejde o žiadnu koncepciu ale o jeden veľký bordel - na 110, 130 a 180 má ostať autoblok a KO, na 120 má byť v ďalekej budúcnosti ETCS Level 2 (zatiaľ nič) a PN.
Reply on: ufo #77274:
To ale nemôže byť spôsobené koĺajovými obvodmi. To by som skôr videl na bitku s CZE na vozoch.
Je pravda, že trať od Hlavnej stanice po Technickú univerzitu bola prvá, na ktorej boli aplikované BKV panely? Prešla táto trať od roku 1981 nejakou väčšou rekonštrukciou?

Kde sa nachádzalo Novomestské nádražie?
Reply on: Technopol #77280:
chcel by som ti odpovedat, ze nie...myslis, ze keby to bolo mozne, tak to tu nie je???
Reply on: SDX #77270:
Re #77272 S499.1023: ano, dokazu, ale nie nase...BUSE uz vymyslelo aj viacfarebny displej ?
Chcel by som sa spýtať či by bolo možno na strankach imhd uverejniť kolko poradí je vypravovaných na jednotlivé linky poprípade z ktorej vozovne a podobne info (vzhľadom na prejazdy by nemuseli byť všetky linky podrobne) , alebo je to interná informácia DPB , ktorá sa nesmie ďalej zverejňovať ?
Reply on: Solider #77278:
Nie je problém, 1216 podľa meraní na okruhu ruší menej ako Pendolino 680 ČD a to sem veselo jazdí...

Problém je, že rakúska strana odložila elektrifikáciu trate Gänserndorf - Marchegg - hranica.
Reply on: ufo #77277:
Myslel som po elektrifikácii trate do Marcheggu zachádzanie rakúskych ELEKTRICKÝCH ŽKV na Slovensko.
Reply on: Solider #77275:
Ale veď jazdí rakúska mašina na hlavnú. Tak co sa rieši?
Reply on: S499.1023 #77271:
No, ale aj na ČD sa dával na koridory nový zabzar, nie? Nerobila sa len úprava. A či je to AŽD alebo Siemens, je jedno. Problém je, čo sa u Siemensu objednalo. Pritom Siemens tiež dokáže vybaviť trať na rovnakú prieopustnosť ako AŽD.
Reply on: ufo #77274:
Mne sa síce nestalo, žeby sme sa s Shuttlom zastavili niekde na trati, ale keď to už niekto povedal, tak to je pravda. Neskôr by ma však zaujímalo, ako bude riešený "shuttlovský preprah", keďže rakúska trakcia pôjde až do Devínskej. Žeby v devínskej odpriahli rakúsku mašinu a na hlavnú pôjde diesel, alebo lamina?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.